verloopnippel LPG voor buitenland
florus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 23-03-2008

Gepost: 02 november 2008 05:45 PM

Heb recentelijk met gebruikmaking van een verloopnippel in Belgie en Luxemburg LPG getankt. Na het tanken bleef de nippel de 1e keer in de aansluiting van de auto zitten zoals het behoort, maar ik kon de nippel niet met de hand losdraaien zo strak zat ie. Moest een waterpomptang aan te pas komen. De 2e keer bleef de nippel in de aansluiting van de pompslang zitten. Ook toen moest er gereedschap aan te pas komen. In het verleden met en andere gasauto kon ik de nippel steeds met de hand losdraaien. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?. De schroefdraad van de nippel goed bekeken. Zag er allemaal goed uit.

C4GP EVB6 Ambiance afn. trekhaak, zwart, LPG sinds 27-05-08 (priverijder)

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 632
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 03 november 2008 12:20 PM
  [ # 1 ]

Ik heb tot nu toe geen enkel probleem gehad met de beide verloopnippels, wel met de tankpistolen in belgie en frankrijk, wat een ondingen zijn dat zeg. Geef mij die nederlandse maar.

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 november 2008 12:27 PM
  [ # 2 ]

Smeer eens een dun laagje vet op de schroefdraad.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook