2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Genoeg ruimte in Citroën C2
Homeboy
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 04-12-2005

Gepost: 04 december 2005 05:18 PM
  [ # 16 ]

De C1 is de lelijkste van de 3 (Toyota Aygo en Peugeot 107). Als je een kleine stadswagen wil en je wil een Cit, kies dan voor de C2! Qua kofferruimte heb je net iets meer ruimte, maar ook een degelijke look aan de buitenkant!

Voor mij is hij te klein (voor sommige werkopdrachten heb ik veel plaats nodig voor het materiaal) en dan is het lomp met die achterste zetels.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 december 2005 11:44 AM
  [ # 17 ]
Homeboy schreef:

De C1 is de lelijkste van de 3 (Toyota Aygo en Peugeot 107). Als je een kleine stadswagen wil en je wil een Cit, kies dan voor de C2! Qua kofferruimte heb je net iets meer ruimte, maar ook een degelijke look aan de buitenkant!

Voor mij is hij te klein (voor sommige werkopdrachten heb ik veel plaats nodig voor het materiaal) en dan is het lomp met die achterste zetels.

C1 en C2 richten zich denk ik op een ander publiek
C1 is onder de grens van 10.000 euro te koop (belangrijk voor sommige mensen)
C1 heeft ook 4 deurs versie, das makkelijk voor de kinderen naar school brengen.
C2 zal het meer moeten hebben van de mensen die een kleine sportieve Citroën willen hebben.

verder vind ik C1 echt meer een vrouwen auto.
terwijl je je als man in een C2 niet hoeft te schamen (zeker niet beetje aangeklede versie)
(ik zeg hier niet dat je als man niet in een C1 kan vertonen, maar hoe de “maatschappij” het doorgaans ziet)

er zijn zat toepassingen waar de C1 voor kan dienen, denk bijvoorbeeld maar eens aan hoeveel smarts er rijden voor bedrijven met reclame erop, zou me niets verbazen als dit bij de C1 ook regelmatig gaat voorkomen. (ik zie ook al regelmatig pluriel met reclame Smile)

zelf zou ik ook voor de C2 kiezen, omdat gewoon sportievere auto is Smile
maar ik heb niets tegen de C1, en vind het een goede auto voor ons merk Smile

Profiel  
 
Homeboy
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 04-12-2005

Gepost: 05 december 2005 07:26 PM
  [ # 18 ]

Ik ben zelfs aan het denken om de achterste zetels eruit te zwieren en in de plaats zo een grote laadbak te plaatsen (voor C2 bedrijfswagens). Veel meer kofferruimte, maar ook omdat er in 8 maanden tijd, nog maar 2 keer iemand achteraan heeft gezeten.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 05 december 2005 07:29 PM
  [ # 19 ]
Handjes schreef:
graddus schreef:

Een C2 ziet er toch wel beduidend leuker uit dan een C1 Confused

Ik vind een C1 een weloverwogener ontwerp hebben dan een C2 eerlijk gezegd. Van achteren lijkt de C2 me wat te veel op elke willekeurige Koreaan/Jap. Maar de C1 is misschien wat te vrouwelijk voor sommigen.

De C1 maken ze samen met jappen en je ziet er geen Jap in Confused

Vind de C2 mooier…Die jappen apen alles na…dat is het..

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 06 december 2005 01:13 AM
  [ # 20 ]

M’n zus heeft een c1 gekocht. Ik vind de c1 in levende lijve toch best aardig om te zien.  Vooral het dashboard is smaakvol. Maar ja, dat is een kwestie van smaak en daarover valt nu eenmaal niet te twisten.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 06 december 2005 02:41 PM
  [ # 21 ]
M&M schreef:
Tom Duckpower schreef:

Vind de C2 mooier…Die jappen apen alles na…dat is het..

Naaap periode van de japanse merken is toch echt voorbij hoor ... Wink

nou Confused

veel kleine modellen uit zulke landen vind ik erg veel op europese modellen lijken..

verder lijkt een lexus ook net een betrouwbare mercedes..

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook