5 van de 71
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Nieuw hier? Kijk hier!
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 23 maart 2005 03:33 AM
  [ # 61 ]
SAMBXSPORT schreef:
Benny schreef:

Hoi , Ben nieuw hier , Mijn naam is Benjamin , Benny voor de vrienden Smile , ben een 35 jarige Antwerpenaar geboren op 04 Maart 1970, Citroën liefhebber sinds jaren…

Heb bij een arbeidsongeval een zware rugblessure opgelopen ... dan leer je pas wat hydropneumatische vering waard is !

Ik rijd met een BX-Sport Gris renard ‘86 , wagen verkeerd in prima conditie , heeft om en bij de 98000 echte KM’s gelopen ...

Ik kom regelmatig wat lezen en mss op sommige vragen een positief antwoord geven , wie weet ???  Smile

Welkom kameraad,

moge de concentratie belgische bx-liefhebbers groter en groter worden Wink Waar blijft de rest eigenlijk? Cool

Groets Sam

Jullie kunnen ook gewoon naar http://www.citroen-forum.be gaan hoor…..we zien jullie dan *daar* wel. Laughing

Profiel  
 
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 23 maart 2005 03:35 AM
  [ # 62 ]
Bram schreef:

Jullie kunnen ook gewoon naar http://www.citroen-forum.be gaan hoor…..we zien jullie dan *daar* wel. Laughing

Van een warm onthaal gesproken Shocked

Laughing

Profiel  
 
Betamacx
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 24-03-2005

- ZX Phase 2
Gepost: 24 maart 2005 12:35 PM
  [ # 63 ]

Ik ben Max, 26 jaar en rijd in een Citroën ZX 1.4i (welke precies weet ik niet Sad) uit augustus ‘97. Ben hier terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een site waar ik eens wat te weten kon komen over enkele typische Citroën-eigenaardigheden Smile

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 24 maart 2005 01:14 PM
  [ # 64 ]
Betamacx schreef:

........een site waar ik eens wat te weten kon komen over enkele typische Citroën-eigenaardigheden Smile

Je bedoelt hun baasjes??  Very Happy

Welkom op ‘t forum, je zult hier vast vinden wat je zoekt!

Gr. Patrick

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 24 maart 2005 02:13 PM
  [ # 65 ]

Benny en Betamacx, welkom vanuit het hoge noorden en en alle andere gebieden waar men Citroën rijdt !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 26 maart 2005 02:23 AM
  [ # 66 ]

Thx voor de verwelkoming Smile

greetzz Benny.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 maart 2005 03:35 AM
  [ # 67 ]

Hoi Geert, welkom op het forum !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 29 maart 2005 03:09 PM
  [ # 68 ]

Hoi Geert,

Welkom!
Je hebt helemaal gelijk, de hydraulische vering is super, nu ik GS rij (de opa van de Xantia) ben ik weer helemaal gelukkig op de weg!

Remmen is fantastisch en rij ziet er zeer elegant uit!

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
idfix
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 30-03-2005

Gepost: 31 maart 2005 12:10 AM
  [ # 69 ]

Hallo allemaal,

na vorige week dit forum even bekeken te hebben heb ik me vandaag dan meteen maar even aangemeld. Een tof, ongedwongen maar ook leerzaam forum zo te zien waar iedereen op een prettige manier met elkaar omgaat.
De reden van aanmelding is dat ik het plan heb opgevat om langzamerhand weer Citroën te gaan rijden, ik verwacht over een maand of twee weer een auto nodig te hebben, op dit moment pak ik als het nodig is de auto van mijn vrouw.
Helemaal onbekend is Citroën niet voor me, in het verleden reed ik opeenvolgend een D-special, een DS19-halfautomaat, een DS 23 Pallas, vervolgens een CX 2200 cmatic, CX 2400 pallas, een CX 2400 gti en een CX 22 trs.
Vanwege werk ben ik toen noodgedwongen Chrysler Voyager gaan rijden, een tijdje geleden het beroep een schop gegeven en de Voyager ook Twisted Evil
Sinds een week ben ik me een beetje aan het oriënteren. Wat het gaat worden, opnieuw een CX of een XM? Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog geen idee heb.
De CX ken ik natuurlijk door en door, maar ik twijfel een beetje aan de betrouwbaarheid gezien het feit dat je al een redelijk oude auto koopt.
Van de XM weet ik eigenlijk vrijwel niets, heb er een viertal keer in gereden een aantal jaren geleden maar dat is het wel zo’n beetje.
Dus we moeten maar eens goed alles tegen elkaar afwegen en ik hoop uiteraard dat dit forum hier een beetje bij kan helpen.

Groeten, idfix

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 31 maart 2005 03:49 AM
  [ # 70 ]
Revi schreef:

<knip>.... nu ik GS rij (de opa van de Xantia),knip

Hoi Geert,

welkom op het forum, ik had zo’n beetje de zelfde wensen als jij; een HO geveerde LPG-wagen.
Ik heb toen maar een GS gekocht, (oma van de Xant denk ik dan maar Very Happy ) en die op LPG gezet.

LPG is fijn, LPi in een moderne wagen is helemaal fijn, daar heb ik hiervoor mee gereden. Je hebt dan nagenoeg geen vermogensverschil tussen benzine en gas.

Veel plezier van je wagen en op het forum!

@ idfix

Je hebt al een glansrijke Citroën carriere op je naam staan zie ik! Top!!!
Welkom op het forum!

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 31 maart 2005 03:04 PM
  [ # 71 ]

Ik loop geloof ik een beetje achter met het verwelkomen van alle nieuwe forumleden Surprisedops: Surprisedops:
Bij deze van harte welkom allemaal !!! Cool

Mvgr.

Xsara_Coupe

Profiel  
 
Zwevend tapijt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 14-04-2005

Gepost: 14 april 2005 01:51 AM
  [ # 72 ]

Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen..
M’n naam is Job,18, kom uit Hulst(Zeeland) en al van heeeel erg jong een ontzettende Citroënfanaat!
Zo is er een ook een flinke verzameling Citroëns ontstaan, ongeveer 90 stuks..
Dus mocht je nog iets zoeken.. kun je het altijd even vragen..

Vroeger hebben we alleen maar Citroëns gereden.

Voordat ik ben geboren:
1 DS
1 CX
Toen ik ben geboren:
2 bx-en
2 Xantia’s

Helaas vonden ze bij mij thuis de nieuwe C5 echt niks en besloten ze een ander eigenwijs merk te nemen. Saab.
Nu rijden we alweer 2 jaar een 9-5.

Maar mijn eerste auto moet en zal een Citroën worden. Het liefst een stoere BX of Xantia..(ben nu echt overal aan het rondkijken naar zo’n bakkie, voor een beetje een redelijk prijsje, maar dat is nog best lastig…)

Ik denk dat er nu wel genoeg over mij bekend is..
Veel succes met het forum!

Groeten,
Job
Koffie?? Very Happy

zoekende

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 14 april 2005 02:21 AM
  [ # 73 ]
Zwevend tapijt schreef:

M’n naam is Job,18, kom uit Hulst(Zeeland)

He, een mede zeeuw!! Welkom!!!

Zwevend tapijt schreef:

Zo is er een ook een flinke verzameling Citroëns ontstaan, ongeveer 90 stuks..

En er is er geen 1 voor jou bij??  Wink Je bedoelt vast ‘model’ Citroëns, toch??

Veel plezier hier!!
Serge.

Profiel  
 
Zwevend tapijt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 14-04-2005

Gepost: 14 april 2005 02:32 AM
  [ # 74 ]

haha!
Zeeuwse humor he.. Razz
en tja..helaas..‘t zijn modelauto’s..

zoekende

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 14 april 2005 02:37 AM
  [ # 75 ]

Welkom op het forum Job!

Het is goed te horen dat jij al op jonge leeftijd “besmet” geraakt bent! En er zijn zeker nog geschikte en redelijk geprijsde BX-jes te vinden. Succes met je zoektocht!

Profiel  
 
 
5 van de 71
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook