Harm schreef:Als ie constant blijft knipperen wel, als ie alleen bij het opstarten even knippert is dat normaal.
Dus continue knipperen - storing, bij start knipperen = ok.
Mooi zo. Was trouwens gezellig vorige week hè, achter elkaar van Tilburg naar Vught rijden

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Dus de punt zou even moeten knipperen na starten? Ik zal als ik er aan denk vanmiddag even naar kijken. Ik weet wel dat de punt niet continu knippert.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Mooi zo. Was trouwens gezellig vorige week hè, achter elkaar van Tilburg naar Vught rijden
Aaaah was jij dat! Je had best even mogen zwaaien
Harm schreef:Mooi zo. Was trouwens gezellig vorige week hè, achter elkaar van Tilburg naar Vught rijden
M’n carpoolcollega vindt me al een rare Citrofiel, denk dat naar andere XM-rijders zwaaien niet echt bevorderlijk is voor z’n mening
Maar /wave met terugwerkende kracht!

Smultie schreef:Harm schreef:Mooi zo. Was trouwens gezellig vorige week hè, achter elkaar van Tilburg naar Vught rijden
M’n carpoolcollega vindt me al een rare Citrofiel, denk dat naar andere XM-rijders zwaaien niet echt bevorderlijk is voor z’n mening
![]()
Maar /wave met terugwerkende kracht!
M’n vrouw vindt me al een rare Citrofiel, denk dat naar andere XM-rijders zwaaien niet echt bevorderlijk is voor haar mening

Brian schreef:Dus de punt zou even moeten knipperen na starten? Ik zal als ik er aan denk vanmiddag even naar kijken. Ik weet wel dat de punt niet continu knippert.
Na het starten 2 keer knipperen, daarna constant branden. Alles zou dus goed moeten zijn, maar uitlezen lukt niet.
Brian schreef:Brian schreef:Dus de punt zou even moeten knipperen na starten? Ik zal als ik er aan denk vanmiddag even naar kijken. Ik weet wel dat de punt niet continu knippert.
Na het starten 2 keer knipperen, daarna constant branden. Alles zou dus goed moeten zijn, maar uitlezen lukt niet.
Same