5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Het is deze TD geworden. (titel gewijzigd)
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 juli 2005 01:44 AM
  [ # 61 ]
arjan_verkade schreef:

ziet er mooi uit Smile

hoop voor je dat dit echt een goede auto is en dat je er veel probleemloze km in kan rijden Smile

komen er nog meer :photo ?

Zodra hij voor de deur staat, maak ik er meteen wat foto’s van.
Ik zet ze dan wel hier neer. Wink

Maar eerst maandag de Xantia HDI 110 pk Exclusive Full option (pfff Confused ) ophalen…...en dat vind ik vreselijk hoor Twisted Evil

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 03 juli 2005 01:47 AM
  [ # 62 ]
Bram schreef:
arjan_verkade schreef:

ziet er mooi uit Smile

hoop voor je dat dit echt een goede auto is en dat je er veel probleemloze km in kan rijden Smile

komen er nog meer :photo ?

Zodra hij voor de deur staat, maak ik er meteen wat foto’s van.
Ik zet ze dan wel hier neer. Wink

Veel plezierige kms ermee gewenst (en laat ik je niet meer zoek zien gaan naar een TZD TURBO Wink ).

In een BX kun je met wat kunst en vliegwerk een XM stoel kwijt. Leuk, zo’n Ambiance stoel met elektrische verstelling. Zou toch ook in een Xantia moeten kunnen, dan heb je echt een Royale Zetel.

Gr,
Marten

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 juli 2005 02:24 AM
  [ # 63 ]
Bram schreef:
arjan_verkade schreef:

ziet er mooi uit Smile

hoop voor je dat dit echt een goede auto is en dat je er veel probleemloze km in kan rijden Smile

komen er nog meer :photo ?

Zodra hij voor de deur staat, maak ik er meteen wat foto’s van.
Ik zet ze dan wel hier neer. Wink

Maar eerst maandag de Xantia HDI 110 pk Exclusive Full option (pfff Confused ) ophalen…...en dat vind ik vreselijk hoor Twisted Evil

ik leef met je mee Laughing

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 03 juli 2005 03:05 AM
  [ # 64 ]

Gefeliciteerd Bram,  dus maandagavond niet die herriezooi eruit slopen?

 

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 juli 2005 03:27 AM
  [ # 65 ]
René van Maren schreef:

Gefeliciteerd Bram,  dus maandagavond niet die herriezooi eruit slopen?

Is er al uit. Laughing

Vond mijn breekijzer nog in de schuur…..en dan gaat het snel hoor Wink

De Xantia staat klaar om de rest van zijn leven (waarschijnlijk) in Friesland te slijten. Crying or Very sad

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 03 juli 2005 11:24 AM
  [ # 66 ]

kan ik hier een korte versie krijgen van wie nu welke auto koopt en verkoopt ?
ik snap er geen moer meer van ConfusedLaughing

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 03 juli 2005 12:56 PM
  [ # 67 ]

Gefeliciteerd!  Very Happy
Goede keus, kunnen we het xantiadeel hier wat levendiger maken Laughing  Laughing

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 juli 2005 03:03 PM
  [ # 68 ]
erik wijngaarden schreef:

kan ik hier een korte versie krijgen van wie nu welke auto koopt en verkoopt ?

ik snap er geen moer meer van  ConfusedLaughing

Twisted Evil

Ik zal het je heel voorzichtig uitleggen :

Renz koopt de Xantia HDI 110 pk….en ik de rode Xantia TD. Wink

Zijn witte Xantia-D…EN mijn BX tzd-turbo worden worden dus beiden ingeruild bij Halbe de Meer, in Friesland.
Die HDI is namelijk van een particulier, dus daar kon ik de Xantia van Renz niet kwijt.

deze is morgen voor Renz :

Dit is het Interieur van de HDI :  Shocked

Deze eind 97’er TD is overmorgen van mij :

En zo ziet het er in mijn TD van binnen uit :

Snap je het nu ? Laughing

Die HDI van Renz heeft pas 147.000 km gereden….en de TD van mij 193.000.

Het bijzondere aan die HDI is, dat hij Zowel Climatcontrole (autom. airco) heeft en toch ook een Schuifkanteldak….dus al met al een auto die eind 1999 tegen de 32.000 Euro aanzat Shocked

Dat is dus in ouderwetse guldentjes….70.000 piek Exclamation

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 juli 2005 03:16 PM
  [ # 69 ]

Overigens….zoonlief, pas jij je Profiel aan of moet ik dat doen. Laughing

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 03 juli 2005 03:43 PM
  [ # 70 ]

ik snap het wel, maar waarom heb jij renz zijn oude xant niet gewoon overgenomen dan?

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 03 juli 2005 04:08 PM
  [ # 71 ]

Misschien had de witte Xant geen airco en zo? Of vindt Bram wit gewoon niet zo mooi?

Wel strakke bakken hoor, vooral de HDI :6 , ik zou bijna van m’n geloof in de BX gaan vallen.  Shocked

Tsja, ik heb net een paar etterige roestplekjes ontdekt, en ze lekt weer eens een paar druppelkes… zou ik dan misschien toch?....  Twisted Evil

Neh!! Ik spaar nog wel een jaartje door. Bovendien heeft een Xantia geen oliedruk- en temperatuurmeter!!!  Laughing

Bram en Renz, van harte hoor!! Maar hopelijk ga je nu niet de zaag in het stuur van je mooie Xantia zetten!!  Mr. Green

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 juli 2005 04:20 PM
  [ # 72 ]
erik wijngaarden schreef:

ik snap het wel, maar waarom heb jij renz zijn oude xant niet gewoon overgenomen dan?

winnetou schreef:

Misschien had de witte Xant geen airco en zo? Of vindt Bram wit gewoon niet zo mooi?

Geen Airco, geen Airbag(s)...en inderdaad, wit is niet mijn favoriete kleur. Cool

Nu heeft Renz 4 airbags en ik 2….en beiden hebben we Climat-control. Wink
Enfin….bij een eerstvolgende meeting van dit forum kunnen jullie ze zelf zien. Smile

Overigens, Winnetou…..jouw tzd-turbo heeft (standaard) ook geen olie themperatuur of oliedrukmeter hoor !
Het is alleen een oliepeilmeter, links in de hoek Wink

Profiel  
 
PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 663
Geregistreerd: 23-05-2004

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 03 juli 2005 05:15 PM
  [ # 73 ]
Bram schreef:

Renz koopt de Xantia HDI 110 pk….en ik de rode Xantia TD. Wink

Zijn witte Xantia-D…EN mijn BX tzd-turbo worden worden dus beiden ingeruild bij Halbe de Meer, in Friesland.
Die HDI is namelijk van een particulier, dus daar kon ik de Xantia van Renz niet kwijt.

Zal Halbe blij mee zijn: verkoopt ‘ie er 1, krijgt ‘ie er 2 voor terug. Wink

Bram schreef:

Het bijzondere aan die HDI is, dat hij Zowel Climatcontrole (autom. airco) heeft en toch ook een Schuifkanteldak….dus al met al een auto die eind 1999 tegen de 32.000 Euro aanzat Shocked

Dat is dus in ouderwetse guldentjes….70.000 piek Exclamation

Denk dat de wagen, incl. leer, schuifkanteldak en afleverkosten afgetankt en wel richting de 34.000 euro heeft gekost destijds (exclusief evt. korting). Maar dan heb je ook wat. Cool

Hoe dan ook, van harte met de beide Xanten. Mooi wagenpark.

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 juli 2005 06:10 PM
  [ # 74 ]
PBO schreef:
Bram schreef:

Renz koopt de Xantia HDI 110 pk….en ik de rode Xantia TD. Wink

Zijn witte Xantia-D…EN mijn BX tzd-turbo worden worden dus beiden ingeruild bij Halbe de Meer, in Friesland.
Die HDI is namelijk van een particulier, dus daar kon ik de Xantia van Renz niet kwijt.

Zal Halbe blij mee zijn: verkoopt ‘ie er 1, krijgt ‘ie er 2 voor terug. Wink

Maar WAT voor twee Smile  .....een BX tzd-turbo heeft ie niet meer staan, zag ik….wel zat Xantia’s, o.a. een hele mooie Rode TD dus, maar die is ie overmorgen dus kwijt.  Wink

Ik denk dat als hij al 2 BX Tzd-turbo’s had staan, wat minder enthousiast was geweest. Cool
En aan die Xantia D van Renz heeft hij gewoon een uitstekend onderhouden auto…...ben wel zo eerlijk geweest om aan Halbe te vertellen dat het linkervoorraam van de BX niet helemaal meer goed dicht gaat….wil de verstandhouding tussen hem en mij graag goedhouden.
Verder zou ik echt niet weten wat er verder mis is met de BX.

Denk dat de wagen, incl. leer, schuifkanteldak en afleverkosten afgetankt en wel richting de 34.000 euro heeft gekost destijds (exclusief evt. korting).

Maar dan heb je ook wat. Cool

Dat kun je wel stellen ja Smile ....toen ik in die HDI ging zitten….kwam bij mij een beetje het DS 23 Pallas-gevoel boven, waar ik ooit mee gereden heb (helaas nooit in bezit).

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 03 juli 2005 09:08 PM
  [ # 75 ]

Bram en Renz, van harte met de nieuwe Xantia’s, veel plezierige en veilige km’s Razz
Er stappen dit jaar nogal wat mensen over op een Xantia zeg Cool

Ik ben nu wel mijn Witte-Xantia-Kleurgenoot kwijt Crying or Very sad  Wink

Bram, ik heb nog een XC KPH op mijn Xantia, deze wil ik vervangen door een CF KPH, heb je interesse Wink

Profiel  
 
 
5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook