59 van de 71
« Eerste  < Vorige 57 58 59 60 61 Volgende >  Laatste »
   
Nieuw hier? Kijk hier!
Steve76
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 08-03-2015

Gepost: 08 maart 2015 12:02 PM
  [ # 871 ]

Hoi iedereen ik ben Steve ik ben 38jaar en kom uit putte (noord brabant).
Ik heb net een grand c4 picasso gekocht die ik volgende vrijdag (13 maart) mag gaan ophalen.
Vroeger heb ik nog een xsara coupe gehad, momenteel rijd ik met een skoda octavia combi.
Mijn vrouw rijdt een C1 uit 2014.

Groetjes Steve

Profiel  
 
Buster
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 12-03-2015

Gepost: 12 maart 2015 02:47 PM
  [ # 872 ]

Hallo mijn naam is Eric en sinds kort rijd ik een Citroën Cactus Blue HDI 100 business edition, kleur wit (blanc nacre perle) met bruine (chocolate) airbumbs. Bij de auto heb ik bijna alle denkbare extra’s aangeschafd waaronder chromen spiegelkappen, difussor voor en achter, digitale radio, Habana interieur, afneembare trekhaak etc.

Kortom een heerlijke wagen die je vooral in de provincie Zuid-Holland zou kunnen tegenkomen.

Tot nu toe heb ik er een kleine 600km op zitten, naar volle tevredenheid.

Citroën Cactus, blanc perle nacré met chocolate airbumbs, HDI 100 business edition met panorama dak, chromen spiegelkappen, diffusor voor en achter, dab etc.

Profiel  
 
j van der V
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 18-03-2015

Gepost: 18 maart 2015 09:39 PM
  [ # 873 ]

ik ben jaap woon in friesland en net eigenaar geworden van een 2cv az uit 1960
deze moet nog opgeknapt worden dus dacht kom laat me eens op het citroen forum schrijven want daar zitten vast veel liefhebbers die mij nog wel kunnen gaan helpen met mn nwe hobby.
vr gr jaap

Profiel  
 
j van der V
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 18-03-2015

Gepost: 18 maart 2015 09:39 PM
  [ # 874 ]

ik ben jaap woon in friesland en net eigenaar geworden van een 2cv az uit 1960
deze moet nog opgeknapt worden dus dacht kom laat me eens op het citroen forum schrijven want daar zitten vast veel liefhebbers die mij nog wel kunnen gaan helpen met mn nwe hobby.
vr gr jaap

Profiel  
 
blafwoef
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 22-03-2015

Gepost: 22 maart 2015 04:43 PM
  [ # 875 ]

Hoi,
Ik ben Dick en woonachtig in het midden des lands. Inmiddels bijna 53 jaar en heb een redelijke historie met Citroen )( 2 X GS, Visa, BX, C5..) sinds deze week als tweede auto een C3 Pluriel gekocht. We wilden een leuke, originele open auto waar je toch met 4 mensen in kunt rijden. Uiteraard de kleur oranje, die vonden we toch het meest sprekend.
De Pluriel is van 2003 en we hebben hem min of meer blind gekocht. Ik had uiteraard al wel een en ander uitgezocht, dus wist waar je een beetje tegenaan kan lopen.
Voor de dagelijkse kilometers rij ik in een Saab. Voor erbij en voor mijn vrouw dus nu de Pluriel…
Vandaag al de eerste open kilometers gemaakt. Heerlijk. 8 graden buiten, maar de zon op de kop…

C3 Pluriel 1.6 SensoDrive… Oranje

Profiel  
 
Kahbouter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 12-04-2007

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi100 Shine
- BX BX GTi 16v
Gepost: 29 maart 2015 08:01 PM
  [ # 876 ]

Mijn naam is Harm-Jan, ben 37 jaar en hoop over ongeveer een maand mijn eerste nieuwe Citroën in ontvangst te nemen, een Deep Purple C4 Cactus BlueHDi 100 Shine. Het is tevens mijn eerste niet hydropneumatisch geveerde Citroën. Daarom vond ik het nu dan toch maar eens tijd eens wat toe te voegen aan dit forum. Ik heb mij al jaren geleden geregistreerd in verband met het zoeken naar informatie over mijn toenmalige Citroën.
Vanaf mijn eerste auto, een Rouge Furio BX 16TGI uit 1990, bijna alleen maar hydropneumatisch gereden. Daarna een XM D12, Xantia Break 1.8i LPG G3, Xantia Break 2.1TD, Saab 900 2.0i (oeps… Razz), BX TZD Turbo, XM TurboD12 en een C5 Break 2.2HDI automaat. Die laatste heeft er met (te) hoge garagenota’s voor gezorgd dat het verstand eind 2012 voor een nieuwe, financieel gunstiger Fiat Panda TwinAir Turbo heeft gekozen. Neutral
Maar het bloed (met een behoorlijk promillage LHM) kruipt waar het niet gaan kan, dus toch weer op zoek naar een Citroën. Een DS3 met een zwaardere dieselmotor leek me wel wat, maar die had me toch iets te weinig binnenruimte. Vergelijkbaar met de Panda, maar ik wilde iets groter maar niet duurder in gebruik. Na een flinke rit met de C4 Cactus diesel en ik was om. Nou nog een paar weken wachten…

Profiel  
 
mitchs
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 31-03-2015

Gepost: 31 maart 2015 06:28 PM
  [ # 877 ]

Hallo,

Ik ben Mitch, 19 jaar en woon in Arnhem. Ik studeer autotechniek aan het HAN, en ja, dan moet je wel een auto hebben. Ik ben sinds 28 maart trotse bezitter van een zilvergrijze citroën Bx 14 re uit ‘88 in prima staat. Ik hoop hem weer in perfecte staat te kunnen krijgen en er nog lang plezier van te hebben.

Ik hoop op dit forum veel op te steken.

Groet,

Profiel  
 
Rene Dubois
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 01-04-2015

- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
Gepost: 01 april 2015 01:40 PM
  [ # 878 ]

Dag allemaal, ik ben Rene van der W. en recentelijk eigenaar geworden van een Citroen C6 met 2.7 dieselmotor. Dit is mijn derde Citroen. Mijn eerste auto was een BX 19TRI, en mijn derde auto, na uitstap richting Peugeot 605SRi, een Citroen Xantia 1.8.

Ben een groot autoliefhebber, voornamelijk van luxe sedans etc. Nu na aanschaf van mijn 3e Citroen lid geworden van dit forum. Ik kende het forum wel maar was er nog geen lid van.

In 2013 samen met een maat naar Fete de Limo geweest in zijn “witje”. Er staan wat filmpjes ervan op mijn YouTube kanaal. Ik hoop voor 2015 er nu zelf aan deel te nemen. Foto’s van mijn auto volgen nog.

Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)

Profiel  
 
qwertyn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 12-04-2015

- Xantia Activa 3.0 V6
- Xsara 2.0 HDI VTR
Gepost: 13 april 2015 12:32 AM
  [ # 879 ]

Hallo allemaal,

Sinds vandaag hier ingeschreven, maar ben al jaren lid van het xantia forum. Ik rij al xantia sinds 1999. De eerste was een 1.8i, de tweede een 1.9sd, de derde een activa v6, toen een 2.0i en nu sinds 2010 weer een activa v6. Daarvoor een bx 1.4 en twee maal bx sport. Ook nog een aantal Peugeots. Een xantia is voor mij een heerlijk rijdende comfortabele auto. Het onderhoud doe ik zelf. Mijn echtgenote heeft een xsara 2.0 hdi vtr met een km stand van 491000. Hiervan eind vorig jaar, na 483000 km, de eerste koppeling vervangen. Het druklager had het begeven. Maar gaat nu weer als een trein!

groet Robin

Profiel  
 
Pinootje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 19-04-2015

- C3 1.6 eHDi
Gepost: 20 april 2015 01:40 PM
  [ # 880 ]

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Piet, ik ben pas eigenaar geworden van een Citroën C3 1.6eHDi uit 2011
Hiervoor had ik div. Citroëns(3X BX, 1x Xantia 1.9d, 1x Xsara 1.6i en 2x C3)
Ik wist helemaal niet dat er ook een Citroën forum was.
Maar ik heb er nu een aantal keren op zitten kijken en ik moet zeggen dat ik het heel leuk en leerzaam vind.
Groetjes
Piet

Profiel  
 
BertBergen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 18-04-2015

Gepost: 20 april 2015 03:52 PM
  [ # 881 ]

Beste Cactus bezitters,
Dit is mijn eerste bericht in het forum en zal me bij deze even voorstellen.
Mijn naam is Bert en woon in Bergen NH. Mijn eerste auto was een 2CV uit 1956. Kilometertellertje nog links bij het voorraam met een geïntegreerde ruitenwisser, benzinemeter was een meetstok die in de tank geplaatst was. Vervolgens een Dyana en jaren daarna een Visa. Na jaren andere auto’s gereden te hebben ben ik nu weer terug op het nest, want…... Begin deze maand een C4 Cactus Pure Tech 82 S&S ETG Feel besteld, in de volgende uitvoering:
Blanc Baquise, zwarte airbumps, Velours Habana Club interieur, Panorama dak, Pack City Camera, extra getinte ramen achter, 17” lichtmetalen wielen Cross Black, en reservewiel. Vervolgens wordt de auto voor aflevering bewerkt met een wasmiddel, genaamd Lack Panzer, hetgeen zorgt voor een keramic waslaag. Dit middel moet het volgens de dealer zeker 30 wasbeurten extra bescherming geven aan je laklaag.
Volgens de dealer wordt de auto in mei/juni verwacht, dus nu maar wachten.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 20 april 2015 10:29 PM
  [ # 882 ]

Welkom op het forum very good

 

Profiel  
 
jojonl
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 25-05-2015

Gepost: 25 mei 2015 11:30 PM
  [ # 883 ]

Hallo allemaal!

Toch maar even de tijd genomen om mij hier aan te melden. Al veel info van dit forum als gast kunnen halen waarvoor dank aan jullie allen.
Ben bijna 30 en volledig “citroen opgevoed”. Met familie evenementen staat er ook altijd een mooi assortiment citroëns op de parkeerplaats. Ben designer van beroep en heb een baas die gewoon een TRACTION AVANT heeft en rijdt!
Heb zelf ook al een goed aantal wagens gehad die als het goed is onder aan deze post komen te staan. Over een paar maandjes ga ik voor het eerst een nieuwe citroen kopen. Spannend! Ik zal nog wel wat vragen posten in de juiste rubrieken.

BX, CX, AX, XM, ZX, Xantia, ZX, C4, XM

Profiel  
 
Patrick_Limburg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 08-06-2015

Gepost: 09 juni 2015 10:12 AM
  [ # 884 ]

Hallo,

Ik ben Patrick, kom uit Limburg en heb sinds 7-6-2015 een Citroën Xsara Break uit 2004.
Ik ben op dit forum terechtgekomen door te zoeken op bekende problemen met de Xsara.

En zoals het goed toeval betaamt, heb ik naturrlijk binnen 24 uur de kachelweerstand defect. Hij deed het perfect toen ik de auto kocht afgelopen zondag. Na wat spelen met de airco en de radio ook nog alles goed. Ben gaan tanken en weer wat gaan spelen en daar was het bekende euvel: alleen nog maar hard blazen en niet meer uit te zetten.
Gelukkig heb ik het met € 8,00 aan materiaal zelf op kunnen lossen. Dit was me nooit gelukt zonder dit forum en een filmpje op youtube.

Dus bij deze bedank ik iedereen die hier voor ons meedenkt, klaarstaat en met oplossingen komt. Ook bedankt voor de mensen die oplossingen met foto’s plaatsen, dit heeft mij heel erg geholpen.

Rest mij nog een warme groet uit Zuid-Limburg Smile

Citroën Xsara Break 1.6i 2004

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 09 juni 2015 10:23 AM
  [ # 885 ]

Welkom Dieter, “jojonl” en Patrick!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
59 van de 71
« Eerste  < Vorige 57 58 59 60 61 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook