






















Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
DSFreak schreef:bx-cannes schreef:Zojuist in den haag, een zwarte geschilderde break met grote vlammen, en een heel geconcentreerde bestuurder
Was het deze misschien?
Moet `m zijn! Woonde een half jaar geleden nog in Zeist…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
DSFreak schreef:bx-cannes schreef:Zojuist in den haag, een zwarte geschilderde break met grote vlammen, en een heel geconcentreerde bestuurder
Was het deze misschien?
... wat een misdaad ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
wit is ook maar zo saai
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa




















Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Mooie CX lijkenwagen met een vrij nieuw kenteken in Ursem:
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
[quote author=“cx25gtit2”
vraagje aan de witte gti-er:
jij hebt zo’n zonnerek op de achterruit. die mist dat onderste steuntje in het midden, zoals wel vaker. klappert die dan niet bij wat rijwind ??
wil ook zoiets monteren, die mist em ook.
Nope, heb er geen Last van… Nooit op gelet eigenlijk ook
Als ik het nu wel ga horen laat ik je het weten!





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Pascal schreef:Nou heb ik haar weer gezien: een zilvergrijze serie II met een klassiek nummerbord en dito combinatie
04-YB-90
Als ik dit kenteken invoer op de RDW-site krijg ik een CX2400/5 (?) uit 1977…
Ik weet (zowel uit boeken als van de lokale dealer) dat in de overgangsjaren ‘85-‘86 geen hond meer in een nieuwe serie I wilde stappen, omdat de serie II al geleverd werd.
Er werden toen ‘kitjes’ aangeleverd door de fabriek, zodat je een serie I op een serie II kon laten lijken (!) en de dealer/ importeur zodoende door z’n oude voorraad heen kon…
Maar om dit nu te doen met een ‘77-er…Ik heb de bewuste auto nog niet van binnen gezien, ben benieuwd of dit louter cosmetisch een serie II is, of dat er inderdaad van omkatwerk sprake is…
Deze staat nu te koop!
Zag er gisteren bij het langsrijden een A4-tje in hangen…
‘Spirit of avant-garde’
Pascal schreef:Pascal schreef:Nou heb ik haar weer gezien: een zilvergrijze serie II met een klassiek nummerbord en dito combinatie
04-YB-90
Als ik dit kenteken invoer op de RDW-site krijg ik een CX2400/5 (?) uit 1977…
Ik weet (zowel uit boeken als van de lokale dealer) dat in de overgangsjaren ‘85-‘86 geen hond meer in een nieuwe serie I wilde stappen, omdat de serie II al geleverd werd.
Er werden toen ‘kitjes’ aangeleverd door de fabriek, zodat je een serie I op een serie II kon laten lijken (!) en de dealer/ importeur zodoende door z’n oude voorraad heen kon…
Maar om dit nu te doen met een ‘77-er…Ik heb de bewuste auto nog niet van binnen gezien, ben benieuwd of dit louter cosmetisch een serie II is, of dat er inderdaad van omkatwerk sprake is…
Deze staat nu te koop!
Zag er gisteren bij het langsrijden een A4-tje in hangen…
\
waarschijnlijk omkatwerk , deze heeft een tijdje geleden ook op marktplaats gestaan?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Het is gewoon een serie I 2400, maar met plaatwerk en bumpers van serie II, daar waren we intussen al achter.
Van binnen is het gewoon een serie I met katte-ogen…
‘Spirit of avant-garde’
Pascal schreef:Het is gewoon een serie I 2400, maar met plaatwerk en bumpers van serie II, daar waren we intussen al achter.
Van binnen is het gewoon een serie I met katte-ogen…
dat was toch een serie 2 diesel met serie 1 bumpers ed. die ook te koop stond?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:Pascal schreef:Het is gewoon een serie I 2400, maar met plaatwerk en bumpers van serie II, daar waren we intussen al achter.
Van binnen is het gewoon een serie I met katte-ogen…dat was toch een serie 2 diesel met serie 1 bumpers ed. die ook te koop stond?
er stonden er 2, waar je dan samen weer 2 goede auto’s van kan maken ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Gespot op een ander forum…. Kweet dat auto`s in Zweden wat sneller (nog sneller) roesten dan in NL, maar dit is wel HEEL erg zonde!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
cx25gtit2 schreef:DSFreak schreef:sans-pareil schreef:jaco schreef:Nesto schreef:
Zonde! Zag de auto wel vaker rijden in Deventer.
Auw!
Een “oudere Citroën Pallas”. Ik zie toch echt een CX Prestige.Dat is een prestige, zo te zien misschien wel een laagdaks, maar dat is niet echt goed zichtbaar op de foto.
Het achterportier lijkt wel erg lang, is het geen CX Limousine?
dat wordt hierboven dus bedoeld, het is een prestige (de cx in verlengde versie, als een benzine uitvoering en heet dus prestige. verlengde versie in diesel heette limousine. staat ook op de c stijl.
kent iemand het slachtoffer ?
De Limousine is meer een verlengde Pallas, De Prestige is toch nog net iets luxueuzer.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
stefaan5089 schreef:De Limousine is meer een verlengde Pallas, De Prestige is toch nog net iets luxueuzer.
Limo is Prestige diesel…
Geen verlengde Pallas.








Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Neu, een prestige is duidelijk luxer dan een limousine. Of een limousine te vergelijken is met een pallas? Ik vemroed dat die qua luxe daar zelfs onder staat.
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het zonnetje schijnt, je rijdt goedgemutst om 14.30u de Waalbrug op en passeert, jawel, een donkergrijze CX 25 TRD Turbo 2 Break, met ABS en paardentrailer. Het kenteken van de combinatie was, als ik het me goed herinner: 41-LX-ZJ.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)