3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
   
Muziektips
Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 31-12-2003

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 20 september 2004 12:45 AM
  [ # 31 ]

Ik draai zelf naast veel hardhouse/hardcore, 2 ceedeetjes van Kosheen helemaal grijs, dat is echt zulke lekkere rij muziek Laughing

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 20 september 2004 11:49 AM
  [ # 32 ]

Je draait net bij avondschemering in Normandie de route nationale op om in een nacht naar Carcasonne te rijden en terwijl je vaart aan het maken ben komt de CD wissellaar op het nummer “Southbound Again” van Dire Straits, en uit de schemering doemt er een vrachtwagen op met enorme double chevrons op de zij en achterkant. Perfecter kan het bijna niet.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 21 september 2004 02:15 AM
  [ # 33 ]

@leujel:

Bedoel je de cd: American Idiot van Green Day. Ik wist niet dat ze al een nieuwe uithadden. Ik hoop dat dit wel weer de oude Green Day is. Ik vond de laatste wat zoetsappig.
Waarom is Green Day trouwens wel Punk en Blink 182 niet. Wink  Die 2 bands hebben al meerdere malen samengewerkt hoor.
Nog een weetje over Green Day: tussen deze nieuwe cd en international superhits hoort nog een ander album, maar deze is in Nederland bij de bekende cd-zaken nooit verkocht. Is wel aan te komen via de bekende programma’s en ik heb een exemplaar uit Indonsie. Deze heet: Shenanigans. Best een leuk album, maar zo goed als Dookie is ze nooit meer gelukt. Crying or Very sad Ach af en toe een nummertje dan. Zoals: Good Riddance. Laughing  Echt een TOPNUMMER!!! Cool

Valt The Offspring bij jou onder Punk of niet???

Mij maakt het niet zoveel uit wat voor Punk het is. Ik vind het allemaal wel lachuhh. Al maak ik ook wel een verschil in Lagwagon en SUM 41 bijvoorbeeld. Met name onbekendere bandjes zijn vaak goed. Laughing

Die Rock against Bush cd’s zal ik binnenkort eens luisteren. Bedankt voor de tip. Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 september 2004 10:48 AM
  [ # 34 ]

een james brown sound-a-like, maar o zo lekker
king khan & the shrines
mr. supernatural

http://www.hazelwood.de/kingkhan/sound/on-the-streets.ram

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 september 2004 10:50 AM
  [ # 35 ]

Namens M&M….

Marillion - marbles , ben afgelopen donderdag bij het Concert geweest in Utrecht Very Happy

The Prodigy - The Fat Of The Land

The best of Sting

en een paar van U2

..... verder weinig nieuwe cd’s gekocht de laatste tijd , behalve die van Marillion ( zie boven )

Wink Menno .

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 21 september 2004 06:44 PM
  [ # 36 ]
sans-pareil schreef:

Je draait net bij avondschemering in Normandie de route nationale op om in een nacht naar Carcasonne te rijden en terwijl je vaart aan het maken ben komt de CD wissellaar op het nummer “Southbound Again” van Dire Straits, en uit de schemering doemt er een vrachtwagen op met enorme double chevrons op de zij en achterkant. Perfecter kan het bijna niet.

Aaaaah… Ik ken dat gevoel.  :fijnsturen Dat debuutalbum van de Dire Straits blijft ook een van mijn favorieten. Ook wel eens geluisterd naar The Nighfly van Donald Fagen? Ook inmiddels oud spul, maar ZOOO lekker als je relaxed aan het toeren bent!!  Cool

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 21 september 2004 11:24 PM
  [ # 37 ]

Donald Fagan zegt me wel wat, maar ik kan het zo niet voor de geest halen. Ik ga even zoeken.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 22 september 2004 02:25 AM
  [ # 38 ]

Ook een leuke muziek tip voor Windows XP gebruikers, misschien herinerren jullie je nog het enya achtige installatie muziekje?

Te vinden op je HD onder de locatie(voorbeeld)
C:\WINDOWS\system32\oobe\images\title.wma

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 22 september 2004 02:42 AM
  [ # 39 ]
leujel schreef:

Dat is idd de nieuwe cd van hun ja. Ik vind hem erg goed.

En waarom ik Blink 182 geen echt punk vind is door de teksten. Tuurlijk de muziek is punk, maar de teksten toch niet… Punk is voor mij tegen alles in gaan wat met mainstream te maken heeft… En Blink gaat toch net iets teveel mee met de mainstream, maar dat is mijn mening (ik zal dan ook niet zeggen dat ik nog nooit naar Blink heb geluisterd, het gewoon feel-good-muziek).

The Offspring was met hun vroegere albums wel echte punk, maar tegenwoordig ook weer wat commercieler, dat is wel jammer… Bands als The Ramones (voor mij de opperpunkers) krijgen we denk ik toch nooit meer…..

Wat Nederlandse punk dan maar: De Heideroosjes. Sommige nummers weer wat minder als anderen, maar de laatste cd was over het algemeen wel goed.

In deze mening over Blink kan ik me wel vinden ja. Blink 182 maakt meer puber-punk zoals ik dat zelf altijd noem. Met name gezien de teksten dan. De laatste cd’s zijn echter al van een ander niveau.

Offspring’s laatste cd is weer een stapje terug naar de oude Offspring en zodoende een aanrader.

De Green Day cd heb ik nog ff laten liggen, omdat er ook een limited edition uitkomt. Als die met dvd of iets dergelijks is, dan koop ik die denk ik.

Verder vandaag wel Rock Against Bush (1 en 2) gehaald op jou aanraden. Goede tip!!! Twisted Evil DVD’s zijn ook wel geinig. Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 23 september 2004 11:07 PM
  [ # 40 ]

Apollo 4 Forty - Ain`t Talkin` `Bout ook een erg goede, vreemde eend die deze niet kent Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 27 september 2004 12:11 AM
  [ # 41 ]
renz schreef:

aankomende week komt het nieuwe album uit van Rammstein, echt een super album als je van de ietwat rauwe klanken houdt!

Mutter!  :headbang

Ben benieuwd…

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 02 oktober 2004 01:11 AM
  [ # 42 ]

Nou mn CD’s (stuk of 15 [kopietjes]) zijn gejat, zit ik te bedenken wat ik nou eens zal kopieren… valt niet echt mee eigenlijk….

Ik ben niet zo’n compilatieCD/shuffle typje, ik denk toch dat een CD van een band een bepaalde opbouw van begin tot eind heeft…

Maar goed ik ga ook eens een poging wagen… :headbang

Ik heb nog wel een aanrader: Starsailor - Love is here

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 02 oktober 2004 02:11 PM
  [ # 43 ]

Amerika, amerika!!!, mwa rammstein, wel aardige nummers maar geen fan van ze…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 02 oktober 2004 03:06 PM
  [ # 44 ]

Whiskey in the Jar - Metallica :6

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 02 oktober 2004 07:53 PM
  [ # 45 ]
hanzz schreef:

Twisted Evil dropkick murphys, flogging molly,dublinners Twisted Evil

kijk, dat noem ik smaak…vooral Flogging Molly…. Cool

Profiel  
 
 
3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook