Frank Selen schreef:Misschien heb je hier iets aan. Wij rijden niet veel en ze staat altijd binnen!
Succes!
061206 139.901 Garage Vullings Lekzak rechtsvoor vervangen 496,29
WOEHAAAAA 500 euries voor een lekzakje van +/- 30 euro ! En voor 3 € ligarex.
Aan ruim geschat 50€ per werkuur heeft die daar 9uur aan gewerkt !?!?!?
vikingo schreef:Frank Selen schreef:Misschien heb je hier iets aan. Wij rijden niet veel en ze staat altijd binnen!
Succes!061206 139.901 Garage Vullings Lekzak rechtsvoor vervangen 496,29
WOEHAAAAA 500 euries voor een lekzakje van +/- 30 euro ! En voor 3 € ligarex.
Aan ruim geschat 50€ per werkuur heeft die daar 9uur aan gewerkt !?!?!?
Tja, was niet leuk èn de laatste keer….
Groetjes, Frank
1989-1996: DSuper5 ‘74
1996-2019: DS Break 23 ‘71
2005: BIOD Expert 6L ‘73
2019: Mercedes 350SL ‘74
2020: Honda Goldwing GL1000 1975
Citroëngarages in binnen- en buitenland
is dit serieus, 500 euri voor lekzak voor?
da’s m.i. niet normaal “zaken doen”.
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972





























Totaal aantal Berichten: 10635
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
goldfishie schreef:We gaan haar recreatief gebruiken. Ze kan binnen (als mn berekeningen kloppen) in een warme inpandige garage. We willen er niet mee door de pekel crossen en als het goed is ook casco verzekeren zodat je niet de dupe bent van de lompheid van een ander bij wijze van.
Een natte auto in een warme garage met beperkte ventilatie is nog veel erger dan buiten parkeren!
Dan gaat het rottingsproces dus echt snel op gang komen.
Binnen stallen is het beste, maar dan bij voorkeur een niet-verwarmde garage met goede ventiltie.
Jan
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Precies,
Waar ze lekker droog kan tochten/ventileren
Proud owner of a 71’ Citroen DS








Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
Gewoon elke dag mee rijden, dat werkt het beste….
Het is niet bloedjeheet in mn garage, maar ook niet zo koud als buiten. Qua ventilatie, wat raden jullie aan? Heb een metalen garagedeur waar wel lucht onderdoor kan maar wie weet is er iets te regelen waardoor het beter ventileert.
Dont eat yellow snow…
lucht moet erin in dit geval via garagedeur als hij voldoende tocht, anders roosters, ventilatiesleuven o.i.d in maken. lucht moet er ook uit kunnen en dat het liefst tegenover de garagedeur(sleuven) zodat er een luchtstroom op gang komt die het vocht op kan nemen en afvoert naar buiten.
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972
Hmmz als ik er een rooster in kan maken dan komt het uit op de gang achter de garages. Achter de garages zit een gang en daarachter zitten weer inpandige bergingen. Vrees dat dat dus geen optie is. Roosters in de garagedeur zelf moeten wel mogelijk zijn.
Dont eat yellow snow…
ach een paar gaten boren en afdekken met een mooi rooster…
anders boven en onder in de garagedeur ventilatiesleuven maken.
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972
Maar als ik in die achterwand boor en er zit een inpandige gang achter zodat alles dicht is dan krijg ik toch geen circulatie als ik daar gaten maak? Of trekt die gang toch lucht aan? Nou ja we gaan wel eens even kijken hoe we dat oplossen tzt. Eerst maar eens even goed praten en nadenken. Ikzelf heb nl meer DS koorts als Willem geloof ik. Die heeft het ook nog over een 2cv6 (ook leuk maar hele andere koek).
Dont eat yellow snow…
ha ja, en een afzuigkap eronder, normaal stand 1 bij een natte auto stand 4
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972
AH1828 schreef:Mooi gat in het dak met een pijpje en een regenkapje.
Gat in het dak? Dan kom ik in mn keukenvloer uit
Dont eat yellow snow…
is ook de bedoeling want daar hangt de afzuigkap
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972
Wahahaha. I am a natural blonde. Please speak slowly ops:
Dont eat yellow snow…