12 van de 14
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende > 
   
Lentemeet Koffietafel: Foto’s en gezellig nababbelen
Gerard2cv
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003

- Xantia Turbo Diesel Break
Gepost: 31 maart 2005 11:44 AM
  [ # 166 ]

Ontzettend bedankt voor mijn mooie foto.Het was echt gezellig he.
Die DS met die luchtinlaat op de motorkap is een van de zeldzame met
standaard airco.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27806
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 maart 2005 12:21 PM
  [ # 167 ]
Gerard Maas schreef:

Ontzettend bedankt voor mijn mooie foto.Het was echt gezellig he.
Die DS met die luchtinlaat op de motorkap is een van de zeldzame met
standaard airco.

ja zeker, ik had zoiets zelfs nog nooit gezien Shocked
maar ik twijfel nog een beetje of ik het nou erg mooi vond staan.

Profiel  
 
Gerard2cv
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003

- Xantia Turbo Diesel Break
Gepost: 31 maart 2005 12:48 PM
  [ # 168 ]

Ik durf rustig te zeggen dat ik het ook niet mooi vind op deze auto,maar
als je bedenkt waar de radiator zit en dus ook de airco warmtewisselaar
is het volgens mij een noodzakelijk kwaad om het zo op te lossen.Ik zou
zelf geen mooiere oplossing weten.Via de koeltunnel onderdoor werkt niet.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 31 maart 2005 04:50 PM
  [ # 169 ]
Gerard Maas schreef:

Hallo Elmer.Met mij is alles weer normaal na een daagje uitslapen,van
08.00-01.00 is voor mij echt wel iets te veel,maar dubbel en dwars waard
Hoe beviel op de terugweg je nieuwe koppeling? wennen zeker.

Viel wel mee hoor. Maar voor het rode stoplicht moest ik in de laatste 2 meter dat de Eend nog rolde de versnellingsbak al in z’n 1 zetten om raspen te voorkomen. Op die manier ging het uitstekend. Alleen hoefde ik toch niet te remmen om niet ongewild te rijden. De koppeling greep dus heel licht aan. Gister de moeren van de koppeling een halve mm strakker aangedraaid. Ik denk dat het nu wel weg is.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 31 maart 2005 10:00 PM
  [ # 170 ]
arjan_verkade schreef:
Gerard Maas schreef:

Ontzettend bedankt voor mijn mooie foto.Het was echt gezellig he.
Die DS met die luchtinlaat op de motorkap is een van de zeldzame met
standaard airco.

ja zeker, ik had zoiets zelfs nog nooit gezien Shocked
maar ik twijfel nog een beetje of ik het nou erg mooi vond staan.

Ha, dan klopte mijn vermoeden! Bovendien denk ik dat het om een Amerikaanse versie ging, in verband met de andere knipperlichten voor en achter, de break-achterlichten en het monsterlijke ornament op de achterklep, allemaal in combi met de airco.

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7274
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 31 maart 2005 11:00 PM
  [ # 171 ]
Gerard Maas schreef:

Ik durf rustig te zeggen dat ik het ook niet mooi vind op deze auto,maar
als je bedenkt waar de radiator zit en dus ook de airco warmtewisselaar
is het volgens mij een noodzakelijk kwaad om het zo op te lossen.Ik zou
zelf geen mooiere oplossing weten.Via de koeltunnel onderdoor werkt niet.

gelukkig heb ze dat bij de latere modellen mooier opgelost:
door de bumper er achter weer uit Cool

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 09 april 2005 04:45 PM
  [ # 172 ]

Na, achteraf, verheugde berichten gelezen te hebben dat de traject-controle bij de A12, Woerden, het niet deed als gevolg van een aangestoken vuurtje…

Vandaag een beschikking binnengekregen wegens overschrijden van de maximum snelheid van 120 km/u, met 10 km/u… de apparatuur deed het dus weer… :photo

ieksEmmu = stout = levensgevaarlijk = nooit meer doen he!  Laughing

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 10 april 2005 04:09 AM
  [ # 173 ]

Er staan daar ook heel wat flitspalen Wink

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 10 april 2005 04:41 AM
  [ # 174 ]
WYD schreef:

Er staan daar ook heel wat flitspalen Wink

Daar…..heb ik geen omkijken meer naar…..sinds een zeer bekend iemand van hier (en weleens iets doet met een snijmachine en zo Laughing ) Checkpoint en flitspalen op mijn MIO-168 heeft gezet. Cool

Een aanrader voor wie veel op de weg zit en onderhand doodziek wordt van die bekeuringen (vooral toen ik nog met de TZD-turbo reed). Twisted Evil

Nu hoor ik de stem van EVA de route doorgeven….en de Tomtom-stem Bram (echt waar, zo heet ie) roept er af en toe tussendoor….Maximaal 80 ! of 100, 70 enz. Exclamation

Zie ook : http://www.flitspaal.nl/

Heel gezellig hoor, zo onderweg…..als er 2 tegen je zitten te l*llen….. :fijnsturen

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27806
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 april 2005 01:54 PM
  [ # 175 ]

ja ik werk ook met checkpoint Very Happy
werkt echt heel goed Smile

en op www.flitsservice.nl kan je een programma’tje downloaden dat op dat moment alle controles aangeeft Smile

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 april 2005 03:50 PM
  [ # 176 ]

He dat checkpoint, dat is dus een programma op je pda wt ook het signaal van je GPS afsnoept en je vertelt waar de flitspalen enzo staan? Dat is wel handig, dat wil ik ook, waar haal ik dat vandaan?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 10 april 2005 04:07 PM
  [ # 177 ]
sans-pareil schreef:

He dat checkpoint, dat is dus een programma op je pda wt ook het signaal van je GPS afsnoept en je vertelt waar de flitspalen enzo staan? Dat is wel handig, dat wil ik ook, waar haal ik dat vandaan?

Zo eenvoudig is dat nu ook weer niet….het programma Checkpoint.exe kun je downloaden op http://www.flitspaal.nl of op :

http://checkpoint.oabsoftware.nl/

Checkpoint moet dan op je PDA worden geinstalleerd en in je startmenu worden toegevoegd (start-up)....maar dan moet je natuurlijk nog de flitspalen ZELF hebben….zelfs de Traject-controles kunnen erbij gezet worden….echter die moeten dan weer (als ik me goed herinner) d.m.v. het programmatje POI-EDIT worden omgezet (geconvergeerd).

Vrij ingewikkeld, maar dat kun je allemaal lezen op http://www.Flitspaal.nl  Cool

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 april 2005 06:28 PM
  [ # 178 ]

Ah ok… ik heb even gekeken, ziet er allemaal goed uit, leuk idee van ze om de POI’s te gebruiken als flitspalen lijst… zal het vanavond eens even in m’n PDA in gaan voeren.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 10 april 2005 06:46 PM
  [ # 179 ]
sans-pareil schreef:

Ah ok… ik heb even gekeken, ziet er allemaal goed uit, leuk idee van ze om de POI’s te gebruiken als flitspalen lijst… zal het vanavond eens even in m’n PDA in gaan voeren.

Wel leuk trouwens, als je op de snelweg aan het rijden bent….en je komt op een 50-km weg er vlak naast, ook een flitspaal tegen…terwijl je dan 120 rijdt….hoor je opeens MAXIMAAL 50 ! Twisted Evil

Hooooooo….!!  Laughing

Je kunt namelijk de gradenhoek instellen, in Checkpoint….ze staan standaard op 25 graden meen ik, je moet ze dan op 10 graden zetten…toch blijft ie er dan nog weleens eentje tegen komen. Cool
Ik moet ze hoognodig eens upgraden, want ik heb nog de palen van oktober 2004 erin staan, sommigen zijn al weg en er zijn weer nieuwe bijgekomen.
Maar ik durf dat zelf niet te doen…..ben bang dat hij het dan helemaal niet meer doet of dat ik problemen krijg met Tomtom zelf. Confused

Als je me even toevoegd op MSN….dan kan ik je nog eea vertellen EN de nieuwste (alle) flitspalen opsturen, die ik al op de PC heb staan.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 10 april 2005 06:55 PM
  [ # 180 ]

“Zal ik jou eens wat toesturen Twisted Evil
“Wat dan? Een virus? Sad
“Nee, een stel flitspalen Cool  Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
 
12 van de 14
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook