nieuwe C1 Ambiance gekocht met Geosat en ipod doc
dickxxx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 11-05-2009

Gepost: 11 mei 2009 11:38 PM

Hallo allemaal,wij hebben een nieuwe C1 besteld met de geosat6 en ipod doc.Kwam ik er achter dat er hellemaal geen doc geleverd wordt,alleen een kabetltje.Na een avondje googele vond ik de C1 deejay deze heeft wel degelijk een doc voor de ipod en wordt het menu afgebeeld op de geosat heb je de ipod onder het rijden niet meer nodig,heeft iemand een idee waar je de doc kan betellen Citroen Nederland ,kon ons als nog niks beloven.

met vriendelijke groet Dick

p.s hier de link van de C1 dj http://www.avmap.us/index.php?swt=0152&sec=1&ipr=506

Profiel  
 
LEiPiE
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 142
Geregistreerd: 23-07-2006

- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Gepost: 19 mei 2009 01:30 AM
  [ # 1 ]

Ah, dus dat zijn die 7 stukken plastic, 4 schroefjes en 3 zelfklevende kussentjes?
Heb jij een idee hoe je die dan moet gebruiken?
Ik zie hier wel een iPod-dock: en hier ook http://automoto.aliceadsl.fr/lib/galleries/display_gallery.if.php?tmbType=600&id_gallery=1743&id_image=4 maar dat lijkt niet op die stukjes plastic Smile

Profiel  
 
dickxxx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 11-05-2009

Gepost: 19 mei 2009 01:47 AM
  [ # 2 ]

Dat ziet er zeer netjes uit met de ipod dock,de citroen dealer hier in Brielle vertelde ons dat het 400 euro meer ging kosten ( citroen nederland opgave)het dasboard moet gedemonteerd worden, wel erg veel geld voor een Ipod dock.

Profiel  
 
dickxxx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 11-05-2009

Gepost: 01 juni 2009 03:21 PM
  [ # 3 ]

Ik heb nog geen ervaring met de navigatie,krijg de nieuwe C1 pas begin augustus.
Ik blijf wel zoeken naar antwoorden,want van mijn dealer wordt ik niet echt veel wijzer

Profiel  
 
LEiPiE
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 142
Geregistreerd: 23-07-2006

- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Gepost: 02 juni 2009 03:08 PM
  [ # 4 ]

Mijn ervaringen zijn wisselend:
+ duidelijk systeem
+ veel mogelijkheden (heb er nog niet veel geprobeerd)
+ route berekenen en vooral herberekenen gaat vlot
+ aanwijzingen zijn duidelijk
- rijdend een eerste fix krijgen kan soms kilometers duren
- heeft geen echte uitstand lijkt het, waardoor als je de auto een paar dagen niet gebruikt, de batterij van het apparaat leeg is en het langer duurt voor hij opstart
- hij is dus niet ingebouwd, de houder is ingebouwd, het apparaat kan er zo uitgepakt worden
- de houder wordt alleen gevoed vanaf het contact, geen verbinding met de autoradio en bijvoorbeeld snelheidsopnemers (wat “echte” ingebouwde systemen wel hebben)
- kaart is alleen Benelux, heb nog niet uitgeprobeerd wat hij van duitsland hier net over de grens weet

Het is dat hij er nu in zit, maar voor 500 euro kun je een TomTomhouder ook heel mooi laten wegwerken denk ik zo en misschien met een echte iPod dock, want dat is helemaal een aanfluiting zo’n los kabeltje. (nou heb ik geen iPod, dus ik kan niks zeggen over de verdere bediening er van)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook