







Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ik stel vanmiddag een toch niet zo heel gekke vraag over een oud onderwerp. Waarom wordt daar nu een slot op gezet? Wat is dat voor quatsch? Als de schrijver van het stuk al mee leest heeft ie amper kunnen reageren. Sorry hoor maar moderator, kom op zeg.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
Je kunt wss beter de moddereter PM’en (althans, ík snap totaal niet waar dit over zou moeten gaan, zonder mezelf te overschatten vermoed ik velen met mij?!)
Daarnaast is het sowieso netter om dergelijke dingen even via PM te vragen?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zoals ik ook al in dat topic vermelde als de eigenaar wat wil zeggen kan het gewoon weer open gezet worden
Mod acties doen we verder via bp.
Daarom gaat dus ook deze op slot.