Citroën schittert naast George en Brad
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 05 juni 2004 02:50 AM

Zo juist gevonde op de website van mijn voorkeurs Citroen dealer.

http://www.citroen.nl/CWH/nl-NL/Dealers/84-Van+Oosten/Your+Dealer/Nieuws.htm?NEWS_ID=1

Citroën heeft een lange traditie als het gaat om film. Regelmatig spelen onze auto’s een gastrol in diverse films, waarvan de 2CV in de James Bond film ‘For your eyes only’ waarschijnlijk de bekendste is. Geen wonder dus dat voor ‘Oceans 12’, waarin o.a.George Clooney en Brad Pitt de hoofdrol spelen, Citroën werd gevraagd om auto’s beschikbaar te stellen. Voor de opnames in Amsterdam werden een C2, een C5 én een Xsara Picasso ingezet. Dit najaar wordt de film in de Nederlandse bioscopen verwacht.

Ook een rol in ‘Mon Ange’
In ‘Mon Ange’, de nieuwe film van Vanessa Paradis, zijn eveneens een aantal Citroëns te zien. Dit keer is de eer weggelegd voor een C3 Pluriel, een C5 en een C2. Deze film, geproduceerd door de makers van ‘Le fabuleux destin d’Amelie Poulain’, is voor een groot deel in Nederland opgenomen.

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 05 juni 2004 03:29 PM
  [ # 1 ]
Blueduck schreef:

Zat een week of 2 geleden naar een film op tv te kijken met Michael Douglas. Ik meen dat ie “wonderboys” ofzo heette. Komt diverse malen een ds door t beeld heen geschoven… Geen idee waar die film eigenlijk over ging… Surprisedops:

Klopt, de scenes van die film met de DS zijn binnenkort te aanschouwen op mijn website Smile

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 06 juni 2004 02:24 AM
  [ # 2 ]
Blueduck schreef:

Zat er in `scarface` ook niet n ds? weet t ff niet meer zeker. Weet wel dat dat een van mn favoriete films is.

Ik ben even in mijn naslagwerk gedoken en je hebt gelijk. In Scarface schijnt een Citroën DS voor te komen

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 06 juni 2004 03:27 AM
  [ # 3 ]

Kan dat een witte zijn ? Volgens mij was een poossie terug n.l. die film op TV. Zender + datum onbekend.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 06 juni 2004 05:42 AM
  [ # 4 ]

Over DS en films gesproken, 1 of 2 jaar geleden heb ik de film “Wind Talkers” gezien in de bioscoop. De VS in Vietnam, in het begin zie je dat er in de jungle één of andere hoge Vietnamese piet in een DS komt aanrijden.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook