De verwarming van mijn auto blijft mij boeien. Volgens de handleiding bij het boekje moet onder de voorste stoelen de verwarming voor de achterbank etc zitten. NU zitten hier inderdaad luchtopeningen waar lucht uit komt maar dit is niet zoveel en als ik dit wat meer wil instellen door de aanjager harder te zetten merk ik hier weinig van. Iemand tips ?
Verder zag ik dat onde de achterbank aan de bestuurderkant een kastje zit ? had ik nog niet eerder gezien, waar dient deze voor ?

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Grijs kastje?
ABS computer is dat

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Re: verwarmind serie 2 prestige
pete72ds schreef:als ik dit wat meer wil instellen door de aanjager harder te zetten merk ik hier weinig van.
Het is gewoon een simpel stelsel van een paar stukken plastic die wat over elkaar heen zijn geschoven. Ik geloof nooit dat je daar erg veel sjoege uit krijgt. Jammer voor de mensen achterin.
Inderdaad niet meer dan wat plastic stukjes, daar komt nooit veel lucht uit.
Ik heb het wel eens helemaal afgekoppeld.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Hahaha..dit klinkt bekend:
ben ook ooit eens bezig geweest na klachten ‘vanaf de achterbank’ dat de voeten zo koud bleven.
Er komt wel wat warme lucht uit, en door het systeem goed in elkaar te zetten kun je dat iets verbeteren, maar meer ook niet…
‘Spirit of avant-garde’

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Of je zou die kachelaanpassing kunnen gaan overwegen. Het zal net iets meer opbrengen, misschien.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zit dat alleen in een verlengende CX?
Of in elke?
Dan moet ik toch eens kijken of ik dat ook heb
Overigens is het mij wel eens op gevallen dat vooral links bij de bestuurder het erg lekker warm wordt.
Vraag me af of dat wel helemaal de bedoeling is