10 van de 14
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
   
Lentemeet Koffietafel: Foto’s en gezellig nababbelen
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 10-08-2004

Gepost: 28 maart 2005 10:30 PM
  [ # 136 ]

Volgens mij heeft hij elke foto die hij gemaakt heeft, op de trap gedaan.
Heb hem geen enkele keer fotos zien nemen met zijn beide benen op de grond.
Ben nu dus ook best nieuwsgierig naar zijn foto’s.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 maart 2005 10:36 PM
  [ # 137 ]

Ik heb er 3 voor jullie. Laag bij de grond genomen.

Meer heb ik er niet gemaakt Surprisedops:

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 28 maart 2005 10:47 PM
  [ # 138 ]

@ iedereen die mijn foto’s wil kijken

bij mij doet ie het…:?

op beide computers…

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 28 maart 2005 10:55 PM
  [ # 139 ]
banshee777 schreef:

De trapjesman!! Daar ben ik inderdaad ook errug benieuwd naar, hij heeft mooie overzichtsshots kunnen maken.

Als je dit leest, please identify yourself en deel a.u.b. je foto’s!!  Very Happy

Misschien was hij wel van Autoweek of Citro-expert of zo ?

Ik dacht er ook nog aan om hem te vragen wie hij was…. Surprisedops:

(enne….. 11 pagina’s binnen 2 dagen) Wink

Profiel  
 
arhnic
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 10-12-2004

Gepost: 28 maart 2005 10:56 PM
  [ # 140 ]
Lelijke Eend schreef:

Ik zag wel vaak iemand op een trapje, wie was dat ?

Ja die meneer op dat trapje was alom aanwezig de hele dag. Ik denk dat het een profesionele fotograaf is want hij heeft massa foto’s gemaakt
met een NIET digitale camera.
Ik heb hem bij herhaling een rolfilm zien verwisselen.Deze man was meer geïnteresseerd in personen te fotograveren dan uitsluitend de voitures.
Misschien pers? De eigenaar van de garage weet waarschijnlijk wie het is want die stond aan het einde van het festijn te praten met die trapjesman.
Ik hoorde de fotograaf zeggen dat hij de eigenaar foto’s zou toesturen.
Ik ben er ook wel benieuwd naar de “trapman” want de deze moet een enorm aantal foto’s hebben, gezien hij urenlang heeft gefotografeerd.

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 28 maart 2005 11:08 PM
  [ # 141 ]

2 korte filmpjes
De eerste is een klein overzichtsfilmpje net na de BBQ, de 2e is een geinige auto die ik onderweg tegenkwam.

 

 

met dank aan Patje74 voor het online plaatsen.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 maart 2005 11:51 PM
  [ # 142 ]
arhnic schreef:
Lelijke Eend schreef:

Ik zag wel vaak iemand op een trapje, wie was dat ?

Ja die meneer op dat trapje was alom aanwezig de hele dag. Ik denk dat het een profesionele fotograaf is want hij heeft massa foto’s gemaakt
met een NIET digitale camera.
Ik heb hem bij herhaling een rolfilm zien verwisselen.Deze man was meer geïnteresseerd in personen te fotograveren dan uitsluitend de voitures.
Misschien pers? De eigenaar van de garage weet waarschijnlijk wie het is want die stond aan het einde van het festijn te praten met die trapjesman.
Ik hoorde de fotograaf zeggen dat hij de eigenaar foto’s zou toesturen.
Ik ben er ook wel benieuwd naar de “trapman” want de deze moet een enorm aantal foto’s hebben, gezien hij urenlang heeft gefotografeerd.

Ik heb de jongen ook horen zeggen dat het voor school zou zijn,  dan ben ik wel benieuwd wat voor een opleiding hij doet.

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 29 maart 2005 12:17 AM
  [ # 143 ]
Simpele Ziel schreef:
arhnic schreef:
Lelijke Eend schreef:

Ik zag wel vaak iemand op een trapje, wie was dat ?

Ja die meneer op dat trapje was alom aanwezig de hele dag. Ik denk dat het een profesionele fotograaf is want hij heeft massa foto’s gemaakt
met een NIET digitale camera.
Ik heb hem bij herhaling een rolfilm zien verwisselen.Deze man was meer geïnteresseerd in personen te fotograveren dan uitsluitend de voitures.
Misschien pers? De eigenaar van de garage weet waarschijnlijk wie het is want die stond aan het einde van het festijn te praten met die trapjesman.
Ik hoorde de fotograaf zeggen dat hij de eigenaar foto’s zou toesturen.
Ik ben er ook wel benieuwd naar de “trapman” want de deze moet een enorm aantal foto’s hebben, gezien hij urenlang heeft gefotografeerd.

Ik heb de jongen ook horen zeggen dat het voor school zou zijn,  dan ben ik wel benieuwd wat voor een opleiding hij doet.

Een Spion…..iemand van de AIVD…..wie zal het zeggen ? Laughing

008 to 007 :......veel verdachte auto’s gesignaleerd in Borculo…..voor mij onbekende types ook…en veel verdacht volk erom heen….en dan ook nog eens de voormalige auto van Eva Braun er middenin .....hoe luiden uw order’s ?

:rood

Profiel  
 
jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 168
Geregistreerd: 02-11-2004

Gepost: 29 maart 2005 12:42 AM
  [ # 144 ]

Volgens mij was hij fotograaf in opleiding. Hij zei ook tegen mijn zoontje dat hij de foto’s voor school maakte. Overigens was zijn toestel (een mamiya) niet bepaald een perstoestel.

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 29 maart 2005 02:33 AM
  [ # 145 ]
jeroenvt schreef:

Volgens mij was hij fotograaf in opleiding. Hij zei ook tegen mijn zoontje dat hij de foto’s voor school maakte. Overigens was zijn toestel (een mamiya) niet bepaald een perstoestel.

Gewone filmrolletjes, jammer dat ie deze niet had dan hadden we al kunnen genieten van de foto’s… Smile

De prijs van de ZD camera is nog niet exact vrijgegeven maar zal ongeveer 9700 euro exclusief BTW zijn. De prijs van de Mamiya ZD Back zal iets lager liggen

21,5 megapixels Shocked

Profiel  
 
arhnic
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 10-12-2004

Gepost: 29 maart 2005 06:04 AM
  [ # 146 ]
Bram schreef:
Simpele Ziel schreef:
arhnic schreef:
Lelijke Eend schreef:

Ik zag wel vaak iemand op een trapje, wie was dat ?

Ik heb de jongen ook horen zeggen dat het voor school zou zijn,  dan ben ik wel benieuwd wat voor een opleiding hij doet.

Wellicht school voor journalistiek?

Een Spion…..iemand van de AIVD…..wie zal het zeggen ? Laughing

008 to 007 :......veel verdachte auto’s gesignaleerd in Borculo…..voor mij onbekende types ook…en veel verdacht volk erom heen….en dan ook nog eens de voormalige auto van Eva Braun er middenin .....hoe luiden uw order’s ?
:rood

Hier draaft Bram een “beetje” door met zijn complot-theorie.
Dus Bram; of je medicijnen op tijd innemen of minder detectives lezen en/of kijken. Smile (no offence)
Dat neemt niet weg dat deze AIVD’er van onschatbare waarde kan zijn!
Of draaf ik nu door? Confused

Profiel  
 
Revi
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 06-01-2005

- BX 19 TZS
Gepost: 29 maart 2005 02:26 PM
  [ # 147 ]

Hallo allemaal,

Het was mijn eerste meeting waarbij ik mijn GS kon showen, de rit er naar toe was dan ook geweldig! Zeker toen ik bij het Shell station waar ik wilde tanken al aangesproken werd door Weefje! Daar sloot ZX1.4i ook nog aan met zijn mooie Xantia!

In colonne zijn we toen naar Bijleveld gereden waarna het helemaal een dolle pret werd. Allereerst wilde Gerard Maas natuurlijk even onder de motorkap kijken en genieten van mijn antieke inhoud. Daarna hebben we allemaal moeten planken om die snelle AK400 bij te houden!

Ik heb veel moois gezien en mijn foto’s zullen dan ook deze week nog verschijnen op www.roodeendje.nl

Oja, die Oostenrijkse roestbak heeft ook een historische waarde. De man met de baard had de papieren en wist mij te overtuigen dat het ooit de auto was van Eva Braun (de vrouw van Hitler).

Ik heb genoten!

Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS

Profiel  
 
Gerard2cv
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003

- Xantia Turbo Diesel Break
Gepost: 29 maart 2005 04:38 PM
  [ # 148 ]

Ja,hoe kan het leven gaan,Ik stemde eerst nee.Maar dat mocht niet van
Eric en hij regelde Daffodil31 om als taxi te fungeren en zodoende heb ik een dag van mijn leven gehad en enorm veel mensen,die ik al eens eerder advies had gegeven eindelijk ontmoet en eerlijk ik heb genoten
Pas toen ik om 00.30 uur thuis kwam,wist ik hoe die dag aan me geknaagd had en heb 1e Paasdag ook bijna slapend doorgebracht.Maar ik
had jullie allemaal voor geen goud willen missen,want tenslotte jullie zijn mijn dag invulling enmet plezier

Profiel  
 
citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 315
Geregistreerd: 09-02-2005

Gepost: 30 maart 2005 12:07 AM
  [ # 149 ]

Hey Jeff!!!!! Je stond vanmorgen in de Tubantia!!! Very Happy
Met de C2 cabrio…  Cool

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 30 maart 2005 12:12 AM
  [ # 150 ]

kun je dat artikel inscannen ? :photo

Profiel  
 
 
10 van de 14
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook