Foto’s Algemene Ledenvergadering 2CV4&6 club (Maartensdi
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 17 januari 2005 11:32 PM

Hier een aantal foto’s. Zijn er hier op dit forum ook nog mensen die actief zijn binnen die club?
Ik ben er niet echt actief in, ik wordt door m’n vader meegesleurd Laughing

Was trouwens errug gezellig!!!
Gert Duson heeft z’n avontuur van z’n Brussel - Dakar rit verteld. Heb gelijk een gesigneerd boek gekocht Smile

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 18 januari 2005 12:15 AM
  [ # 1 ]

ik ben wel lid, maar heb alleen van het magazijn gebruik gemaakt….. Rolling Eyes

Profiel  
 
Richard
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 129
Geregistreerd: 01-08-2003

- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
Gepost: 18 januari 2005 01:05 AM
  [ # 2 ]

Re: Foto’s Algemene Ledenvergadering 2CV4&6 club (Maarte

WYD schreef:

Gert Duson heeft z’n avontuur van z’n Brussel - Dakar rit verteld. Heb gelijk een gesigneerd boek gekocht Smile

Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika Very Happy  

Ik heb ook een gesigneerd exemplaar van het boek kunnen bemachtigen.

E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 18 januari 2005 01:22 AM
  [ # 3 ]

Re: Foto’s Algemene Ledenvergadering 2CV4&6 club (Maarte

Richard schreef:

Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika Very Happy  

Ik heb ook een gesigneerd exemplaar van het boek kunnen bemachtigen.

Hij kreeg het als enige voor elkaar om een bepaald oud wijf stil te krijgen!
De hele vergadering zat ze te smoezen met Jan en alleman, maar tijdens het vertellen van het verhaal kon je een speld horen vallen!
Donders! Wat kon die gozer mooi vertellen Very Happy

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15740
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 18 januari 2005 02:55 AM
  [ # 4 ]

Re: Foto’s Algemene Ledenvergadering 2CV4&6 club (Maarte

Richard schreef:

[Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika Very Happy  

Jammer dat hun reisverslag niet meer op de site staat Crying or Very sad  Crying or Very sad

Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 18 januari 2005 03:45 AM
  [ # 5 ]

Re: Foto’s Algemene Ledenvergadering 2CV4&6 club (Maarte

XBXG schreef:
Richard schreef:

[Die Gert had het druk dit weekend, afgelopen zondag was hij ook op de nieuwjaarsborrel van de Mehari Club Nederland in Culemborg, waar hij spannende verhalen vertelde over de spectaculaire reis dwars door Afrika Very Happy  

Jammer dat hun reisverslag niet meer op de site staat Crying or Very sad  Crying or Very sad

dan moet je hun boek kopen; ik heb het vorige week gekocht voor een tientje (incl verzendkosten) via citroen.nl Very Happy

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook