speaker + versterker
Jeroen86
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 23-03-2009

Gepost: 23 maart 2009 09:28 PM

Hey allemaal,


Ben sinds een paar dagen in het bezit van een donkergrijze c1:D
Nu wil ik alleen de audio installatie een beetje opkrikken. Ik heb hier alleen totaal geen ervaring mee. Owja een versterker heb ik al… nieuw in doos.
Nu heb ik een paar vraagjes….


Voor de speakers voorin:
Wat zijn de beste speakers voor voorin? En is daarvoor aansluiting op de versterker nog? Hoe sluit je die boxjes aan?
Ik zag dat er simpele boxjes onder de roostertjes zitten. Is het een kwestie van loskoppelen en andere vast koppelen?


Voor achter:
Is de bedrading makkelijk te trekken naar achteren? En wat zijn goede maar toch betaalbare boxen??


Ik weet het, het zijn veel vragen… Maarja dat komt omdat ik er zelf weinig verstand van heb Razz

Net c1 gekocht:)

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 24 maart 2009 08:02 PM
  [ # 1 ]

Re: speaker + versterker

Jeroen86 schreef:

Hey allemaal,


Ben sinds een paar dagen in het bezit van een donkergrijze c1:D
Nu wil ik alleen de audio installatie een beetje opkrikken. Ik heb hier alleen totaal geen ervaring mee. Owja een versterker heb ik al… nieuw in doos.
Nu heb ik een paar vraagjes….


Voor de speakers voorin:
Wat zijn de beste speakers voor voorin? En is daarvoor aansluiting op de versterker nog? Hoe sluit je die boxjes aan?
Ik zag dat er simpele boxjes onder de roostertjes zitten. Is het een kwestie van loskoppelen en andere vast koppelen?


Voor achter:
Is de bedrading makkelijk te trekken naar achteren? En wat zijn goede maar toch betaalbare boxen??


Ik weet het, het zijn veel vragen… Maarja dat komt omdat ik er zelf weinig verstand van heb Razz