8 van de 34
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

Voorjaars meeting: 8 April
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 23 maart 2006 12:49 AM
  [ # 106 ]
Xsara_Coupe schreef:

Leuk!
Vind de C4 een zeer geslaagde verschijning, maar jammer genoeg nog een beetje duur…

Ik heb gister toevallig de schildjes van de wintermeeting uit mn auto gehaald Surprisedops:  Lag nog een stapeltje wat niemand moest Laughing

Xsara_Coupe

Dan ben je sneller dan ik, mijn schildje ligt nog in de auto Laughing

Profiel  

Rio97
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 367

- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Gepost: 23 maart 2006 01:15 AM
  [ # 107 ]

Begin al helemaal zin te krijgen na zo’n enthousiaste update van het topic Very Happy
Schildje gedownload…. wellicht gaat vriendin ook mee.

Is het ook toegankelijk voor niet geregistreerde Citroen rijders?
Heb nog wel wat vrienden die in A-types rondrijden die dit soort meetings altijd wel leuk vinden.
Kan natuurlijk ook zeggen dat ze zich moeten registreren alvorens aan te melden Wink

Groet, Rogier

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 23 maart 2006 01:17 AM
  [ # 108 ]
Rio97 schreef:

Begin al helemaal zin te krijgen na zo’n enthousiaste update van het topic Very Happy
Schildje gedownload…. wellicht gaat vriendin ook mee.

Is het ook toegankelijk voor niet geregistreerde Citroen rijders?
Heb nog wel wat vrienden die in A-types rondrijden die dit soort meetings altijd wel leuk vinden.
Kan natuurlijk ook zeggen dat ze zich moeten registreren alvorens aan te melden Wink

Nee hoor, ook mensen die niet lid zijn van het forum zijn hartstikke welkom, alleen is het wel zo leuk als de beste mensen zich even willen registreren…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Rio97
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 367

- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Gepost: 23 maart 2006 01:33 AM
  [ # 109 ]
Simpele Ziel schreef:

Nee hoor, ook mensen die niet lid zijn van het forum zijn hartstikke welkom, alleen is het wel zo leuk als de beste mensen zich even willen registreren…

Weet ik genoeg Cool

Oja afspreken en colonne; is de carpool bij de Ikea @ Delft misschien iets voor leden uit het zuid westen?

Groet, Rogier

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 23 maart 2006 01:55 AM
  [ # 110 ]

Werd me vandaag nog gevraagd of ik meega…. moet helaas werken…. misschien volgende meeting…

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 23 maart 2006 02:20 AM
  [ # 111 ]
Xsara_Coupe schreef:

Leuk!
Vind de C4 een zeer geslaagde verschijning, maar jammer genoeg nog een beetje duur…

Ik heb gister toevallig de schildjes van de wintermeeting uit mn auto gehaald Surprisedops:  Lag nog een stapeltje wat niemand moest Laughing

Xsara_Coupe

ALs je nog een oude over hebt van de wintermeeting? Daar was ik wel, maar toen vergeten aan schildjes te denken.

Profiel  

Gepost: 23 maart 2006 02:31 AM
  [ # 112 ]
Rio97 schreef:

Oja afspreken en colonne; is de carpool bij de Ikea @ Delft misschien iets voor leden uit het zuid westen?

Ikea Delft is een goed plan…weet alleen nog niet of ik dan kan…

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 23 maart 2006 02:59 AM
  [ # 113 ]
mpostma schreef:
Xsara_Coupe schreef:

Leuk!

Xsara_Coupe

ALs je nog een oude over hebt van de wintermeeting? Daar was ik wel, maar toen vergeten aan schildjes te denken.

Ik heb er nog wel een aantal. Zal ze 8 april meenemen…
Leg ze morgen gewoon weer zovast in mn auto Laughing

Xsara_Coupe

Profiel  

Erwin_B
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 23 maart 2006 11:42 AM
  [ # 114 ]

Voor de eerste keer een meeting! Dat lijkt me best leuk zeker omdat het voor mij best in de buurt is.
Waarschijnlijk gaat mijn vriendin ook mee, die vind dat ook wel leuk.

.Prutselaar.

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 315

Gepost: 23 maart 2006 11:58 AM
  [ # 115 ]

Ben er niet bij..

Iedereen wel veel plezier natuurlijk !!!  Very Happy

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 23 maart 2006 12:05 PM
  [ # 116 ]
citrocitrus schreef:

Ben er niet bij..

Iedereen wel veel plezier natuurlijk !!!  Very Happy

He jammer nou!  Crying or Very sad  Crying or Very sad

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 945

Gepost: 23 maart 2006 12:20 PM
  [ # 117 ]

Ik denk dat ik wel even langs zal komen. Zonder stoelen in ieder geval want die passen niet!
Misschien kom ik wel met de BX dan kunnen jullie eens zien hoe een break hoort te veren Wink
Ik blijf het jammer vinden dat er niks gezelligs georganiseerd wordt.  Georganiseerd wat gaan eten bijvoorbeeld. Of zoals Joris een keer voorstelde een cursusje electrotechniek bij de auto.
Ritjes maken in auto’s blijft natuurlijk erg leuk Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten

Gepost: 23 maart 2006 01:08 PM
  [ # 118 ]
Caroline81 schreef:

Ik denk dat ik wel even langs zal komen. Zonder stoelen in ieder geval want die passen niet!
Misschien kom ik wel met de BX dan kunnen jullie eens zien hoe een break hoort te veren Wink
Ik blijf het jammer vinden dat er niks gezelligs georganiseerd wordt.  Georganiseerd wat gaan eten bijvoorbeeld. Of zoals Joris een keer voorstelde een cursusje electrotechniek bij de auto.
Ritjes maken in auto’s blijft natuurlijk erg leuk Wink

Misschien wel leuk om na afloop nog wat te gaan eten met diegenen die daar zin in hebben? Overigens ben ik dan waarschijnlijk zelf al onder de pannen.

Cursusje elektrotechniek bij de auto kan natuurlijk altijd. Maar wat stel je je daar bij voor? Gericht storingzoeken bij onstekingsproblemen? Storingen uitlezen van een injectiecomputer? Of vage elektrische problemen in een Visa te lijf gaan?

Profiel  

mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534

Gepost: 23 maart 2006 01:26 PM
  [ # 119 ]

Moet me nog aanmelden maar was wel van plan om te komen. Ik kom ook uit het zuiden dus als we idd ergens kunnen afspreken om colonne te rijden is dat wel zo gezellig toch? Cool
Dus als meer mensen zin hebben sluit ik me wel aan…

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 945

Gepost: 23 maart 2006 06:45 PM
  [ # 120 ]
mpostma schreef:
Caroline81 schreef:

-

Cursusje elektrotechniek bij de auto kan natuurlijk altijd. Maar wat stel je je daar bij voor? Gericht storingzoeken bij onstekingsproblemen? Storingen uitlezen van een injectiecomputer? Of vage elektrische problemen in een Visa te lijf gaan?

Joris geeft die cursussen vaker dus die zal daar best wat leuke dingen voor weten.

Profiel  

8 van de 34
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook