2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Voor Honecker geen trabant!
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 29 juni 2005 06:06 PM
  [ # 16 ]

 

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 29 juni 2005 06:47 PM
  [ # 17 ]

Als ik mij het goed herinner heeft hier al een tijdje geleden wat over gestaan in de Citroexpert.

Overigens recent geleden nog in Oost Duitsland geweest maar het aantal Trabantjes was op 1 hand te tellen. (het aantal CXen ook overigens).

Reken maar dat de partijtop goed voor zichzelf zorgde.. dat is het mooie van een communistische dictatuur. Iedereen is gelijkwaardig, alleen mensenn vann de partijtop zijn net iets gelijkwaardiger, dan het normale proletariaat (wat wel weer een hoop gelijkheid schept onder het proletariaat).

Gr,
Marten

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 29 juni 2005 09:07 PM
  [ # 18 ]
mpostma schreef:

Reken maar dat de partijtop goed voor zichzelf zorgde.. dat is het mooie van een communistische dictatuur.

Iedereen is gelijkwaardig, alleen mensenn vann de partijtop zijn net iets gelijkwaardiger, dan het normale proletariaat
(wat wel weer een hoop gelijkheid schept onder het proletariaat).

Gr,
Marten

Mr. Green

Mooi, Marten. Wink

Reken maar dat ie hem kneep toen de muur viel in 89. Rolling Eyes

Profiel  
 
donssie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 19-01-2005

Gepost: 05 oktober 2005 12:04 AM
  [ # 19 ]

Julie vragen om foto’s.

Ik heb een hele tijd gelden (toen hij net aanwas gekomen in NL) foto’s gemaakt.

de foto’s staan op mijn site. onder FOTO’S.

http://www.donssie.tk


(en als we weer gaan beginne van dit is spam enzo..dan haal ik ze er gewoon vanaf. want het is altijd het zelfde als je je website op het forum neerzet. GEHE, dat is er ook uit:P)

Speed is Nothing Whitout Control!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 oktober 2005 12:21 AM
  [ # 20 ]
donssie schreef:

Julie vragen om foto’s.

Ik heb een hele tijd gelden (toen hij net aanwas gekomen in NL) foto’s gemaakt.

de foto’s staan op mijn site. onder FOTO’S.

http://www.donssie.tk


(en als we weer gaan beginne van dit is spam enzo..dan haal ik ze er gewoon vanaf. want het is altijd het zelfde als je je website op het forum neerzet. GEHE, dat is er ook uit:P)

mooie :photo

zelfs wissers op de koplampen, dat heb ik nog niet vaak gezien op een CX
(eigenlijk nog nooit gezien)

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook