3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Rare geluiden
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 22 maart 2009 12:04 PM
  [ # 31 ]

Vreemd vreemd vreemd, mijn vriendin reed gisteren naar huis en ik zat op de rechtervoorstoel, er was enige bijgeluiden waarneembaar en een luchtje.

Ik zit eigenlijk in het verkeerde topic want ik rijdt een Xsara coupe maar toch.

De klachten zijn wel erg vergelijkbaar met wat ik hier lees Shocked  Shocked


Zou het dan toch een “Xsara” kwaal zijn.


Gisteren heb ik wel mijn achterremblokken vervangen, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben ???????????

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 22 maart 2009 01:22 PM
  [ # 32 ]

Het Raregeluid is reeds waar genomen in een C4GP CX GS XM C5 en nu ook in een Xara!? Het kan raar lopen, is Citroën NL al op de hoogte gebracht?

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 22 maart 2009 02:26 PM
  [ # 33 ]
eXpelliarMus schreef:

Het Raregeluid is reeds waar genomen in een C4GP CX GS XM C5 en nu ook in een Xara!? Het kan raar lopen, is Citroën NL al op de hoogte gebracht?

Even aanvullend in dit rijtje, ook de karakterloze bak genaamd Xantia heeft een enkele keer te maken met dit euvel. Oorzaak? Ik blijf er nog steeds naar gissen. Verdre doet ze het probleemloos, dus ik rijd voorlopig gewoon door.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook