3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

1 van de dikste xsara`s van nederland
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27973

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 juni 2009 10:34 PM
  [ # 31 ]
ZX1.4i schreef:

De Xsara origneel is al mooi zat, daar moet je niets aan vervanderen.

Vind ik ook Wink

Ik vind hem zo wel af, is gewoon orgineel dus:

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7867

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 juni 2009 10:49 PM
  [ # 32 ]

De coupé vind ik, zeker vanuit de hoek waar Arjan de zijne heeft gefotografeerd, nog steeds een te lang en te hoog achtersteven (stuk tussen portier en achterkant) hebben. Ook de daklijn bij de c-stijl is te hoog. De berline heeft daarentegen door de achterdeuren en de b-stijl die wat verder naar voren staat op mij een iets harmonieuzer uitstraling.

En ja, ook ik vind origineel mooier. Tenzij je het geld hebt om er echt een serieuze bodykit, velgen, een paintjob en leuke motortuning tegenaan te gooien. Niet dat halve werk maar gewoon een mooi strak geheel.

Wat betreft de blauwe xsara in kwestie: de velgen vind ik niet mooi, de embleemloze grill wat gewoontjes. De verlaging staat dan wel weer erg goed. Die lichten daarentegen weer niet.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 11 juni 2009 10:54 PM
  [ # 33 ]
Midfriesland schreef:

Die arme jongen heeft ook niet echt het geschiktste forum uitgezocht om een gepimpte auto te showen… Volgens mij zijn hier heel veel meer originalteitsfreaks aanwezig dan fans van uitbouwsels. Laughing

Wat mij betreft: schijt aan orginaliteit, maar niet op de manier zoals topicstarter ten toon stelt.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 11 juni 2009 10:57 PM
  [ # 34 ]

Beetje optimistisch om dit topic zo te noemen.  Rolling Eyes

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27973

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 juni 2009 10:59 PM
  [ # 35 ]
DigiDaan schreef:

De coupé vind ik, zeker vanuit de hoek waar Arjan de zijne heeft gefotografeerd, nog steeds een te lang en te hoog achtersteven (stuk tussen portier en achterkant) hebben. Ook de daklijn bij de c-stijl is te hoog. De berline heeft daarentegen door de achterdeuren en de b-stijl die wat verder naar voren staat op mij een iets harmonieuzer uitstraling.

Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen Wink
Ik vind juist de coupé lijn veel mooier. Een break vind ik zelfs mooier dan een berline, deze mist de lijn van voor naar achter vind ik.
De berline vind ik te druk alsof ze die deur er tussen hebben moeten proppen…

DigiDaan schreef:

Wat betreft de blauwe xsara in kwestie: de velgen vind ik niet mooi, de embleemloze grill wat gewoontjes. De verlaging staat dan wel weer erg goed. Die lichten daarentegen weer niet.

Hier ben ik het dus wel weer helemaal mee eens.
De velgen vind ik veel te Duits qua tuning Wink

Profiel  

lucifer-rouge
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 78

Gepost: 11 juni 2009 11:26 PM
  [ # 36 ]

Grappig, zo veel mensen, zo veel meningen. Er zijn zelfs mensen die het mooier vinden als alle stootstrips en bumpers niet meegespoten zijn.
Om eerlijk te zijn vind ik de xsaar waar deze topic over begon ook niet mooi of “dik”, maar dat komt vooral omdat ik de ph1 niet zo mooi vind. De ph2 was al een stuk robuuster en door de voorbumper van de ph3 oogt deze sowieso een stuk “dikker”. Alleen zal een verlaginssetje aan de voorkant hem wel goed staan (dat is comfort inleveren).

Ik heb sowieso niet zo veel met tupperware aan de buitenkant van de auto, zelfs het spoilertjes (verpester in het engels…... Wink) op de coupe vind ik niet mooi. Overigens dat dak spoilertje wat sommige forummers hebben vind ik wel weer erg mooi (lekker tegenstrijdig…..)

Ach, als iedereen maar blij is met zijn eigen bolide!

1999 - 2001 Citroën AX 1.0 Furore
2001 - 2007 Citroën Saxo 1.1 SX BEN
2007 - heden Citroën Xsara 1.6-16V Difference

Profiel  

mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1014

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 12 juni 2009 12:29 AM
  [ # 37 ]

haha hij word wel stil Wink

Ik hou ook niet van dit soort auto’s hoor ik vind de verlichting oogt gewoon goedkoop daar word de auto echt niet mooier van! En die velgen vind ik ook totaal niet staan bij deze auto die horen onder een opel manta thuis ofzo daar zou zoiet mooi staan denk.

Mijn smaak: Gewoon origineel houden zonder al die tupperware rotzooi en mischien wat kleine details dat kan mooi zijn!

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  

manta400
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 261

Gepost: 12 juni 2009 12:42 AM
  [ # 38 ]
mafkeessss schreef:

Ik hou ook niet van dit soort auto’s hoor ik vind de verlichting oogt gewoon goedkoop daar word de auto echt niet mooier van! En die velgen vind ik ook totaal niet staan bij deze auto die horen onder een opel manta thuis ofzo daar zou zoiet mooi staan denk.

Mijn smaak: Gewoon origineel houden zonder al die tupperware rotzooi en mischien wat kleine details dat kan mooi zijn!

Manta is het mooist met de standaard gsi velg Laughing

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 12 juni 2009 12:50 AM
  [ # 39 ]
manta400 schreef:
mafkeessss schreef:

Een Manta is het mooist net uit de shredder Laughing  Wink

Profiel  

manta400
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 12 juni 2009 12:52 AM
  [ # 40 ]
Peteryed schreef:
manta400 schreef:
mafkeessss schreef:

he he beetje respect voor de enige klassieker die opel ooit heeft voortgebracht.Heb er zelf jaren in rond gereden totdat ie gestolen werd. Wink

Profiel  

lucifer-rouge
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 78

Gepost: 12 juni 2009 12:54 AM
  [ # 41 ]
manta400 schreef:
Peteryed schreef:
manta400 schreef:
mafkeessss schreef:

he he beetje respect voor de enige klassieker die opel ooit heeft voortgebracht.Heb er zelf jaren in rond gereden totdat ie gestolen werd. Wink

Wel met dobbelstenen onder de spiegel?? Surprisedfftopic

1999 - 2001 Citroën AX 1.0 Furore
2001 - 2007 Citroën Saxo 1.1 SX BEN
2007 - heden Citroën Xsara 1.6-16V Difference

Profiel  

manta400
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 12 juni 2009 12:57 AM
  [ # 42 ]
lucifer-rouge schreef:
manta400 schreef:
Peteryed schreef:
manta400 schreef:
mafkeessss schreef:

Wel met dobbelstenen onder de spiegel?? Surprisedfftopic

Ik was liefhebber en geen Johnnie. Wink

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 12 juni 2009 12:58 AM
  [ # 43 ]

En een vossenstaart als sleutelhanger Laughing  Nee nou moet ik ophouden, ik kan me wel voorstellen dat mensen het leuk vinden. Ik echt niet, ik kan er niks aan doen. Naar mijn idee zijn het bouwvakkers Porsches net als de Calibra. Spreek uit als Chalibra.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 12 juni 2009 12:58 AM
  [ # 44 ]

Is dit een quote-wedstrijd?

Profiel  

manta400
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 12 juni 2009 01:01 AM
  [ # 45 ]
patje74 schreef:

Is dit een quote-wedstrijd?

Lijkt er wel op,nu maar weer on topic (sorry voor de quote Wink )

Profiel  

3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook