3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
cx, niet meer te betalen?
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 07 juni 2005 07:20 PM
  [ # 31 ]
Mulder schreef:

Volgens mij opereert Wim Dorsman in een marktsegment waartoe citroenc2 en ik met onze budgetten niet behoren. Maar voor elke vraag is er aanbod. En andersom ook. Simpel.

Precies, meer of minder kun je er ook niet van maken. Plus daarbij is het niet zo dat de zaak moedwillig geflest wordt en mensen zijn slim genoeg om te bepalen of ze daar dat bedrag aan uit willen geven.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
wannabee
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 202
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 07 juni 2005 08:45 PM
  [ # 32 ]

Ik ben het met Wim Dorsman eens. Iemand een oplichter noemen en dit niet kunnen bewijzen is smaad. Dit volgens het Wetboek van Strafrecht, hier is geen discussie over mogelijk.
Tuurlijk is dit forum om je mening verkondigen maar hierbij moet je wel bepaalde etiquette hanteren die in de samenleving afgesproken zijn. (ja ja de normen en waarden). Iemand een misdadiger noemen gaat gewoon te ver.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 juni 2005 08:57 PM
  [ # 33 ]

ik vind ook dat wim dorsman gelijk heeft.

Ik kan hier ook wel gaan verkondigen dat ik citroenc2 een frauduleus mannetje vind. dit is nergens op gebaseerd maar ik mag het vinden?

kom op zeg zo gaan we hier toch niet met elkaar om Exclamation  Er zijn gevallen geweest waar een bepaalde garagist zo’n een wanprestatie geleverd had dat ie ook de grond in werd geboord hier op het forum. dat was een bewezen en duidelijke wanprestatie. dat moet kunnen vind ik, mits er wel bepaalde normen in acht genomen worden.

in dit geval is het een loze kreet over oplichting. je kan ook zeggen, ik vind het te duur als je dat bedoeld. wim dorsman voert een onderneming die gevoelig zou kunnen zijn voor dit soort negative publiciteit.

ik ga er vooralsnog vanuit dat citroenc2 dit zelf gladstrijkt.

Profiel  
 
citrofiel
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 70
Geregistreerd: 03-02-2004

Gepost: 07 juni 2005 09:52 PM
  [ # 34 ]

Even aan de teugeltjes trekken!

Bij het plaatsen van dit bericht ging ik er vanuit dat het niveau van onze mede-forummers wel op een dusdanig peil zou zijn om het bedrag met de 999s niet zo serieus te nemen zoals dit nu gebeurd, het was meer een eye-opener zonder negatieve bedoelingen, je denkt toch niet dat dit reeël bedrag is voor een cx als deze…

Tevens wens ik de eigenaar veel suc6 met de verkoop.

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 08 juni 2005 01:01 AM
  [ # 35 ]

Re: Werkwijze Technique Digital

TechniqueDigital schreef:

“Het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam door verspreiding van een ‘bepaald feit’ is een misdrijf: smaad. Als dat schriftelijk gebeurt, en publicatie op een website is “schriftelijk”, maakt de dader zich schuldig aan smaadschrift.

Ik ben het al heel de tijd met Dhr.Dorsman eens lees mijn berichten maar, ook via een ander topic hebben we deze disussie al gehad.

Dhr.Dorsman is zeer duidelijk in zijn handelen, hoe,waarom en welke doelgroep.

Ga zo door.

En wie weet koop ik nog wel eens een mooie witte Cx GTI type 2 handgeschakeld zonder schuifdak en niet al te veel kilometers.

Jaaaaaa dit is duidelijk een oproep Meneer Dorsman Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 08 juni 2005 01:05 AM
  [ # 36 ]

Volgens mij opereert Wim Dorsman in een marktsegment waartoe citroenc2 en ik met onze budgetten niet behoren. Maar voor elke vraag is er aanbod. En andersom ook. Simpel.

als ik geen geld heb om een auto te kopen waarom heb ik er dan drie en om even mijn mening duidelijk te maken hij zegt dat de verkoper in het buitenland de prijs bepaalt laten we zeggen de zwarte prestige voor het makelijke die kost 6500 en hier in nederland 11500 dus ik vraag mij af waar het prijs verschil in zit dus zegt wim dat hij hier zijn kosten voor heeft waar ik ook geen bezwaar tegen heb maar op zijn website staat dat de auto
11500 aanschaf
transport ± 480,-*
RDW ± 125,- 
BPM n.v.t./ verwijderingsbijdrage n.v.t.
kentekenplaten 24,-
leges 22,-,
commissie..
dus ik vraag me dan af waarom de auto 5000 euro duurde hier komt en dan alsnog commisie wordt gerekend

op|lich|te`rij (de ~ (v.))
1 bedrog waarbij men iem. geld of goed afhandig weet te maken => afzetterij, charlatanerie, flessentrekkerij, oplichting

ik had dit beter achteraf anders kunnen schrijven maar ik ben wel van mening dat het wel raar is als men 2 keer een groot bedrag rekend voor iets terwijl er duidelijk op zijn site staat wat men als commisie moet rekenen


Wij rekenen als commissie tussen de 2750 en 3250 euro

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 08 juni 2005 01:11 AM
  [ # 37 ]

Volgens mij kunnen we deze topic beter op slot gooien iedereen heeft gezegd wat ze wilde zeggen.

Discussie klaar, er kan toch niets meer bekrachtigd worden volgens mij.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 08 juni 2005 01:12 AM
  [ # 38 ]

Topic gesloten!
voordat het uit de hand gaat lopen.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook