Iemand ......(2)
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 06 november 2008 03:23 AM

Ik schreef:

..recentelijk een C6 gekocht ??

Citroën verlaagt prijzen C-Crosser en C6
Uitgegeven: 15 oktober 2008 11:51

Goed nieuws voor de liefhebbers van grote Citroëns: de importeur heeft de prijzen van diverse versies van de C6 en C-Crosser verlaagd.

De C6 2.2 HDiF Ligne Business is er voortaan vanaf 56.990 euro, de C6 3.0 V6 Automaat Ligne Business kost voortaan 60.190 euro. Tenslotte is er de 2.7 HDiF Ligne Business, die voortaan voor 65.905 euro de showroom verlaat. Op alledrie de auto’s bedraagt het voordeel zodoende 1.500 euro.

Bovendien is er in de vorm van de 2.2 HDiF Automaat een nieuwe versie in het C6-gamma opgenomen. Deze auto is er vanaf 52.290 euro. Wie meer luxe wil, kan voor 56.990 euro de 2.2 HDiF Serie Speciale voor z’n deur krijgen. De topversie is de Ligne Business, die vanaf 58.990 euro de showroom verlaat

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 06 november 2008 03:33 AM
  [ # 1 ]

En na 7 bladzijden geneuzel schreef Eviltwin:

hoe kan je on-topic blijven in een thread die alleen maar bedoeld is om (toekomstige) C6 eigenaren op te stoken? De openingspost is pure flamebait.

Waarop de moderator hem gelijk geeft en het draadje op slot gooit..

Even een opmerking. Mijn post was geen flamebait, (moest even opzoeken wat dat betekende…..). Het was bedoeld als delen van een nieuwsfeitje. Vervolgens gaat de heer Eviltwin hele A4tjes aan Bose veersystemen en Mercedes A tm Z klasses en zijn kennis van veersystemen spuien, om vervolgens als eindbericht de topicstarter zwart te maken…

Leuk…. Confused

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 06 november 2008 09:04 AM
  [ # 2 ]
ambijajance schreef:

Even een opmerking. Mijn post was geen flamebait, (moest even opzoeken wat dat betekende…..). Het was bedoeld als delen van een nieuwsfeitje.

Dat is gelukt. Is er nog meer nieuws of blijft het bij de feiten die reeds in het oude topic beschreven staan?

ambijajance schreef:

Vervolgens gaat de heer Eviltwin hele A4tjes aan Bose veersystemen en Mercedes A tm Z klasses en zijn kennis van veersystemen spuien, om vervolgens als eindbericht de topicstarter zwart te maken…

Leuk…. Confused

En jij wilt dat hier in dit topic nog even evalueren?

Je zult de beste bedoelingen hebben, maar ik zie 2e deel niet zitten omdat je je doelstelling reeds hebt behaald in het oude topic. Zie ik het allemaal verkeerd, dan kun je mij daarover PB-en.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook