1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Nou nou moet dat nu zo/CX te koop
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 01 juni 2005 01:24 AM

Afgelopen zaterdag naar een franse oldtimer handelaar geweest, er stond een witte CXgti te koop op nog frans kenteken en slechts 89:000km.

Ik had de beste man al gesproken op Citromobiel en vertelde mij dat het een harde auto was geen roest, alleen een kras op het linkervoor scherm.

Na ik en hij een keer de afspraak verzet te hebben opweg naar hem, 1,5 uur in de auto. Daar stond ze mijn droomauto ( dacht ik).

Niet dus ik som op:

-Beide stootstrippen achter los niet zo erg.

-Geen roest..  nou kofferklep voor 75% aan de onderzijde buiten en binnenpaneel los gerot.

-Akkubak rot

- subframe en langsdragers mooi bruin van de roest ( nee niet de standaard bruine kleur) heeft gewoon lang op zijn buik in het nat gelegen.

-Kras op het voorscherm was een finksedeuk incl.voorportier

-4 kripscheuren (plamuur) in het achterportier en achterscherm met daar uit een mooi bruin streepje.

- Beklding voorstoel los (stuk), hemelbekleding eruit, vloerbekleding 2 plaatsen los (stuk) bekleding d-stijlen los enz.

Het is wel een oude auto dus er is altijd wel iets aan en dat mag maar:
vraagprijs 4950 euro volgens de advertentie en de DHR… een dikke auto geen roest, snelle reisauto ConfusedConfused: .

Ik weer terug naar Roosendaal.

Nu staat deze CX onder het mon van verhuizing op Marktplaats te koop als CX met werk voor 2600 euro Rolling Eyes  Rolling Eyes .

Voel me toch een beetje nat gepist.

Is zelfs nog te duur.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 01 juni 2005 01:45 AM
  [ # 1 ]

Wat een teleurstelling! Ik begrijp ook niet at zlk soort dingen verzwegen worden…

Naast een teleurgestelde aspirant-koper gooi hij zijn naam ook nog eens te grabbel.
Het gaat hem trouwens om deze? >>> klik!
Die ziet er op de foto wel mooi uit, bijna onvoorstelbaar dat het zo’n dramabak is.

Profiel  
 
BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373
Geregistreerd: 22-05-2005

Gepost: 01 juni 2005 01:57 AM
  [ # 2 ]

Re: Nou nou moet dat nu zo/CX te koop

nat gepiste aspirant-koper schreef:

Nu staat deze CX onder het mon van verhuizing op Marktplaats te koop als CX met werk voor 2600 euro Rolling Eyes  Rolling Eyes .

Voel me toch een beetje nat gepist.

Is zelfs nog te duur.

Nou, dat verbaast mij toch wel een beetje! Ik zag hem toevallig vandaag staan op Marktplaats en verbaasde me over de auto… Even dacht ik: “misschien toch maar geen BX Sport, maar een CX GTI….”. Maar dat idee laten we maar weer varen! Er is een hoop rotzooi op de markt, zeker in de wat oudere dames markt, zoals CX-en enzo! Heb je wel eens bij Citrofiel gekeken? Das volgens mij een erg goede garage en hij heeft een paar mooie cx-en staan! Succes….. als ik wat tegenkom laat ik het je weten, hou jij je ogen dan voor mij open voor een mooie Sport??  Wink

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 01 juni 2005 02:30 AM
  [ # 3 ]
patje74 schreef:

Die ziet er op de foto wel mooi uit, bijna onvoorstelbaar dat het zo’n dramabak is.

Yep dat is hem.  Ziet er zeker mooi uit , op de foto Crying or Very sad toch als je echt goed kijk zie je dat de schijn (schaduw’s) in de portieren bijrijders kant niet helemaal klopt.

En de rest zie je niet op deze foto’s is dan ook het mooie van een witte kleur.

BXsport1986 schreef:

als ik wat tegenkom laat ik het je weten, hou jij je ogen dan voor mij open voor een mooie Sport??

We hebben een deal Wink

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 01 juni 2005 02:18 PM
  [ # 4 ]

Ik word ik ook altijd ziek van van dat soort verkopers. Als of je die mankementen niet zal gaan zien op het moment dat je de auto komt bezichtigen! Maar jij bent wel mooi 1,5 uur voor jan l#l op en neer gereden. Afschieten die types :photo

Animal triste post coitum

Profiel  
 
BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373
Geregistreerd: 22-05-2005

Gepost: 01 juni 2005 02:26 PM
  [ # 5 ]
Serge schreef:

Ik word ik ook altijd ziek van van dat soort verkopers. Als of je die mankementen niet zal gaan zien op het moment dat je de auto komt bezichtigen! Maar jij bent wel mooi 1,5 uur voor jan l#l op en neer gereden. Afschieten die types :photo

En nog erger… sommige mensen zien het niet en denken een goede auto te kopen….. Ik spreek uit ervaring!  Surprisedops: Die Sport op mijn profielfoto ziet er mooi uit, maar schijn bedriegt…. Ik was jong en onervaren en dacht niet echt na (hebbe, hebbe, hebbe!!) Jeetje, wat was dat ding rot zeg!! Maar het meeste zie je pas wanneer de skirts eraf gaan!

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 01 juni 2005 06:46 PM
  [ # 6 ]

misschien is er iemand hier met een positieve ervaring ???

Ik…
Al had dat betrekking op de afhandeling en reparatie van een klein mankement en APK. Zoals ik al in een ander topic heb gemeld, aardige kerel die Joop Thijssen. Was er een half jaar geleden voor de eerste en enige keer maar hij wist onlangs nog precies wie ik was en welke auto ik reed. Maar goed, ik heb er dan ook geen auto gekocht of bekeken. Ik heb in een ander topic (over garage Timmer) al eens iets gelezen over eeen auto van Bieberg die keihard zou zijn maar bij bezichtiging behoorlijk rot bleek. Blijkbaar moet je er geen auto kopen… Maar het geeft te denken. Ik ga Wil Wijnhoven maar eens bellen voor het aanstaande onderhoud aan de CX…  Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
maartenbokslag
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004

- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Gepost: 01 juni 2005 06:47 PM
  [ # 7 ]

Jammer dat ik dit hoor.
Ik heb Bieberg een jaar of 10 geleden voor het laatst gesproken en toen vond ik hem erg integer.

Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net

Profiel  
 
wesselwiersma
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 23-05-2005

Gepost: 01 juni 2005 06:56 PM
  [ # 8 ]

Bieberg

Jongens,

Als ik toch zie dat een Bieberg voor trash € 4950 euro (ex bpm/keuring??)
vraagt dan snap ik niet dat de gemiddelde CX, waaronder de mijne, welke tussen de 2000 en 3000 euro te koop zijn, vrijwel niet te verkopen zijn… Rolling Eyes

Profiel  
 
MSL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263
Geregistreerd: 25-09-2004

Gepost: 01 juni 2005 08:55 PM
  [ # 9 ]

Ron, bij Ton van Soest staan erg mooie CX’en te koop. En dat is zowat bij jou naast de deur dus je rijdt niet 1,5 uur voor niks.  Wink

La CX, elle est plus qu’une voiture.

Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 01 juni 2005 10:02 PM
  [ # 10 ]

Tussen vragen en verkopen zit een wereld van verschil. Very Happy
Daarbij komt (volgens mij) dat er meer belangstelling is voor een 1e serie CX. Natuurlijk om het chrome maar zeker ook omdat de houderschapsbelasting niet bepaald een grapje is…

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 juni 2005 12:41 PM
  [ # 11 ]

hmm.. volgens mij moet daar een poll over gehouden worden of je 1ste of 2de serie CX mooier vind Laughing

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 05 juni 2005 12:40 AM
  [ # 12 ]

Serie 2 ....................  Laughing  Cool

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 05 juni 2005 03:19 PM
  [ # 13 ]

Serie 1 Very Happy

Profiel  
 
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 05 juni 2005 05:42 PM
  [ # 14 ]
BXsport1986 schreef:

En nog erger… sommige mensen zien het niet en denken een goede auto te kopen….. Ik spreek uit ervaring!  Surprisedops: Die Sport op mijn profielfoto ziet er mooi uit, maar schijn bedriegt…. Ik was jong en onervaren en dacht niet echt na (hebbe, hebbe, hebbe!!) Jeetje, wat was dat ding rot zeg!! Maar het meeste zie je pas wanneer de skirts eraf gaan!

Wat een ROT hok was me dat zeg Very Happy Wouter Bregman is toen met die BX SPORT naar mij thuis gekomen. Ik heb zelf ook een redelijk krokante BX SPORT gehad maar die van jouw sloeg echt alles. Very Happy Maar het blijft een verschrikkelijk mooie en verslavende auto, zo’n BX SPORT Wink Succes met de zoektocht naar een mooi exemplaar.

Zo, dit was jouw auto bij mij thuis Wink

Groets Sam

Profiel  
 
bxsport.com
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 226
Geregistreerd: 15-06-2004

Gepost: 07 juni 2005 11:36 PM
  [ # 15 ]
SAMBXSPORT schreef:
BXsport1986 schreef:

En nog erger… sommige mensen zien het niet en denken een goede auto te kopen….. Ik spreek uit ervaring!  Surprisedops: Die Sport op mijn profielfoto ziet er mooi uit, maar schijn bedriegt…. Ik was jong en onervaren en dacht niet echt na (hebbe, hebbe, hebbe!!) Jeetje, wat was dat ding rot zeg!! Maar het meeste zie je pas wanneer de skirts eraf gaan!

Wat een ROT hok was me dat zeg Very Happy Wouter Bregman is toen met die BX SPORT naar mij thuis gekomen. Ik heb zelf ook een redelijk krokante BX SPORT gehad maar die van jouw sloeg echt alles. Very Happy Maar het blijft een verschrikkelijk mooie en verslavende auto, zo’n BX SPORT Wink Succes met de zoektocht naar een mooi exemplaar.

Zo, dit was jouw auto bij mij thuis Wink

Groets Sam

Nou, die Sport van jou is bij anders nog aardig terecht gekomen! Carosserie was wat rot, maar technisch was ie perfect dus hij tuft nog vrolijk rond Smile En de meeste onderdelen van die PY-66-SJ zitten nu op mijn Sport, ziet er vrolijk uit, die combinatie van grijs en rood.

http://www.bxsport.nl

BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook