Ben de krant (spits) vergeten mee te nemen, maar in Berlijn zijn de limousines van wijlen Erich Honecker (DDR) geveild. Waaronder:
“Een 5,5 meter lange limousine van het type Citroen CX prestige”...
Er staat niet bij voor hoeveel hij wegging…
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Klopt, maar dat topic is gesloten dus kunnen we hier verder.
Nog even een afbeelding uit het oude topic;
5,5 meter maarliefst, da’s niet mis!
Ik heb vernomen dat er eentje door een nederlander gekocht is voor 17.000 euro. Door een peter uit Delft. Volgens Dolf Moon stond ie dan binnenkort bij Garage van Bemmelen (?).
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Wat een lage km standen zeg Maar schitterende auto’s zeg
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
T(h)ijs schreef:Ik heb vernomen dat er eentje door een nederlander gekocht is voor 17.000 euro. Door een peter uit Delft. Volgens Dolf Moon stond ie dan binnenkort bij Garage van Bemmelen (?).
Ah, Peter van Bemmelen? Prachtig! Die man koopt echt de uniekste Cits. Dan zien we hem binnenkort wel rondrijden in Delft (Citroen hoofdstad van Nederland).
Handjes schreef:T(h)ijs schreef:Ik heb vernomen dat er eentje door een nederlander gekocht is voor 17.000 euro. Door een peter uit Delft. Volgens Dolf Moon stond ie dan binnenkort bij Garage van Bemmelen (?).
Ah, Peter van Bemmelen? Prachtig! Die man koopt echt de uniekste Cits. Dan zien we hem binnenkort wel rondrijden in Delft (Citroen hoofdstad van Nederland).
Dat lijkt me wel dan
Ow, is dat dezelfde man die ook die M35 heeft?
Groets Sam
Voor Honecker geen trabant!
Nee…die communisten wisten goed voor zichzelf te zorgen en de bevolking stond in lange rijen voor de Slagerij (vandaar zeker die naam….Slage-rij)
ja ik heb inderdaad de Honecker prestige gekocht… volgende week naar het rdw voor een nl kenteken.. alhoewel oostduits ook best leuk is
beter rijden dan gereden worden!
ik heb de honecker prestige
He wat leuk… de eigenaar zelf…
Welkom…
Inderdaad, leuk dat u hier terecht bent gekomen…dus Welkom
Hoorde ik u niet op de radio of TV over hoe e.e.a. gegaan is ?
peetje schreef:ja ik heb inderdaad de Honecker prestige gekocht… volgende week naar het rdw voor een nl kenteken.. alhoewel oostduits ook best leuk is
Mag dat DDR plaatje dan niet op de achterkant blijven staan van de RDW ?
En het zou wel leuk zijn als u op uw site ook een link naar dit enige Algemene CITROEN forum plaatst
Mag ik zo vrij zijn om om foto’s te vragen?
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
Haha, de heer Van Bemmelen heeft een Honecker Prestige gekocht en iedereen begint ‘u’ te zeggen .
Handjes schreef:Haha, de heer Van Bemmelen heeft een Honecker Prestige gekocht en iedereen begint ‘u’ te zeggen .
Nou….*iedereen*....IK dus
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
Bram schreef:Handjes schreef:Haha, de heer Van Bemmelen heeft een Honecker Prestige gekocht en iedereen begint ‘u’ te zeggen .
Nou….*iedereen*....IK dus
Oh, excuus. Ik zag twee postings achter elkaar, maar ik zie dat ze beide van jou waren.