haha ok nou weet ‘t gaspedaal gelukkig wel te vinden
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Ik geloof dat er zelfs nog ergens een filmpje van is. SZ?
Gasgeven heb ik ondertussen wel geleerd van Marten en Harm met name Maar lief zijn voor een eend lukt me ook nog steeds heb ik zaterdag gemerkt
Caroline81 schreef:Ik geloof dat er zelfs nog ergens een filmpje van is. SZ?
Fimpjes?? Van jou achter het stuur: je suis curieus!
mpostma schreef:Caroline81 schreef:Ik geloof dat er zelfs nog ergens een filmpje van is. SZ?
Klopt, heb/had er nog materiaal van liggen, zal even kijken of ik het zo kan vinden..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:mpostma schreef:Caroline81 schreef:Ik geloof dat er zelfs nog ergens een filmpje van is. SZ?
Klopt, heb/had er nog materiaal van liggen, zal even kijken of ik het zo kan vinden..
Wat dit van het moment dat Caro de Turbo D12 op zijn flikker gaf? hebbe, hebbe!!
Ik veil het wel
Dus aangeboden, filmpje waarbij een vrouw een BX 2.1TD12 met 3 passagiers en een motorblok erin.
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ik veil het wel
![]()
Dus aangeboden, filmpje waarbij een vrouw een BX 2.1TD12 met 3 passagiers en een motorblok erin.
vlegel Ik stuur wel een declaratie voor de royalties.
mpostma schreef:Simpele Ziel schreef:Ik veil het wel
![]()
vlegel
Ik stuur wel een declaratie voor de royalties.
Je mag bieden op het filmpje of je deelt mee in de opbrengsten, kies maar
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:
Ik neem nog eens iemand mee met een proefrit.
mpostma schreef:Simpele Ziel schreef:
Ik neem nog eens iemand mee met een proefrit.
![]()
ops:
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Voorlopig rijdt die bak toch niet
Maar heb je dat filmpje nou al gevonden? Ik beroep me op portretrecht enzo als het me niet aan staat hoor
Caroline81 schreef:Voorlopig rijdt die bak toch niet
Maar heb je dat filmpje nou al gevonden? Ik beroep me op portretrecht enzo als het me niet aan staat hoor
Kan het morgen pas plaatsen, staat nog op de pc van pappie..
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Beetje jammer dat er nou twee soorten schildjes zijn…
In dit topic wordt dus een ander schild gegeven dan het eerder al bekende schild. Misschien toch leuk om wat meer eenheid te houden???
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Beetje jammer dat er nou twee soorten schildjes zijn…
In dit topic wordt dus een ander schild gegeven dan het eerder al bekende schild. Misschien toch leuk om wat meer eenheid te houden???Xsara_Coupe
Zoveel verchillen ze toch niet? Blijkbaar toch nog genoeg mensen die het meetingtopic niet echt in de gaten houden
en
Kan aan mij liggen, maar ik vind het gewoon tien keer netter staan als iedereen het zelfde schildje heeft… Ik stel voor om met de eerste door te gaan, aangezien een aantal mensen die al in de auto heeft hangen…
Xsara_Coupe