Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
kijk, weer wat geleerd! Tnx voor de opheldering…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 2475
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
markV624 schreef:De laagdaks Prestiges en CX-en tot pakweg eind 1979 begin 1980 en de eerste hoogdaks Prestiges tot 1980 hebben de blauwe aircoknop . Heb zelf een Prestige uit 1978 en deze heeft ook de blauwe knop tussen de voorstoelen.
De latere exemplaren hebben de draaiknop vooraan op de middenconsole zitten.Groet ,
Mark
vanaf de dashbordverandering 1980 is het knopje een draaiknop geworden had een prestige van dec 1980 en had al een draaiknop…
maar de allereerste hadden gewoon een knopje om in te drukken
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Totaal aantal Berichten: 2532
- C35 Hilton XLS
situatie type1 Pallas 1976
foto 2 geeft de plaatsing schakelaars mistlampen aan
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Zitten die voor de mistlampen allebei rechts?
Ik weet wel, voor achtermistlampen, dat de schakelaar dan links zit. Verder naar voren, achter de waarschuwingslichtknop. Dit heb ik nog nooit gezien.

- C35 Hilton XLS
garagestmarien schreef:Zitten die voor de mistlampen allebei rechts?
Ik weet wel, voor achtermistlampen, dat de schakelaar dan links zit. Verder naar voren, achter de waarschuwingslichtknop. Dit heb ik nog nooit gezien.
Ja allebei rechts en het ziet er ook niet naar uit dat deze er later bij geplaatst zijn.
En dat terwijl er niet eens mistlampen/lichten opzitten wel voorbereid want er zitten bevestigingsgaten in de voorbumper.
Citroen c32 Hilton XLS
Ik zie op de eerste foto een rond plaatje met de standen van de versnellingsbak zitten , links.
Bij mijn Prestige zit daar een gat . Het betreffende plaatje lag los in de
dame.
Zou het zou kunnen zijn dat daar nog een andere schakelaar zou
moeten zitten?
Nogmaals ik heb ook mijn schakelaar voor de airco zitten tussen de voorstoelen net zoals op de foto.
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën

Totaal aantal Berichten: 183
- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
hallo, ik heb een cx 2500 pallas ie
en ik heb ook een knopje wat ik niet kan plaatsen
dat knopje is zwart met een groen lampje !
en zit onder de knop van het electriche raam bediening bestuurders kant
en er zit een soort draai knopje iets boven de electriche raam bediening beestuurders kant
ik hoor graag van de ander cx rijders en andere techniche mensen

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
geoarthc35 schreef:garagestmarien schreef:Zitten die voor de mistlampen allebei rechts?
Ja allebei rechts en het ziet er ook niet naar uit dat deze er later bij geplaatst zijn.
En dat terwijl er niet eens mistlampen/lichten opzitten wel voorbereid want er zitten bevestigingsgaten in de voorbumper.
Hoort er dan standaard ook al een knopje te zitten voor het mistachterlicht? Ik heb alleen een knopje voor mistvoorlicht aan de rechter zijde. Nergens iets te bekennen van het mistachterlicht…

- C35 Hilton XLS
RikvdS schreef:geoarthc35 schreef:garagestmarien schreef:Zitten die voor de mistlampen allebei rechts?
En dat terwijl er niet eens mistlampen/lichten opzitten wel voorbereid want er zitten bevestigingsgaten in de voorbumper.Hoort er dan standaard ook al een knopje te zitten voor het mistachterlicht? Ik heb alleen een knopje voor mistvoorlicht aan de rechter zijde. Nergens iets te bekennen van het mistachterlicht…
Ik weet niet of dat standaard is heb het namelijk nog nergens kunnen vinden.
Bij zitten er voor zowel voor als achter mistachterlicht voorbereiding maar geen lampen.
Citroen c32 Hilton XLS

Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
sander-pallas schreef:hallo, ik heb een cx 2500 pallas ie
en ik heb ook een knopje wat ik niet kan plaatsen
dat knopje is zwart met een groen lampje !
en zit onder de knop van het electriche raam bediening bestuurders kanten er zit een soort draai knopje iets boven de electriche raam bediening beestuurders kant
ik hoor graag van de ander cx rijders en andere techniche mensen
Airco (geloof ik). Kans dat’tie niet gevuld is met R12 of vervangmiddel is groot, uiteraard. Maar proberen kan altijd
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Totaal aantal Berichten: 183
- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
ik kan geen airco pomp vinden
maar mischien heeft het er ooit opgezeten
nog meer ideeen