10 van de 11
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 Volgende > 

La DS de poisson rouge
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3422

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 19 januari 2009 03:53 PM
  [ # 136 ]

De korte niet-palles strips zitten ook lager. Die eindigen bij het uiteinde van de bumper.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  

goldfishie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 149

Gepost: 19 januari 2009 07:14 PM
  [ # 137 ]
CLL Martin schreef:

Die pallas strip was als optie ook op een niet pallas DS te krijgen. Of het op een DSuper5 kon weet ik niet..

Goed kijkend naar het wheeler dealer filmpje zat het daar wel op. Op het oog zag die Dsuper er verder origineel uit dus vandaar dat ik me afvroeg of het een verpallassing is of dat het ook als optie op de Dsuper5 te krijgen is geweest destijds.

Ben niet van plan de hele wagen te doen in pallas stijl maar officieel hoort de lederen bekleding er ook niet in. Maar een kniesoor die daar op let, ga echt geen stoffen bekleding erin zetten Wink

Dont eat yellow snow…

Profiel  

goldfishie
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 19 januari 2009 07:18 PM
  [ # 138 ]
Sjaak de Bollenboer schreef:

Top dat ie zo mooi start en rijdt en jullie er zo blij mee zijn Very Happy

Ja we zijn er echt super blij mee. Het was zogezegd liefde op t eerste gezicht toen je met de dame onze oprit op kwam draaien. Denk als we het niet hadden gedaan, we er echt spijt van hadden gekregen. Het type, het bouwjaar, het interieur, de neus, de kleur….alles klopt Laughing  En als we op de snelweg een andere dame tegenkomen haalt die het niet bij onze blauwe schone wat ons betreft Very Happy

Dont eat yellow snow…

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10299

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 19 januari 2009 07:53 PM
  [ # 139 ]

Bleu Delta is een geweldige kleur voor een DS (vind ik)!
Als je op een non-Pallas sierstrips bestelde, kreeg je in principe geen Pallas-middenstrips (met geïntegreerde reflector), maar of elke dealer zich daaraan hield?

Citroen!

Profiel  

lupolo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 739

Gepost: 22 januari 2009 12:29 AM
  [ # 140 ]

is inderdaad een mooie DS en interieur, heb de DS een tijd gelden goed kunnen bekijken vooral de motor maar dit had ik al eens gezegd Smile ..

mooi dat hij jullie zo bevalt !, unu Mark nog steeds geen spijt .. hoe zit het eigenlijk met de DSén nu af of komt er nog een 1 of 2de neus ?

Profiel  

Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1061

- CX 2400 Pallas
Gepost: 22 januari 2009 12:56 PM
  [ # 141 ]

Ik wacht op de ware en dat kan een Godin of een Pony zijn….ik ben er nog niet uit.

Pony?! 

Horse

shout

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  

Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3422

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 22 januari 2009 02:52 PM
  [ # 142 ]
Wolfman schreef:

Ik wacht op de ware en dat kan een Godin of een Pony zijn….ik ben er nog niet uit.

Pony?! 

Horse

shout

2CV? Maar dan heb je er meteen 2

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  

goldfishie
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 22 januari 2009 08:38 PM
  [ # 143 ]

Lol vroeger was mijn grote droom een pony (nee niet de mustang, maar eentje op 4 benen enzo) en nu ruil ik ons dsje voor geen 100 pony’s (ook niet voor een mustang)
Mijn ma snapt er niks van, ben bijna jarig en normaal gaan we dan middagje shoppen. Belde ze me vorige week wat ik met mn verjaardag doe..zeg ik “mwahh doe me maar paar nieuwe buitenspiegels” hahaha ze had zoiets van Shocked

Dont eat yellow snow…

Profiel  

goldfishie
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 06 april 2009 03:54 AM
  [ # 144 ]

Vandaag lekker met de dame naar het bos geweest want het was schitterend weer! Blijf het echt zo’n mooie auto vinden… Wel grappig, op de terugweg met de snoek door de Mc Drive. Kids bij de Mac allemaal naar ons zwaaien vanachter het raam vandaan. Echt topdagje gehad.

Dont eat yellow snow…

Profiel  

lupolo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 739

Gepost: 06 april 2009 11:15 AM
  [ # 145 ]

Het is inderdaad weer prachtig zweef weer voor onze dames ..

Je zal ze nu ook wel vaker weer op de weg zien althans in Amsterdam word je ermee doodgegooid ! ..

Veel zweef plezier met dit mooie weer !

Profiel  

Fem
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 120

Gepost: 06 april 2009 12:22 PM
  [ # 146 ]

Het is echt een zeldzame schoonheid!

Heerlijk toch, dat een “gebruiksvoorwerp” zo mooi en tegelijk zo comfortabel en functioneel kan zijn! Ik vind dat iets dat je dagelijks gebruikt (of het nou je partner is of een auto Wink  ), fijn moet zijn om naar te kijken.

Ik geniet ook enorm van de enthousiaste reacties die ik krijg op m’n DS’en (ja, zelfs hier in onderkoeld Suske & Wiske-land), en met name van die van lachende en wuivende kinderen. Het lijkt wel of die nog een onbedorven en zuiver gevoel hebben voor wat mooi en leuk is.

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!  Very Happy

Groetjes,
Fem

Profiel  

fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2259

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 06 april 2009 06:03 PM
  [ # 147 ]

En terecht.

Profiel  

goldfishie
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 17 april 2009 01:47 AM
  [ # 148 ]

Ja helemaal mee eens Fem. Zowel over het partner als DS verhaal. Vind het ook altijd leuk hoe mensen reageren. Als we op een afstandje staan en onbekenden staan haar te bewonderen ben ik wel trots. Laatst gingen we met de dame door de mc drive want ik had een onbedwingbare craving voor Mc Flurry ijs en toen zaten er hordes kinderen naar ons te zwaaien en te wijzen naar de auto.

Dont eat yellow snow…

Profiel  

goldfishie
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 05 mei 2009 02:19 PM
  [ # 149 ]

Even leuke foto van de dame, gemaakt tijdens de voorjaarsrit te raamsdonksveer. We kwamen terug bij de auto en moesten even met de ogen knipperen omdat we dachten dubbel te zien. Beide dames Dsuper5 met luxaflex in het Bleu Delta….  (alhoewel die wagen naast ons ieets kleurverschil had met onze auto)

Dont eat yellow snow…

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11896

- Xantia TD SX
Gepost: 05 mei 2009 03:42 PM
  [ # 150 ]
goldfishie schreef:

Ja helemaal mee eens Fem. Zowel over het partner als DS verhaal. Vind het ook altijd leuk hoe mensen reageren. Als we op een afstandje staan en onbekenden staan haar te bewonderen ben ik wel trots. Laatst gingen we met de dame door de mc drive want ik had een onbedwingbare craving voor Mc Flurry ijs en toen zaten er hordes kinderen naar ons te zwaaien en te wijzen naar de auto.

Ik heb bij de mac eens een jochie gezien die ogen als schoteltjes kreeg toen de Ondode Dame verrees… Dat maakt DS-rijden zó leuk! Ik blijf dit ook een enorm mooie Snoek vinden. Bleu Delta is dé kleur op een derde-neus!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

10 van de 11
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook