6 van de 71
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
Nieuw hier? Kijk hier!
Megdar
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 25-04-2005

Gepost: 26 april 2005 12:41 AM
  [ # 76 ]

Nieuw Smile

Hoi,

Ik ben Bas en heb zojuist een Citroen Xsara 1.4i Berline gekocht. Kan hem donderdag halen Wink

Kwam dit leuke forum tegen en registreerde direct.

Zal binnenkort een foto plaatsen Smile De auto is van een zuining iemand geweest want de fakturen van elke reparatie of inbouw was nog te vinden in het onderhoudsboekje. Verder was mijn oom, die 37 jaar citroen monteur is erg tevreden.

Ik ben zelf 25 en dit is naast eindelijk mijn eerste eigen auto. Na de lease auto’s die ik gehad heb. Ik zag de Xsara staan en was meteen verkocht. Leuk uiterlijk en niet teveel poespas zowel binnen als buiten.

Vraagje: Op dit moment zitten er nieuwe 14” banden onder met de standaard wieldoppen. Op zich zou ik deze wel willen vervangen, maar het liefst door 14” velgen aangezien groter het comfort uit de auto haalt. Althans dat begreep ik. Kent iemand een goeie site met leuke velgen of heeft iemand nog velgen liggen?

Groetjes,

Bas

Don’t lay a cloak of guilt around my shoulders because others are evil.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 april 2005 12:48 AM
  [ # 77 ]

Hoi Megdar, welkom op het forum ! Helaas kan ik je niet helpen met die velgen, maar misschien kan je een advertentie in het gedeelte ‘gezocht’ plaatsen ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Sympathique
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 29-10-2004

- DS 3 1.6 vti so chic
Gepost: 04 mei 2005 03:54 PM
  [ # 78 ]

Hoi iedereen!
Na al een tijdje geleden geregistreerd te hebben, ga ik nu maar eens wat actiever worden op dit forum Wink
Mijn naam is Michiel, ben 23 jaar en woonachtig in Tilburg.
Helaas, helaas heb ik nog geen echte Citroën Sad heb uberhaupt nog geeneens mijn rijbewijs Surprisedops:  Maar m’n eerste auto wordt zeker een Citroën.
Hoe ik aan het Citroën virus ben gekomen weet ik eigenlijk niet, heb het al van jongs af aan maar niet van huis uit meegekregen… (ondanks heel wat aanmoedigingen van mijn kant uit om toch een Citroën te kopen).
Wel heb ik zo ongeveer 60 tot 80 modelauto’s. M’n favoriete model is toch wel de CX, weet nog wel dat ik toen ik nog jong was de break machtig mooi vond Smile

C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)

Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.

Profiel  
 
turbomckwek
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 06-01-2005

Gepost: 11 mei 2005 07:40 PM
  [ # 79 ]

Even voorstellen!

Hallo allemaal,

Ik heb al enkele berichten op het forum gepost en ik zal me toch eens voorstellen! Ik ben Fabian, 22 jaar, en ik woon in Eindhoven! Ik heb een Xsara Berline 1.6 16V op LPG-G3, zwart-metallic! Bevalt tot nu toe zeer goed, rijdt geweldig, lekker vlot, en nog zuinig met LPG ook! Het is m’n 2e auto, hiervoor had ik een Opel Astra 1.6! Maar die haalde het niet bij m’n Xsara! Nu weet ik pas wat ik gemist heb! Vooral qua weggedrag!
Ik begin langzaamaan toch wel besmet te raken met het Citroen virus! Ik ben bijvoorbeeld toch wel heel benieuwd hoe een Citroen met hydropneumatiek rijdt… en wie weet komt er ooit nog een klassieke Citroen! Dat lijkt me wel heel leuk! Vooral ook om aan te sleutelen, daar ben ik sinds kort een beetje mee begonnen, kleine dingetjes nog maar hoor! Maar wat niet is kan nog komen Smile

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 11 mei 2005 08:09 PM
  [ # 80 ]

Ik heb al een aantal berichten gepost hier, maar ik had dit topic nog niet gezien.. moet dus maar even Very Happy

Ik ben Lars Wullink en ik ben 17 jaar oud. (09-02-88 ) Nog een aantal maanden dus….  Ik zit nu in 4 -VWO, natuur en techniek. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet, maar ik denk in de richting van vliegtuigtechniek of ruimtevaart technologie.

Ik ben al vanaf mijn 6e of zo geïnvecteerd met het citroën virus, omdat mijn vader en moeder altijd eend en dyane reden. Op mijn 6e heb ik ook voor het eerst auto gereden! Op mijn 10e had ik mijn eerste auto al! (dyane)

Op het ogenblik heb ik een GSA x3, een Acadiane en een 2cv6 Club. Alleen de 2cv is rijdbaar, de GSA is rot, en de acadiane ligt helemaal uit elkaar…

Groeten
Lars

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 mei 2005 11:31 PM
  [ # 81 ]
GoofBlikscha schreef:

Op het ogenblik heb ik een GSA x3, een Acadiane en een 2cv6 Club. Alleen de 2cv is rijdbaar, de GSA is rot, en de acadiane ligt helemaal uit elkaar…

Welkom op het forum! Wat zijn je plannen met de GSA eigenlijk, wordt het een volledige restauratie of ga je haar slopen?

Groetjes, Patrick

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 12 mei 2005 12:03 AM
  [ # 82 ]

De GSA wordt niet gesloopt!!! Daar is hij nog te goed voor!
Ik had hem gekocht met de mededeling dat hij in ‘mooie ongerestaureerde staat was’... Dat heb ik geweten, omdat het achtersubframe totaal weggerot was, incluus alle leidingen…. Het subframe is nu bijna klaar, nu moet ik alleen nog achter de leidingen aan. Gelukkig hebben wij een Gs/Gsa voorraad van een dealer opgekocht dus heb ik nog wel 2 splinternieuwe achterdraagarmen Very Happy

De GSA had nog een half jaar APK toen ik hem kocht, en in dat half jaar zijn wij (de hele fam) helemaal verkocht! Ik moet toegeven dat hij vaker in de garage stond dan dat hij reed, maar als hij reed, woohoo Wink

Nu staat hij al een jaar in de schuur, op blokken zonder achter subframe.. De auto is verder in goede staat, op de dorpels en voordeuren na.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 12 mei 2005 12:27 AM
  [ # 83 ]

Welkom op het forum!!

Je was er al vroeg bij met autorijden! Ik moest echt wachten tot de rij-instructeur me kwam ophalen op mn achtiende verjaardag Sad  Sad .

Leuk om te horen dat je zelf ook bezig bent om auto’s op te knappen. Het lijkt mij altijd leuk om te doen, maar ja, tijd en ruimte he Confused .

Voor een opleiding in de luchtvaarttechniek raad ik je aan om in Delft op de universiteit eens te informeren naar de studie Lucht- en Ruimtevaart.
Een vriend van mij doet die studie en het bevalt hem prima! Ik doe zelf Werktuigbouwkunde in Delft en ook dat is een leuke studie!

Greets,

Xsara_Coupe

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 12 mei 2005 12:39 AM
  [ # 84 ]

@Xsara_Coupe
Ik heb inderdaad gehoord dat ik dan naar Delft moet.. Ik zal eens gaan informeren. Het zal inderdaad wel Delft worden! Werktuigbouwkunde ligt ook nog wel ergens in de overweging….

Wat mijn rijbewijs betreft… nog 9 maanden…. Sad

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 12 mei 2005 01:06 AM
  [ # 85 ]

@ GoofBlikscha
OK, dus de gesteldheid van de GSA valt mee! Super. En die deuren, ach… die rotten standaard en kosten nieuw ook niet veel.

Succes met het opknappen en een fotoverslagje is altijd welkom!

Profiel  
 
seppe007
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 19
Geregistreerd: 05-06-2005

Gepost: 11 juni 2005 11:46 PM
  [ # 86 ]

Ik ben seppe007
woon in Belgie
ik ben mekanieker bij autogarden genk (citroen)
Mijn hobby’s zijn Citroen, rottweilers en PC

Als citoen mekanieker sta je nooit alleen.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 juni 2005 05:04 AM
  [ # 87 ]

Welkom op het forum Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
adrien
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 15-06-2005

Gepost: 16 juni 2005 01:49 AM
  [ # 88 ]

nieuwe Citroën rijder

Effe vorstellen, mijn naam is Adriën en woon in Maaseik België. Ik hoop deze week, na 5 weken wachten, mijn C4 te krijgen. Ik heb lang getwijfeld over de aankoop van een Citroën maar toen ik de C4 zag was ik gelijk verkocht.Ik hoop alleen maar dat hij zo rijd gelijk hij eruit ziet, nml toppie. Heb meer dan 20 jaar met mazda gereden. En dan nu C4

C4 Picasso 2016 automaat

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 17 juni 2005 05:17 PM
  [ # 89 ]

Re: nieuwe Citroën rijder

adrien schreef:

Effe vorstellen, mijn naam is Adriën en woon in Maaseik België. Ik hoop deze week, na 5 weken wachten, mijn C4 te krijgen. Ik heb lang getwijfeld over de aankoop van een Citroën maar toen ik de C4 zag was ik gelijk verkocht.Ik hoop alleen maar dat hij zo rijd gelijk hij eruit ziet, nml toppie. Heb meer dan 20 jaar met mazda gereden. En dan nu C4


gekocht bij Heussen?

in ieder geval veel plezier ermee en welkom op het forum.
wat wordt de weg langs de maaskant toch mooi met al die C4 ‘s

Profiel  
 
Michel uit Almelo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 21-06-2005

Gepost: 21 juni 2005 11:46 PM
  [ # 90 ]

Ook maar even voorstellen

Ik ben Michel en kom uit Almelo, ben 31 jaar.
Hobby,s vissen op roofvis.
Ik werk bij een nederlandse auto bandenfabrikant in het oosten des lands als machine bediende.
Ik heb sinds een paar maanden een ax en dat bevalt me prima, enigste nadeel is dat ik de aandrijf assen moet vervangen en dit niet goed aandurf.
Hierbij dan ook mijn oproep:
Kan /wil iemand mij hierbij helpen? benzine oid word vergoed en eventueel betaal ik je voor de klus, als er maar iemand helpt.
Wil je meer weten dan vraag je het maar.

Groeten Michel

AX 1.4 diesel 1995

Profiel  
 
 
6 van de 71
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook