Totaal aantal Berichten: 709
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Ah, zo wordt me meer en meer duidelijk.
Zelf neig ik dan nog steeds naar een MP3 speler die aan de interne CD wisselaar connector gehangen kan worden. Dan blijft alles qua uiterlijk mooi stock en kan ik toch mooi MP3s afspelen.
Qua vermogen vind ik de 4x17,5 genoeg. Ik heb nog geen enkele keer de volumeknop op de ‘30’ (is max) gehad.
From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Of je moet denken aan een MP3 spelertje met een FM zendertje…
Maar of dat nu tegenwoordig nog legaal was weet ik niet.
Een MP3 apparaat aan de orginele radio aansluiten lijkt mij lastig, MP3 moet wel gedecodeerd worden ergens en het apparaat moet wel de unit goed kunnen aansturen
Geen idee hoe ver de orginele radio daarop voorbereid is.

Totaal aantal Berichten: 709
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Zie http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=197961
Er zijn dus MP3 spelers die direct op de interne CD wisselaarpoort van RD3 of RD4 radio’s kunnen worden aangesloten. Op SD/SDHC kaart en/of USB opslag maak je 6 mappen, die overeen komen met 6 “CD’s”, met per map de “tracks”, die kunnen zowel .wma of .mp3 zijn. Het kastje in kwestie reageert op de commando’s van de radio en sluist de audio terug alsof er daadwerkelijk een CD wisselaar in je auto zit.
De kastjes hebben ook nog een line-in en kunnen middels extra module ook nog worden voorzien van Bluetooth hands-free kit.
Kostda? £70 excl. verzenden. Dus een dikke €80. En dan moet er nog iemand in de boordcomputer de CD wisselaar functie activeren, als er niet eerder een wisselaar in je auto zat. De Citroën garage doet dat voor €20 a 30.
From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Totaal aantal Berichten: 7867
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Er zijn inderdaad paneeltjes verkrijgbaar voor een gewone single-din radio, helaas voor mij weer niet omdat deze niet in mijn Exclusive-motiefje te verkrijgen was. Wel schreeuwend duur, reken op 50 euro.
Ik heb overigens de DEH-5800MP van Pioneer in de kast liggen. Lijkt identiek aan die van Arjan maar dus op dit moment niet ingebouwd. Kan ook alle kleuren van de regenboog op het display weergeven en heeft een mooi symmetrisch ontwerp, dat vind ik erg belangrijk. Er zat een losse AB bij, omdat ik geen stuurbedieing had op de gele Xsara heb ik dus geen adapterkabel. Ik verkoop de radio niet aangezien ik ‘m wellicht nog kan gebruiken in de toekomst
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Arjan Verkade schreef:r1Ch schreef:Arjan Verkade schreef:De radio die ik heb kan je elke kleur verlichting instellen die je wil, de kleur groen lijkt erg veel op de rest van het groen in de Xsara
welk merk? JVC toevallig? Of Kenwood?
Ik heb deze: DEH-P6700MP
Overigens pas de rest van de behuizing ook erg goed in de Xsara type 2, daar heb ik hem toen ook op uitgezocht.
De kleur groen komt overeen met de rest van het dash.Zelf heb ik hem eigenlijk altijd op de rainbow stand staan
Inmiddels niet meer nieuw te krijgen, maar vast nog wel ergens goedkoop als restvoorraad of gewoon 2de hands
Is deze radio wel aan te sluiten op het display en stuurconsole? want dat is me nog steeds niet echt duidelijk

- CX 25 GTi Turbo 2
Op het display van de boardcomputer?
Volgens mij werkt die alleen op de orginele Citroën radio
Op de stuurbediening zou ik even contact opnemen met Pioneer via de website. Ik denk dat zij jouw wel kunnen vertellen of ze een verloopje voor Citroën beschikbaar hebben. Ik hoop dat Citroën wel zo slim is geweest 1 type connector te gebruiken in meerdere modellen

Totaal aantal Berichten: 7867
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik zou er niet te hard op rekenen..
Pioneer zelf zal zonder twijfel een adapter voor de bediening leveren. Er bestaan ook merken die gegevens op de display weer kunnen geven, volgens mij had Sony een adapter. Zou je even moeten googlen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Ik zou er niet te hard op rekenen..
Pioneer zelf zal zonder twijfel een adapter voor de bediening leveren. Er bestaan ook merken die gegevens op de display weer kunnen geven, volgens mij had Sony een adapter. Zou je even moeten googlen.
Ja dat is het hem juist. Uren gegoogled maar nog niet wijzer.
Welke radio kan je aansluiten op de stuurbediening (met adapterkabeltje) en op de display?
Als de display niet mogelijk is dan sowieso voor de stuurbediening want dat vind ik wel een must.
En de radio die genoemd is, is niet meer leverbaar in de winkels wat zou de opvolger zijn die wel te verkrijgen is?

Totaal aantal Berichten: 227
- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
is er al een antwoord op deze vraag? Ik wil ook wel weten welke radio’s compatibel zijn met stuurbediening!
“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-

- CX 25 GTi Turbo 2
Anders zal je contact op moeten nemen met de fabrikant…
pixels66 schreef:is er al een antwoord op deze vraag? Ik wil ook wel weten welke radio’s compatibel zijn met stuurbediening!
Nee dat is er nog niet maar: goed nieuws heb een radio gekocht want was het wachten beu.
Ik heb de pioneer deh-p5100UB gekocht en deze zou aangesloten kunnen worden. De radio heb ik inmiddels geplaatst en heb een tussen frontje besteld van 1,5 naar 1 u hoog.
Kabel word ik dinsdag voor gebeld wat hij kost, ook voor het display (wat ik minder belangrijk vond)
Dus hopelijk kan ik hier binnenkort meer over vertellen. Kan je wel zeggen dat het goed hard gaat die radio. Heb een versterker en nu totaal 2100Wat RMS inliggen

en waar bestel je dat tussenfrontje??? want je houdt dan dat gat over dat moet natuurlijk netjes dicht…
pixels66 schreef:en waar bestel je dat tussenfrontje??? want je houdt dan dat gat over dat moet natuurlijk netjes dicht…
zoiets?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130307791811

hoe heet zo’n ding in het nederlands? Dan kan ik em ook eens zoeken op MP of ergens bestellen…

- CX 25 GTi Turbo 2
Zonde van je geld, want dat past niet in de Xsara…
Zo moet het eruit zien:
Let niet op de kleur, want dit is een type 3 interieur. Voor een type 2 is de vorm hetzelfde alleen de kleur anders.
Ik zou niet weten waarom dit bij de dealer niet gewoon te bestellen is. Ze zijn verplicht 10 jaar onderdelen voor een bepaald model te kunnen leveren