1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Met de DS op reis….
joskefox
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 14 maart 2009 08:25 PM

Een 2de ‘droom’ gaat deze zomer van start Smile

Ik rij nu al 3 jaar vrolijk rond in mijn citroen DSuper, en het leek met altijd super een roadtrip op goed gevoel te ‘plannen’  doorheen het land waar ze is geboren Smile

Samen met een kameraad en 2 collegas, gaat de DS zomertrip begint augustus van start voor ongeveer 2 weken.

Het plan is ongeveer de N7 te volgen naar het zuiden van frankrijk….
Dit is echter nog maar een idee, want de nodige research moet nog worden gedaan van supermooie afgelegen streken en weet ik veel Smile

Nu schoot me plots te binnen dat ik niet de enige zal zijn die dit al heeft gedaan.
Zou leuk zijn om leuke tips te krijgen van plekjes of garages of dergelijke die zeker bezocht moeten worden die betrekking hebben met onze Godin:)

Ik ontvang allerhande reistips met open armen, en verzeker jullie een mooie fotoreportage aan te beiden bij terugkomst Smile

i life my live one DS at a time…

Profiel  

BEsuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 555

- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Gepost: 14 maart 2009 09:18 PM
  [ # 1 ]

In CitroExpert is er een serie reportages over de N7 aan de gang.

Profiel  

joskefox
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 14 maart 2009 09:56 PM
  [ # 2 ]

ben ik niet op geabonneerd of zo Smile

kheb wel een boekje over de n7…‘traag door vfrankrijk’

de N7 wordt in verschillende etappes uit de doeken gedaan met elke keer bezienswaardigheden, leuke plekjes en restos enzomeer Smile

maar je weet nooit genoeg natuurlijk Smile

Profiel  

Gepost: 15 maart 2009 12:18 AM
  [ # 3 ]

Die serie in CitroExpert is volgens mij op dat boekje geinspireerd.

Profiel  

BEsuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 555

- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Gepost: 15 maart 2009 12:29 AM
  [ # 4 ]