Aanspraak….
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 27 mei 2004 09:44 PM

Hallo allemaal,

Zoals min of meer bekend, ik rijd nog niet zo lang DS, en begin pas nu zoveel vertrouwen in de dame te krijgen dat ze ook voor korte ritjes gepakt wordt. Echter, het volgende gebeurde me vanmiddag.
Ik moest ff voor een spoedklusje naar mijn werk. Eén van de kids had al gezuerd “of ze wel in DS mocht rijden”, maar daar had ik geen tijd voor. Toen ik toch op pad moest, de DS maar genomen en de jeugd er in. Vermaken zich altijd prima in de balzaal op wielen.
Echter, ik heb de dame aan de kant gezet, wil de jeugd uitlaten, stopt er een XM. Raampje omlaag, en meende al met een verdwaalde toerist te maken te hebben. Maar dat viel mee! “Da’s wel een hele mooie” was het commentaar. Meneer had er zelf ook een vroeger gehad, vond het een enrome roestbak, maar was blij om te zien dat er toch mensen waren die de DS rijdend houden. Kortom, het werd een prettig gesprekje.
Dat valt me nu meer op. Hoofden die toch nog omdraaien, complimenten dat de dame er zo goed uitziet…..  Dat laatste bevestig ik maar….. ik weet wel beter…...  zolang je niet binne een meter afstand komt ziet het er mooi uit, maar de roestbulten op de bekende plekken (achterschermen) zijn heus wel zichtbaar.
Maar goed, om ff bij dit nieuwe topic te blijven, is het een leuk idee om hier ook eens jullie complimenten die je krijgt mbt je automobiel te plaatsen? Natuurlijk, liefst DS gericht, maar andere types vind ik ook best!
MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 27 mei 2004 10:19 PM
  [ # 1 ]

toen ik heel trots aan mijn oma ooit vertelde dat ik een citroen ds gekocht had iet 1971 zei ze meewarig: ach jongen, ooit heb je wel eens geld voor een nieuwe auto..

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 mei 2004 12:19 AM
  [ # 2 ]

Mijn beppe (= Frysk voor oma) vond mijn Eend net een vliegtuig met al die knopjes. Dat kwam omdat ik, toen zij meereed, nog maar net Eend reed en alle knopjes 2 keer af ging om zeker te zijn dat niets in de verkeerde stand stond.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook