de achterzijde is verfrissend
een fraaie mix van DS, XM en CX
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
ik vind het wel wat hebben…vooral die kont dan.. beetje AMI achtig
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
fraaier dan de Avantime die ik vanavond weer eens in het wild gespot heb…
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
hier zijn de tekeningen van de voorkant en achterkant
de achterkant heeft wat uitleg:
1= de zijschotten lopen in de zijkant door en maken op de achterklep een tussen ruimte waar de achterklep nr 3 horizontaal recht oplicht en de achterlampen zijn bij 2 verwerkt in de 2 smalle strookje die in het logo doorlopen.. de achter ruit is net als bij de ami schuin geplaats….
vanwaar het idee om dit de nieuwe c5 te noemen?.. is dit niet een leuke c7 ofzo wel mooi getekend, vooral die acteruit van de ami.. geweldige mix van oude citroëns.
Knipperlichtjes in de hoeken en noem hem de C7… de Retro Ds, moet het eigenlijk wel net als de avantime een 3 deurs zijn
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Dichte achterwielen : : :
Tja ben er nou eenmaal verliefd op .
Leuk idee en tekeningen.
Ron
vanwaar het idee om dit de nieuwe c5 te noemen?..
nou omdat de C5 word vervangen over een paar jaar en ik de C7 meer iets vind voor de super mooie C-airdream
Dichte achterwielen
ik heb het wel is op die auto getekend maar ik vond het toen niet mooi een beetje ouderwets pas niet bij de auto maar ik vind het op de DS en CX wel juist er mooi!
Ik zou hem ook wel willen zien, maar de tekeningen zijn helaas verdwenen…
Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)
foto’s staan er weer op :photo
Mooie tekening en mooi ontwerp, typisch Citroen, de voorzijde mag voor mij iets stoerder en breder ogen..
groet Frits
Gaat Citroen met Renault fuseren? Zo ja, dan maakt je ontwerp een kans, maar niet in de verkopen…....wat een lelijke bak zeg! Je poging is te waarderen, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd.
Niet kwaad worden natuurlijk, maar zeg nou zelf…
Groeten,
Kaaskop
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Kaaskop schreef:.......wat een lelijke bak zeg! Je poging is te waarderen, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd.
Niet kwaad worden natuurlijkKaaskop
KAASKOP
Nieuw ontwerp C5
Van mij mag je solliciteren: http://www.psa-peugeot-citroen.com/candidat/home.php?page=home&rub=1&lang=en