4 van de 14
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
Lentemeet Koffietafel: Foto’s en gezellig nababbelen
Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135
Geregistreerd: 29-11-2004

Gepost: 27 maart 2005 04:09 AM
  [ # 46 ]

Helaas is het even schipperen met mijn beschikbare online ruimte. Dus hierbij alleen maar de foto’s. Morgen probeer ik het wel netjes in een album te presenteren.

http//www.xs4all.nl/~agora99/CiFo2005/

Marco

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 27 maart 2005 04:38 AM
  [ # 47 ]
Auzz schreef:

Helaas is het even schipperen met mijn beschikbare online ruimte. Dus hierbij alleen maar de foto’s. Morgen probeer ik het wel netjes in een album te presenteren.

http://www.xs4all.nl/~agora99/CiFo2005/

Marco

Dit een ideetje;

http://www.justlikeed.net/StripDir/?url=

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15719
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 27 maart 2005 04:51 AM
  [ # 48 ]
Blueduck schreef:

...
Hoorde in de auto toen ik bij de bbq wegreed, dat het in het midden van het land noodweer was geweest enzo (hagelstenen ter grootte van eieren Shocked , hoe toepasselijk deze dagen)
...

Klopt. Toen ik vanavond van Hilversum naar Breda reed ging het behoorlijk fout op de A27 thv Hank. De hagelstenen waren zo groot dat ik het gevoel had dat m’n voorruit het niet ging houden… Shocked  Rolling Eyes  Evil or Very Mad  hmz De snelweg was niet meer te zien: één grote witte gladde laag lag er, en de strepen op de weg waren niet meer te zien Shocked  Nog nooit meegemaakt zo erg…
Bij het tankstation bij Hank stond meteen een file van mensen die onder het afdak wilden schuilen. Erg gevaarlijk zo’n situatie wanneer ineens al het verkeer de snelwg af wil op zoek naar een schuilplek Exclamation  Dan maar meteen afrit Hank genomen en onder de brug geschuild. Iedereen stond daar het dak van z’n auto te controleren. Ik vrees dat er wel wat deuken in het dak van de BX zitten, maar alles is nog heel.

En toen ik terug reed van de meeting naar Hilversum, kreeg ik een steentje op de voorruit. Er zit nu een dikke ster in m’n voorruit… Over een maand moet de BX voor de APK gaan, dus dat zal dan wel afkeur worden Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Crying or Very sad  Crying or Very sad

Klote allemaal, maar verder heb ik een leuke dag gehad… Smile

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 maart 2005 06:00 AM
  [ # 49 ]

Op http://www.ofoto.eu.com/BrowsePhotos.jsp?&collid=57694925733&page=1&sort_order=0  kan je mijn foto’s terug vinden.

ik zal morgen eens kijken of dit de leukste zijn en kijken of ik ergens waar de korte filmpjes kan uploaden…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Pbreed
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 82
Geregistreerd: 18-02-2005

Gepost: 27 maart 2005 12:02 PM
  [ # 50 ]
XTR schreef:

De XTR heeft even z’n neus laten zien tussen 12 en 13u in Borculo ...

(paste precies in het drukke paasweekendschema Wink )


erg veel mooie Citroens, vooral die ene CX Pallas met leer ... Rolling Eyes

Beetje jammer dat er zo weinig actuele modellen waren, in het uurtje ( Confused ) dat we ‘r waren althans.

Geen enkele C3, C4 of C2 Sad

Ik was er wel met de C3 tot 12:00 uur, ik heb je XTR binnen zien komen, leuke wagen hoot

Pieter

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 27 maart 2005 01:00 PM
  [ # 51 ]

5 HP Type C———1
Traction Avant——1
BX————————13
XM————————- 9
2 CV———————- 9
Acadiane—————1
AX————————- 2
Xantia——————- 7
Xsara——————- 4 (incl. Picasso)
DS————————5 (gokje, wist niet precies wat bij de garage hoorde en wat gast was)
Visa———————- 2
GS————————2
GSA———————- 1
ZX————————2
CX————————8
C3————————2
C5————————3
AMI———————- 1 (een Duitse!)
Mehari——————1
Berlingo—————1
LNA———————- 1
Trafic———————-1

Ik blijf het een geweldige opkomst vinden, goede zaak, allerlei pluimage, en wat Auzz ook al zei gister: iedereen is gaccepteerd.

Hij had vaak nog het idee dat bv een Xsara door de ‘citro-fundamentalisten’ niet gezien werd als een ‘echte’. Hier telde gelukkig alleen maar dat je de Chevrons op je auto had ONGEACHT HET TYPE en dat is de sterkte van dit forum!  Very Happy

ik had de grootste chevrons op de auto van iedereen, en ik sta niet in de lijst??  ik heb hem maar even bijgewerkt

Very Happy

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 27 maart 2005 02:06 PM
  [ # 52 ]

Ook ik heb me prima geamuseerd. Ben ook conform afspraak al voor de rituele vleesverbranding vertrokken, maar heb gezellig met een aantal mensen lopen keuvelen. Een CX is toch wel errug tof! Aangezien er nummertjes getrokken moesten worden voor de “blauwe Pallas met leer” heb ik mijn verjaardagsgeld van vorige week lekker in 2 (!) andere voitures gestopt: eindelijk heb ik nu een groene Xantia, en voordat iemand het in de gaten had, heb ik die prachtige blauwe SM die er stond gekocht. Met dank aan Robb!
En stiekum zit ik toch nog steeds te mijmeren over een GSA….. Mijn geheugen heeft me op het gebied van de stoelen in elk geval niet in de steek gelaten, want die zijn (voor mij) dus nog steeds echt beter dan die van de BX of Xantia. Misschien met uitzondering van de GTi-stoelen van de BX die ik dankzij Martijn even heb mogen proberen.
Goed gedaan allemaal, ook dank aan het enthousiast meewerkende zonnetje   Very Happy

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27792
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 maart 2005 02:31 PM
  [ # 53 ]

Ik vond het ook leuke dag Smile
mooie auto’s
mooi weer
mooie opkomst
veel verschillende auto’s ook erg leuk.

banshee777 schreef:

Ik blijf het een geweldige opkomst vinden, goede zaak, allerlei pluimage, en wat Auzz ook al zei gister: iedereen is gaccepteerd.

Hij had vaak nog het idee dat bv een Xsara door de ‘citro-fundamentalisten’ niet gezien werd als een ‘echte’. Hier telde gelukkig alleen maar dat je de Chevrons op je auto had ONGEACHT HET TYPE en dat is de sterkte van dit forum!  Very Happy

ik had beetje het zelfde idee, maar dat is helemaal goed gekomen Smile

Profiel  
 
TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494
Geregistreerd: 24-03-2005

Gepost: 27 maart 2005 02:43 PM
  [ # 54 ]

Lente Meeting

Ik vond het echt super gezellig daar in Borculo.

Vlak voor de afrit Lochem op de A1 kwam ik een hele colonne Citoëns tegen,dus de laatste kilometers heb ik me daarbij aangesloten. Veel mooie wagens gezien.. Ik ben ook een van de vele die gevallen is voor die blauw/paarse CX met leer…..  Als ik 6000 euro bij me had gehad,dan was ze meegegaan naar Nijmegen.  Helaas heeft mijn digitale camera rare kuren en zijn mijn foto’s allemaal mislukt!!!! Maar gelukkig zijn er genoeg foto’s op dit forum om mijn geheugen te helpen. Ook heb ik er een tastbare herinnering aan over gehouden. Om twee mede forummers kennis te laten maken met een BX GTi automaat mochten ze een proefrit maken in mijn voiture. Toevallig kwamen we langs een autosloperij die alleen maar deed in franse auto’s. Daar vond ik een gave rode achterbumper voor mijn BX,zodat het gescheurde exemplaar wat er nu opzit, vervangen kan worden. Nu nog een strakke achterklep…..

Ik vond het erg gezellig en heb veel aardige mensen ontmoet. Zeker voor herhaling vatbaar! Groetjes en tot ziens,

Tinus (Martijn Marges)
BX GTi Automaat (ZV-84-KZ)

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  
 
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 27 maart 2005 02:48 PM
  [ # 55 ]

Ik heb me uitstekend vermaakt, al ben ik maar een uurtje ofzo geweest.
Met een totaal verkeerde auto, dus die maar ff onopvallend om de hoek geparkeerd.
Erg leuk om een aantal gezichten te zien, hoewel ik zelf ietwat incognito rondliep. Trouwens, heb ook gezien dat Gerard Maas erbij was, erg goed dat we als forummers elkaar ook meenemen naar zoiets, waarvoor dank.
Heb momentaal, of eigenlijk sinds gisteravond, problemen met de site weer terug te vinden, de oude link werkt nu weer, en met het laden van onder andere deze pagina’s.
Ik vond het een prima meeting, dus op naar Ctiromobile met de hele club Razz
Organisitie bedankt!
BTW, wie kan me eits meer vertellen over de XM CT 2 liter? 250dkm, waar op te letten?
MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 10-08-2004

Gepost: 27 maart 2005 02:59 PM
  [ # 56 ]

Ik heb ook een fantastische dag gehad!!!
Iedereen bedankt!
Hierbij kunnen jullie genieten van mijn fotos!

Mvg Joost













Profiel  
 
PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 663
Geregistreerd: 23-05-2004

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 27 maart 2005 03:05 PM
  [ # 57 ]

Een geslaagde meeting gisteren in Borculo.

Heb met diverse bekende en minder bekende forummers een praatje gemaakt en veel mooie voitures gezien. Ondanks dat ik voor de BBQ jammer genoeg alweer naar het noorden moest vertrekken, heb ik me goed vermaakt.

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 27 maart 2005 03:06 PM
  [ # 58 ]
superpetur schreef:

BTW, wie kan me eits meer vertellen over de XM CT 2 liter? 250dkm, waar op te letten?
MVG, Peter

Deze?

Schoon blokje

Smile

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 27 maart 2005 03:11 PM
  [ # 59 ]

Hm, ik heb dus zo te zien eigenlijk wel wat gemist. Maar om een uur of twee was ik nog bezig geweest met mijn wekelijkse verplichtingen…... (boodschappen enzo)

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 27 maart 2005 03:18 PM
  [ # 60 ]

De meeting was werkelijk TOP! Een goede sfeer, mooie Citroëns en zelfs het weer zat mee!

Mijn foto’s staan hier >>>> klikerdeklik

Helaas kwam ik “2cvman” aka Auke (uit ijlst) ook nog tegen…. op de vluchtstrook….  Sad
Ze hadden pech en er was inmiddels politie bij hun op bezoek. Toen ik hun zag, ben ik gelijk gaan remmen. Enkele tientallen meters voor voor hun kwam ik tot stilstand op de vluchtstrook om naar hun toe te lopen. De politie kwam direct op mij af om te vragen wat ik wilde.
Ik heb hun uigelegd dat ik ze ken en dat ik ze wil helpen. Ik mocht van hem mijn wagen niet laten staan om naar hun te lopen, er was reeds hulp onderweg dus ik moest doorrijden….

Tja, wat zal ik er van zeggen, ik vond het zeer frustrerend om, zonder hun gesproken te hebben, door te moeten rijden. De agent zal ongetwijffeld wel gelijk hebben gehad maar het is niet echt vriendelijk!

Ik hoop dat 2cvman nog rijdend thuis is gekomen, ‘t is altijd jammer als zo’n dag zo moet eindigen.

Verder was het een zeer geslaagde dag, wij hebben genoten!

Profiel  
 
 
4 van de 14
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook