5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Lentemeet Koffietafel: Foto’s en gezellig nababbelen
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 27 maart 2005 03:24 PM
  [ # 61 ]

Het was een supergeslaagde dag gisteren. Enige nadeel en domper die ik nu heb is dat ik naar Citroen maatstaven maar een mager voiture heb. Een beeix staat in het niet bij de CX’en DeeSen en ook de XM’s natuurlijk. En aangezien ik binnenkort weer iedere dag met de trein moet overweeg ik wel een CX op LPG ( belastingvrij ) of een dieselaar in plaats van de trein. Sans, jij had toch ergens zon mooie calculator staan?

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 27 maart 2005 03:25 PM
  [ # 62 ]

Een van de voorgangers schreef is dit um?

Ja dus!

Enige wat ik erover gehoord heb(dwz\ CT blokjes) dat de kop nog wel eens krom wil trekken.

Echter, deze auto sprak me wel aan. Enig werk, paravent moet vervangen worden, maar aan de buitenkant zie je de km-stand niet af.
Bedankt voor deze extra foto’s. BTW, op de citroville site staatr de auto voor een wat lager bedrag….
APK verlopen 6 december 04…

MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 maart 2005 04:21 PM
  [ # 63 ]

Zelf zitten we nog een beetje te tobben met de 2 xm diesels die daar stonden, de zwarte automaat(maar die valt al snel af vanwege zijn automaat en kilometerstand,  bovendien zag ik er nog allemaal butsjes en krassen in) en de antracietkleurige exclusive.

Zoals de meeste van jullie al weten, wil mijn vader weer een xm, alleen gaan we nu een beetje opzoek als sans pareil de CX zocht….een T2XM, turbodiesel, handgeschakeld in VSX of Exclusive uitvoering(liever EXC. ivm. leer alcantara) met een km stand van max 240.000

1 nadeeltje…in het geval dat we een XM tegenkomen heb ik mijn eigen auto verspeeld, want zoals het er nu naar uitziet neem ik de Xantia over als ik mijn rijbewijs heb, kopen we nu een xm, dan mag ik mijn auto zelf kopen…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 27 maart 2005 04:38 PM
  [ # 64 ]

Hoi,

Die zwarte TD zag er inderdaad niet uit, van buiten en van binnen. Hel;aas een afgeragde bak. Nou hoeft dat op zich helemaal niet erg te zijn, de prijs is er ook naar, als je er niet tegenop ziet om die op te knappen. En net als bij een DS, uiterlijk zegt niet alles over het mechanische innerlijk. Uitgebreid bekijken, met een zeeeer kritische blik, preofrit maken, en daarna nog eens kijken of de zaak je bevalt. Of gelijk op zoek naar iets anders.
Succes met zoeken.
Denk zelf ook over een Xant of XM…...hoewel er mensen hier in huis zijn die hopen dat het bij dat denken blijft…. (die rijden liever in de DS)

MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 maart 2005 04:42 PM
  [ # 65 ]
superpetur schreef:

Hoi,

Die zwarte TD zag er inderdaad niet uit, van buiten en van binnen. Hel;aas een afgeragde bak. Nou hoeft dat op zich helemaal niet erg te zijn, de prijs is er ook naar, als je er niet tegenop ziet om die op te knappen. En net als bij een DS, uiterlijk zegt niet alles over het mechanische innerlijk. Uitgebreid bekijken, met een zeeeer kritische blik, preofrit maken, en daarna nog eens kijken of de zaak je bevalt. Of gelijk op zoek naar iets anders.
Succes met zoeken.
Denk zelf ook over een Xant of XM…...hoewel er mensen hier in huis zijn die hopen dat het bij dat denken blijft…. (die rijden liever in de DS)

MVG, Peter

Tsja, die zwarte is het opknappen niet waard denk ik…sorry dat ik het zo zeg…

maar hij moet uitgedeukt en overgespoten worden, de motor heeft 280.000 gelopen, ook iets om rekening mee te houden en over niet al te lange tijd moet er weer een nieuwe automaat onder…voor dat geld heb je al lang de 2.1td exclusive die vooraan stond..

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7275
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 27 maart 2005 04:57 PM
  [ # 66 ]

handen uit de mouwen Exclamation  :photo

Daar deze mensen zich schamen Surprisedops:  wouden ze alleen onherkenbaar in beeld Laughing

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
2cvman
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 147
Geregistreerd: 14-12-2003

Gepost: 27 maart 2005 04:58 PM
  [ # 67 ]
patje74 schreef:

Helaas kwam ik “2cvman” aka Auke (uit ijlst) ook nog tegen…. op de vluchtstrook….  Sad
Ze hadden pech en er was inmiddels politie bij hun op bezoek.

Dat was ik niet, maar zed zijn wel thuis gekomen.
Zie  

Heb zelf ook nog pech gehad onderweg, was een stekkertje bij de bobine los geraakt..Moter hield er in één keer mee op onder het rijden, erg raar.
Maar de ANWB, die toevallig net langskwam, dus een wachttijd van nul, had het snel gevonden.

Was een leuke dag, zeker voor herhaling vatbaar.

Age


BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht

Verder met een Renault Clio uit 2006

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 27 maart 2005 04:59 PM
  [ # 68 ]

die de foto heeft gemaakt mag zich van mij ook schamen (ik sta gelukkig niet op die foto….

want die had best zn camera aan iemand anders kunnen geven! Had hij zelf, al helpende op de foto gestaan…. Wink  Laughing

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7275
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 27 maart 2005 05:33 PM
  [ # 69 ]

bijna vergeten de foto’s van de BBQ:

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7275
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 27 maart 2005 05:38 PM
  [ # 70 ]
superpetur schreef:

Hoi,

Die zwarte TD zag er inderdaad niet uit, van buiten en van binnen. Hel;aas een afgeragde bak. Nou hoeft dat op zich helemaal niet erg te zijn, de prijs is er ook naar, als je er niet tegenop ziet om die op te knappen. En net als bij een DS, uiterlijk zegt niet alles over het mechanische innerlijk. Uitgebreid bekijken, met een zeeeer kritische blik, preofrit maken, en daarna nog eens kijken of de zaak je bevalt. Of gelijk op zoek naar iets anders.
Succes met zoeken.
Denk zelf ook over een Xant of XM…...hoewel er mensen hier in huis zijn die hopen dat het bij dat denken blijft…. (die rijden liever in de DS)

MVG, Peter

dammm…........... wat een mooie bak

‘t zelfde geld voor deze Exclamation maar ja,..........Activa,V6: 307DKM Shocked

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135
Geregistreerd: 29-11-2004

Gepost: 27 maart 2005 05:41 PM
  [ # 71 ]

Enige nadeel en domper die ik nu heb is dat ik naar Citroen maatstaven maar een mager voiture heb.

Met alle respect, maar wat een onzin! De BX 16v waarin je rijdt is zowel qua uiterlijk maar ook qua begeerlijkheid een topper. Mocht het mijn BX zijn dan zou ik er erg zuinig op zijn. Toekomstige klassieker!

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7275
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 27 maart 2005 05:49 PM
  [ # 72 ]
T(h)ijs schreef:

Het was een supergeslaagde dag gisteren. Enige nadeel en domper die ik nu heb is dat ik naar Citroen maatstaven maar een mager voiture heb. Een bx staat in het niet bij de CX’en DeeSen en ook de XM’s natuurlijk. En aangezien ik binnenkort weer iedere dag met de trein moet overweeg ik wel een CX op LPG ( belastingvrij ) of een dieselaar in plaats van de trein. Sans, jij had toch ergens zon mooie calculator staan?

Hoezo mager Confused niet te klagen aan belangstelling zou ik zo zeggen :photo

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7275
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 27 maart 2005 06:00 PM
  [ # 73 ]

maar bovenal;............... het was gezellig Wink

met een verpletterende afsluiting   Shocked  :photo

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Bull Frog Bleu
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 850
Geregistreerd: 27-03-2005

Gepost: 27 maart 2005 06:03 PM
  [ # 74 ]

lentemeeting borculo

Patje74 schreef:

De meeting was werkelijk TOP! Een goede sfeer, mooie Citroëns en zelfs het weer zat mee!

Mijn foto’s staan hier >>>> klikerdeklik

Helaas kwam ik “2cvman” aka Auke (uit ijlst) ook nog tegen…. op de vluchtstrook…. 
Ze hadden pech en er was inmiddels politie bij hun op bezoek. Toen ik hun zag, ben ik gelijk gaan remmen. Enkele tientallen meters voor voor hun kwam ik tot stilstand op de vluchtstrook om naar hun toe te lopen. De politie kwam direct op mij af om te vragen wat ik wilde.
Ik heb hun uigelegd dat ik ze ken en dat ik ze wil helpen. Ik mocht van hem mijn wagen niet laten staan om naar hun te lopen, er was reeds hulp onderweg dus ik moest doorrijden….

Tja, wat zal ik er van zeggen, ik vond het zeer frustrerend om, zonder hun gesproken te hebben, door te moeten rijden. De agent zal ongetwijffeld wel gelijk hebben gehad maar het is niet echt vriendelijk!

Ik hoop dat 2cvman nog rijdend thuis is gekomen, ‘t is altijd jammer als zo’n dag zo moet eindigen.

Ook ik ben veilig thuisgekomen…na klein benzine probleempje op de A32 tussen Meppel en Heerenveen heb ik mijn weg weer kunnen vervolgen richting Sneek / IJlst. Shame on you….zeggen ze dan…of toch lek in de benzineleiding.

Morgen de eend even nakijken en voorzien van nieuwe ashoes deze was
zoals sommige van jullie weten die ochtend op de heenreis gescheurd vanwege spatbordrand…..heel handig..Maar broodzakje en twee tyraps van L. E. deden wonderen….en ook hij is weer thuisgekomen met nieuwe…of toch maar de oude koppelingsplaat Razz

ondanks deze kleine kinderziektes toch veilig en wel heen en weer Borculo gereden.

Verder was het een zeer geslaagde dag en ook het weer zat ons ditkeer niet tegen.

Tot op de volgende meeting…. houden jullie even ruimte voor eventuele tankauto Razz

groetjes Auke en Codriver Marten

Citroen rolls better then a Rolls!!

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 27 maart 2005 07:06 PM
  [ # 75 ]

ja zo xantia axtiva is wel super alleen deze auto heb no een aantal vraagtekens ConfusedConfusedConfusedConfused:

Profiel  
 
 
5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook