2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Ontevreden C4P bestuurder op Autoweek
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 05 november 2008 07:20 PM
  [ # 16 ]
C4sohier schreef:
aerdt schreef:

Zo is het maar net er gaat niets boven de mening van het eigen (forum)lid. Laughing

in België is er (jammer genoeg) een slogan : eigen volk eerst !  haha
maar dat is Surprisedfftopic


In vlaanderen bedoel je Laughing  in de franstalige kant van ons prachtige (*zucht*) land is men niet echt een fan van die slogan, en zeker niet van de bijbehorende partij Very Happy

Over citroen nederland heb ik geen mening, ik heb namelijk al mijn handen vol met citroen belux Confused

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
ernst
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 74
Geregistreerd: 28-05-2005

Gepost: 05 november 2008 07:43 PM
  [ # 17 ]

Naast de review over de C4P is ook een review over autobedrijf van Fraassen geplaatst waar deze werd aangeschaft….en tja, het product voldoet niet aan de eisen die je er bij normaal gebruik van zou mogen verwachten en dan is, volgens de wet consumentenbescherming, het bedrijf waar betreffend product is aangeschaft aansprakelijk.
In ieder geval vanuit de kant van de schrijver bezien lijkt van Fraassen zich hier niet professioneel te hebben opgesteld.

Greetz

Thank you for driving my wife

Profiel  
 
Caysee
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 386
Geregistreerd: 03-10-2007

Gepost: 05 november 2008 10:55 PM
  [ # 18 ]
ernst schreef:

...en tja, het product voldoet niet aan de eisen die je er bij normaal gebruik van zou mogen verwachten en dan is, volgens de wet consumentenbescherming, het bedrijf waar betreffend product is aangeschaft aansprakelijk.

En die dumpt het probleem bij Citroën Nederland, die er vervolgens weinig of niets mee doet. Probeer dan je gelijk maar eens te halen…
Ze zijn overigens niet altijd zo weinig meewerkend, maar… soms valt het mee Very Happy , soms valt het tegen Sad .

Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 07 november 2008 11:05 PM
  [ # 19 ]

Tja, lullig voor de klager. Ik ben zelf behoorlijk kritisch maar heb eigenlijk geen reden om kritisch te zijn over mijn C4GP, fijne auto zou ik zeggen maar als ik de lijst van klachten bezie dan begrijp ik wel waarom deze berijder wat minder gelukkig is.

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook