6 van de 26
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
Gespot op de sloop
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 27 juni 2005 01:04 AM
  [ # 76 ]
PjotrBlom schreef:

weet er iemant een goede sloop in breda waar je zelf mag slopen want bij bastiaanse mag je dat niet meer zelf Sad

Wat is dat nou weer voor onzin?
Ze waren altijd zo enorm aardig…. Rolling Eyes

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 06 juli 2005 10:39 PM
  [ # 77 ]
ieksEmmu schreef:

Was mn eerste keer, na in de kompjoeter te hebben gekeken, kon ik meelopen met een mannetje, door de donkere naar olie ruikende fabriekshal, langs wanden vol schokbrekers en veren, het schaarse daglicht streek langs rijen vol deuren, panelen en gedemonteerde onderdelen naar beneden. Vier verdiepingen hoger tussen de laaghangende spanten, op de bovenste verdieping lag een XM grille, tussen de grillen van allerlei andere merken, te wachten op een nieuw leven… Smile

en dit, beste lezers, was het stukje dat u duidelijk moet maken dat deze schrijven toch absoluut de moeite waard is om in uw boekenkast te hebben staan.  Cool

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 07 juli 2005 12:21 AM
  [ # 78 ]
gompy58 schreef:
ieksEmmu schreef:

Was mn eerste keer, na in de kompjoeter te hebben gekeken, kon ik meelopen met een mannetje, door de donkere naar olie ruikende fabriekshal, langs wanden vol schokbrekers en veren, het schaarse daglicht streek langs rijen vol deuren, panelen en gedemonteerde onderdelen naar beneden. Vier verdiepingen hoger tussen de laaghangende spanten, op de bovenste verdieping lag een XM grille, tussen de grillen van allerlei andere merken, te wachten op een nieuw leven… Smile

en dit, beste lezers, was het stukje dat u duidelijk moet maken dat deze schrijven toch absoluut de moeite waard is om in uw boekenkast te hebben staan.  Cool

ik heb het verkeerde beroep gekozen…  Wink

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 07 juli 2005 12:57 AM
  [ # 79 ]

Weet iemand ook ene sloop waar een GS met C-matic staat ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 07 juli 2005 01:11 AM
  [ # 80 ]
ZX1.4i schreef:
toniclight schreef:

Wie zelf onderdelen uit de auto’s wil halen kan terecht in Hollanscheveld! (nabij Hoogeveen). Er staan heel veel BX-en en een paar ZX-en waar lustig van gesloopt mag worden! Zelfs staat er nog een originele HY-sloopbus!
Geen 2cv, CX .

Hoogeveen is niet echt om de hoek voor de mensen uit deze hoek van het land (Rotterdam en omstreken), maar misschien is het een idee om eens te gaan carpoolen naar Hoogeveen Confused:

kunnen jullie met zijn alle bij mij een ini meeting houden met koffie er bij en zo en daarna met ze allen naar de sloop ! Wink
stond nog wel een cx trouwens alleen is dat niet veel meer..

stelletje… Twisted Evil  toen ik nog geen cx had stond ze daar nog in alle rust zonder ook maar een deuk en nu hebben ze haar er daar zo op geflikkerd en vernield Shocked

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 07 juli 2005 01:17 AM
  [ # 81 ]

Waarschijnlijk is er iets mis met de vering. Hij staat zo scheef ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 07 juli 2005 01:18 AM
  [ # 82 ]

als ze toch nix met die motorkap doen kan ik die net zo goed meenemen Laughing  zie daar namelijk een roostertje in die past denk ik ook heel mooi op die bx motorkap die ik nog heb liggen Cool  Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 07 juli 2005 01:30 AM
  [ # 83 ]
McDean schreef:

als ze toch nix met die motorkap doen kan ik die net zo goed meenemen Laughing  zie daar namelijk een roostertje in die past denk ik ook heel mooi op die bx motorkap die ik nog heb liggen Cool  Laughing

Helaas zal dit niet gaan want dat is een geheel met de motrkap ,sorry…

Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 07 juli 2005 02:13 AM
  [ # 84 ]

Gewoon een slijpschijf er in ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 07 juli 2005 02:14 AM
  [ # 85 ]
Lelijke Eend schreef:

Gewoon een slijpschijf er in ...

is ook een optie en dan gewoon het roostertje in de plastic motorkap van de bx lassen Laughing

maar euh.. we gaan een beet of topic Rolling Eyes

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Gui.do
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 07-03-2006

Gepost: 22 april 2006 01:22 PM
  [ # 86 ]

(Deze stond verkeerd in XM, bij deze post ik m hier:)
Wil even melden dat er in Asenray, Roermond een dikkke exclusief uitgerustte XM
staat met leren interieur voor de liefhebbers. Zag deze in de gauwigheid.
Mooie leren stoelen etc. electrisch verstelbaar. Voor de liefhebbers post ik dit maar even want deze auto stond al best ver richting de “crusher” dus zal er wel niet lang meer staan. Zou zonde zijn als deze onderdelen verloren gingen

Telefoonnummer van deze sloop: 0475501096

Groeten Guido.

Xantia Break 1.8 16v LPG - 220Dkm
Peugeot Partner 1.8D combo - 230Dkm
Xsara 1.4i ‘98 - 110Dkm - Leer upgraded - ST-HP-55 - Sold
ZX 1.4i Allure ‘95 - 111Dkm - El. pakket upgraded - JZ-GG-88 - Sold
AX 1.1i TGE ‘92 - 114Dkm - DL-NL-85 - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 205Dkm - ZX-66-DG - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 20xDkm - DF-NF-94 - RIP

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 11 mei 2006 10:59 PM
  [ # 87 ]
Gui.do schreef:

(Deze stond verkeerd in XM, bij deze post ik m hier:)
Wil even melden dat er in Asenray, Roermond een dikkke exclusief uitgerustte XM
staat met leren interieur voor de liefhebbers. Zag deze in de gauwigheid.
Mooie leren stoelen etc. electrisch verstelbaar. Voor de liefhebbers post ik dit maar even want deze auto stond al best ver richting de “crusher” dus zal er wel niet lang meer staan. Zou zonde zijn als deze onderdelen verloren gingen

Telefoonnummer van deze sloop: 0475501096

Groeten Guido.

Jammer dat t zo’n eind weg is.  Rolling Eyes

Ook jammer dat ik met een abonnement op dit topic meldingen van andere nietszeggende modellen in mn mailbox krijg…  :kots

Profiel  
 
Gepost: 11 mei 2006 11:29 PM
  [ # 88 ]

jaa, idd, XM moesten ze eruit gooien… ???

Het is nogal logisch dat je voor elke melding een mailtje krijgt…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrĂȘte pas, les restaurations ne s’arrĂȘtaient jamais.

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7701
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 07 juni 2006 03:01 PM
  [ # 89 ]

Heb even dit draadje doorgespit maar niet gevonde wat ik zocht…

Ik ben zelf op zoek naar een goede sloperij in het zuiden, liefst rond Eindhoven maar mag ook nog wel een stukje richting Weert - Nijmegen - Tilburg zijn.

Iemand ideeen? Bedankt!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316
Geregistreerd: 11-07-2005

Gepost: 07 juni 2006 05:30 PM
  [ # 90 ]
DigiDaan schreef:

Heb even dit draadje doorgespit maar niet gevonde wat ik zocht…

Ik ben zelf op zoek naar een goede sloperij in het zuiden, liefst rond Eindhoven maar mag ook nog wel een stukje richting Weert - Nijmegen - Tilburg zijn.

Iemand ideeen? Bedankt!

Hier dezelfde vraag; dus of er iemand is met goede ervaringen met een sloopbedrijf in de omgeving van Tilburg? Ik weet er wel een paar, maar daar heb ik persoonlijk niet zo’n fijne ervaringen mee. Ik ben dus op zoek naar goede ervaringen in de omgeving van Midden-Brabant.

Profiel  
 
 
6 van de 26
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook