3 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Citroen C6 in de (auto)bladen
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 05 december 2005 07:27 PM
  [ # 31 ]
PjotrBlom schreef:
autoweek schreef:

maar een vliegend tapijt, zoals de CX dat nog was, kunnen we de C6 beslist niet noemen.

Confused  Confused Sad

het is ook nooit goed bij de klote autojournalisten….

De C5 vinden ze te zacht geveerd…..
Een kneiterharde Golf vinden ze prettig…

En dat heerlijke comfortabele is juist de reden waarom er zelden een Citroen een test wint…
Ik zit liever lekker comfy, dan dat ik met een gebroken rug moet rondrijden..

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 05 december 2005 07:35 PM
  [ # 32 ]

Wel ff volledig quoten:

wautoweek schreef:

In de comfortabele stand presenteert het zich overigens al als tamelijk straf. Daar hebben wij geen bezwaar tegen, maar een vliegend tapijt, zoals de CX dat nog was, kunnen we de C6 beslist niet noemen

Verkapt zeggen ze dus dat ze er best blij mee zijn. Meja, het blijft autoweek. De recensies die hier al gepost zijn van liefhebbers die er al in mochten rijden, zeggen mij meer dan wat de autoweek er van zegt.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 05 december 2005 07:58 PM
  [ # 33 ]

Ben wel benieuwd naar de rijtest in Autokampioen. Vrijdag ligt ie in de bus.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 december 2005 09:37 PM
  [ # 34 ]

volgens mij hadden hier een aantal mensen er al in gereden en zeiden idd dat de C6 wel zeer comfortabel reed.

tja heb blijft waarsschijnlijk voor iedereen ook een stukje eigen mening.
de 1 zal de CX/DS de voorkeur geven en een andere de XM, zo zullen er ook de C6 de voorkeur geven.

ik heb in ieder geval nog geen berichten gelezen dat het lijnenspel niet typisch Citroën is Wink

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 05 december 2005 09:44 PM
  [ # 35 ]

het is ook nooit goed he met die autojournalisten. Dan is een auto te stug, dan weer te zweverig. Dan stuur een auto weer te licht ..

Zien ze bij autoweek dat de C6 gewoon een geweldige auto is en dan neem je al die minpuntjes toch gewoon voor lief!

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 05 december 2005 09:50 PM
  [ # 36 ]
hogervp schreef:

Ben wel benieuwd naar de rijtest in Autokampioen. Vrijdag ligt ie in de bus.

Patrick

als Adriaan Huigem m schrijft zal het wel aardig postief zijn (de man rijdt zelf met een Ami6, DS huppeldepup (COMPLEET zwarte DS), en een BX nogwat)

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 december 2005 10:27 PM
  [ # 37 ]
Tom Duckpower schreef:
hogervp schreef:

Ben wel benieuwd naar de rijtest in Autokampioen. Vrijdag ligt ie in de bus.

Patrick

als Adriaan Huigem m schrijft zal het wel aardig postief zijn (de man rijdt zelf met een Ami6, DS huppeldepup (COMPLEET zwarte DS), en een BX nogwat)

dan zal hij ook graag die testrit gemaakt willen hebben denk ik zo Wink

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 05 december 2005 11:18 PM
  [ # 38 ]
Tom Duckpower schreef:
hogervp schreef:

Ben wel benieuwd naar de rijtest in Autokampioen. Vrijdag ligt ie in de bus.

Patrick

als Adriaan Huigem m schrijft zal het wel aardig postief zijn (de man rijdt zelf met een Ami6, DS huppeldepup (COMPLEET zwarte DS), en een BX nogwat)

Adriaan is idd Citrofiel in hart en nieren. Hij heeft een BX Turbodiesel voor de strooitijd van het jaar. Samen met zijn vader is hij nog in het programma Andere tijden geweest toen ze het 50 jarig feest van de DS toelichtten. Over een aantal Citroen modellen was hij kritisch, maar over het concept model C6 Lignage was hij zeer te spreken. In het algemeen is de Autokampioen nie super lovend over Citroëns. Ik herinner me het stuk over de C5. De Citroenen zijn zuur heette dat stuk. Werd geschreven door een van die Germaanse liefhebbers op de redactie geloof ik. Heerlijk is het dan om later te constateren dat de C5 een verkoophit is. Kortom laat maar zeuren die journalisten.
Maar goed ook daar zal wel gemmekkerd worden op het feit dat de C6 stugger is dan verwacht. Maar wat wil je dan? De C6 moet ook vooral in Duitsland verkocht worden. Zware Duitsers hebben harder geveerde auto’s nodig. De C6 zal ongetwijfeld zachter kunnen worden geveerd, tenslotte is de auto met electronisch beïnvloedbare vering uitegrust nietwaar?

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 06 december 2005 05:23 PM
  [ # 39 ]
hogervp schreef:

De C6 zal ongetwijfeld zachter kunnen worden geveerd, tenslotte is de auto met electronisch beïnvloedbare vering uitegrust nietwaar?

anders de comfortbollen van de C5 Very Happy

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 06 december 2005 05:40 PM
  [ # 40 ]
hogervp schreef:

In het algemeen is de Autokampioen nie super lovend over Citroëns. Ik herinner me het stuk over de C5. De Citroenen zijn zuur heette dat stuk. Werd geschreven door een van die Germaanse liefhebbers op de redactie geloof ik. Heerlijk is het dan om later te constateren dat de C5 een verkoophit is. Kortom laat maar zeuren die journalisten.

Ach, beetje kritisch mogen ze toch zijn? Voor de blije artikelen over Citroen heb ik Citroexpert wel. Laten die autobladen een beetje kritisch blijven. Wat betreft de C5. In die tijd (en nu nog wel) vond ik die quote “de citroenen zijn zuur” best goed passen bij de C5. Very Happy

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 07 december 2005 12:16 PM
  [ # 41 ]

Autovisie heeft hem ook, vanaf 8dec:

http://www.autovisie.nl/downloads/trailer/autovisie_trailer_25.pdf

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 07 december 2005 01:37 PM
  [ # 42 ]
eviltwin schreef:

Autovisie heeft hem ook, vanaf 8dec:

http://www.autovisie.nl/downloads/trailer/autovisie_trailer_25.pdf

Zie je die kop: “het is geen alternatief voor het Duits establishement in deze klasse”. Dat belooft veel goeds. Stel je toch voor dat we een Duitsche stuiterbak in de Citroën familie hadden gekregen!  Wink 

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 07 december 2005 01:50 PM
  [ # 43 ]

Er zullen toch best wel een aantal verkocht moeten worden, exclusief is leuk maar de rekeningen van citroen zullen ook betaald moeten worden en ze zullen het voornamelijk moeten hebben van de verkopen in duitsland dus ik hoop wel dat het een serieuze concurrent is van bmw/mercedes/audi…..

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
GeraldDSuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 586
Geregistreerd: 24-06-2005

- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Gepost: 07 december 2005 02:14 PM
  [ # 44 ]

Als Citroën het van de verkoop van de C6 in Duitsland moet hebben, zie het somber in. Ik Duitsland zie je echt nauwelijks XM’s Vel Satis’ 607’s Kappa’s, Thesis’, of 159’s rijden. Dat in tegenstelling tot ons landje waar je toch nog veel XM’s tegenkomt. (OK de andere exclusieven moet je ook met een loep zoeken…). Duitsers zien hun Audi’s en BMW’s als het summum. Een Citroën is Franzosenschrott voor de meesten.

De vraag naar grote auto’s is sowieso ingestort. Wie vroeger 605, Omega of Scorpio reed, doet het nu met de veel betere middenklassers à la Passat, C5 en Laguna. Alleen de Premiums (vinden ze zelf) als BMW, MB en Audi beheersen die grote klasse nu. Eigenlijk rijd je met je E’tje in die klasse als met een Astra bij de compacten.

Vive la C6

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 07 december 2005 03:12 PM
  [ # 45 ]

Ik hoop gewoon dat de c6 wel als een serieuze concurrent wordt gezien voor de gevestigde duitse klasse. Voor de zakenmensen die net even wat anders willen. En dus dat er een redelijke verkoop is. Zou doodzonde zijn als ie niet wordt verkocht zoals de avantime van renault. Hebben ze ook voortijdig moeten stoppen.

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
 
3 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook