4 van de 26
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
Gespot op de sloop
wyedema
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 278
Geregistreerd: 10-06-2004

- C3 Pluriel C3 Pluriel
Gepost: 19 november 2004 09:32 AM
  [ # 46 ]

Mocht je interesse hebben, ik ben op zondag weer online….ga nu een aantal dagen met mijn collega’s op pad…

Wilfred

———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 19 november 2004 01:05 PM
  [ # 47 ]

Ja! Super!
Ik heb een Pb gestuurd.

Mijn kabelboom is heel slecht (als je de kap opendoet kan je zonder te zoeken op 5 plekken koperdraad zien glimmen Confused ). Bovendien is me opgevallen dat de kabelboom van een 205 een heeel stuk betere kwaliteit is dan mijn kabelboom. Die van de 205 heeft een rubber coating (klopt dat?), terwijl die van mij gewoon uit losse stroomdraadjes zonder omhulsel bestaat….

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 19 november 2004 02:27 PM
  [ # 48 ]
Simpele Ziel schreef:

Schone sloperij:

:cevr
Opdam
Voorschotenweg 41
Valkenburg (Leiden)
071-5315101
(ook op zaterdag ochtend open)

Kom ik ook nog wel eens (lekker dichtbij!). Opdam is inderdaad ruim gesorteerd, maar is meer autodemontagebedrijf dan sloperij. Wat is het verschil? Bij opdam staan er geen enorme rijen auto’s op elkaar gestapeld buiten, maar hebben ze wel een hele grote magazijn met allemaal gesorteerde onderdelen. Buiten staan achter en naast het magazijn een rijtje sloopauto’s: zelf wat van een auto af halen mag overigens wel, maar dan moet je je eerst melden bij de balie met een smoes als “ik zoek nog een deurslingertje voor een BX, mag ik ff achter kijken?”.
De prijzen bij Opdam zijn denk ik nogal gemiddeld, dat deurslingertje gaat dan zo: meneer Opdam kijkt schuin naar boven, denkt eens na en roept dan “doe maar een tientje”. Aangezien dat tegenwoordig wel euro’s zijn kan onderhandelen soms geen kwaad. Maar negatieve ervaringen heb ik er in elk geval nog niet gehad. Volgens mij is het wel een nette bedrijf.  Wink

Profiel  
 
giellie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98
Geregistreerd: 03-06-2004

Gepost: 19 november 2004 06:12 PM
  [ # 49 ]

Opdam zit ook in Zwaanshoek (Haarlemmermeer). Is ook lid van de onderdelenlijn en je kan dus vrijwel alles daar krijgen. Heb nog ervaring verder met die sloop/demontagebedrijf…..

Zal er binnenkort eens ff langs gaan….


Giel

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 01 januari 2005 12:59 PM
  [ # 50 ]

Wie zelf onderdelen uit de auto’s wil halen kan terecht in Hollanscheveld! (nabij Hoogeveen). Er staan heel veel BX-en en een paar ZX-en waar lustig van gesloopt mag worden! Zelfs staat er nog een originele HY-sloopbus!
Geen 2cv, CX .

Jeroen

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 01 januari 2005 04:45 PM
  [ # 51 ]
toniclight schreef:

Wie zelf onderdelen uit de auto’s wil halen kan terecht in Hollanscheveld! (nabij Hoogeveen). Er staan heel veel BX-en en een paar ZX-en waar lustig van gesloopt mag worden! Zelfs staat er nog een originele HY-sloopbus!
Geen 2cv, CX .

Hoogeveen is niet echt om de hoek voor de mensen uit deze hoek van het land (Rotterdam en omstreken), maar misschien is het een idee om eens te gaan carpoolen naar Hoogeveen Confused:

Profiel  
 
XsaraVTR
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 357
Geregistreerd: 25-03-2004

Gepost: 02 januari 2005 07:41 PM
  [ # 52 ]

In borculo zit een hele grote Snuverink genaamd noem het en zij hebben het voor je alleen voor cit peug en renault ze hebben oov veel nieuwere cits picasso saxo c2 c3 xsara c5 en zelfs al een keer een c8 gezien jammer maar wel handig sturen ook op zijn niet de goedkoopste maar wel echt top pul greetzZz Lodie

Citroën verzamelaar Wink Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 07 januari 2005 08:29 PM
  [ # 53 ]
theiz schreef:

Vorige week in emmercompascum op een sloop geweest:

Very Happy

Dat was mij reactie dus….

Veel Citroens, allemaal netjes bij elkaar…
Jammergenoeg alleen geen Peug 205 GTi, dus ik heb nog geen kabelboom….

Welke dan?  Kempers in iedergeval niet, want die heeft slechts 2 Citroëns er staan. Een Engelse BX en een Xantia type 1a. Ben erg benieuwd welke sloperij jij dan bedoelt. Zou graag een kijkje willen nemen dan.

Jeroen

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 17 januari 2005 12:48 PM
  [ # 54 ]

G.A.O.S. in Emmeloord. (Zal wel zoiets betekenen als Grote Auto Onderdelen Sloprij ofzo.) De naam doet een beetje vermoeden dat het een bende is, maar alles ligt redelijk netjes gesorteerd. Deze sloperij doet in alle merken, maar het leuke is dat de eigenaar zelf fan is van Citroen en Peugeot, dus daar weet hij ook meer van. 

Tel. nummer is 0527-616060

Test

Profiel  
 
rubbermat
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 11-02-2005

Gepost: 16 februari 2005 10:11 PM
  [ # 55 ]

Pijffers in Broekland heeft ook genoeg Citroens staan. Wel eerst even naar de prijzen informeren anders kunnen het aardig dure onderdelen worden!

(En Broekland ligt tussen Raalte en Deventer)

www.pijffers.nl

Heeft iemand trouwens ervaring met De Boer te Stadskanaal?

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 11 maart 2005 12:48 AM
  [ # 56 ]

Is voor een XM grille, niet echt mooi, wel zonder barsten en breuken, 25 euro een redelijke prijs?

Heb ik gehaald bij HEJA autosloperij, Komeetweg 4, Den Haag.

Was mn eerste keer, na in de kompjoeter te hebben gekeken, kon ik meelopen met een mannetje, door de donkere naar olie ruikende fabriekshal, langs wanden vol schokbrekers en veren, het schaarse daglicht streek langs rijen vol deuren, panelen en gedemonteerde onderdelen naar beneden. Vier verdiepingen hoger tussen de laaghangende spanten, op de bovenste verdieping lag een XM grille, tussen de grillen van allerlei andere merken, te wachten op een nieuw leven… Smile

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15740
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 12 maart 2005 03:03 AM
  [ # 57 ]

Lijkt me dat er wel wat van de prijs af kan hoor. Iets van €15 tot €20 lijkt me redelijker.

Profiel  
 
martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154
Geregistreerd: 14-01-2005

Gepost: 13 maart 2005 12:24 AM
  [ # 58 ]

Ik heb een aantal jaar geleden bij de sloperijen-rij in de Alexanderpolder (het was niet de Populier geloof ik) de kans gehad om dubbele koplampen voor de BX te scoren….Ik liep daar binnen en dacht: Laat ik eens vragen of ze dubbele BX-koplampen hadden, en ja hoor, twee bordeauxrode onder de spinnenrag zittende lampen smeekten mij….Koop ons, Koop ons Shocked

Ze vroegen er €60,- of fl.60,- voor, ik weet het niet meer precies.
Ik heb het niet gedaan….Er miste een van de vier glazen (iemand had het glas nodig voor z’n Opel manta) en de overige drie waren redelijk roestig vanbinnen….  STOM STOM STOMdat ik ze niet heb gekocht :28

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 13 maart 2005 01:35 AM
  [ # 59 ]
rubbermat schreef:

Heeft iemand trouwens ervaring met De Boer te Stadskanaal?


Kom er af en toe. Relatief veel Citroëns ( Xantia, BX, ZX en AX en enkele XM). Je mag zelf slopen aan de auto’s. Hebben ook veel onderdelen in magazijn liggen. Betaalbaar. Ik mag er graag even rondneuzen.

Jeroen

Profiel  
 
paz
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 44
Geregistreerd: 16-03-2005

Gepost: 16 maart 2005 10:44 PM
  [ # 60 ]

CX Sloperij in het noorden

Ik ga zelf meestal bij Jan Weijer in Gasselternijveen kijken.
Heeft een hele stapel CX-en (serie 1 & 2), en vrij veel XM’s en BX-en.
Weet niet of ‘ie duur is, want ik probeer altijd zo snel mogelijk te vergeten wat het allemaal wel niet kost Wink

Profiel  
 
 
4 van de 26
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook