het was mij niet bekend dat er al een schildje was. Ik heb dus het ‘echte’ schild maar beschikbaar gesteld. Van mij mag iedereen weten welke hij neemt.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
erwt schreef:het was mij niet bekend dat er al een schildje was. Ik heb dus het ‘echte’
schild maar beschikbaar gesteld. Van mij mag iedereen weten welke hij neemt.
Om het nog moeilijker te maken heb ik nog wel een 3e type schild, Lettertype van Erwt, maar dan met de tekst Lentemeeting ipv voorjaarsmeeting… ik had hem tegelijk gemaakt maar diegene die de eerste gemaakt heeft(sorry, ben de naam even kwijt) alleen was te laat met uploaden…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
De iemand met de DS pallas die staat bij het verzamelpunt de Lucht en de iemand die Phoskam ook meeneemt met zijn ex-pallas dat ben ik. Ik ben na tien wachtwoorden vergeten te zijn er toch maar weer eens voor gaan zitten om een nieuwe aanmelding te regelen en zie hier het resultaat…..ce n’est pas andré, mais remco…....salut
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bij het inloggen, kan je automatisch je wachtwoord toe laten sturen trouwens. Dat scheelt weer aan aantal nutteloze accounts.

- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
oh ok thanks voor de tip…maar het is allemaal geregeld nu
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
Ik heb je toegevoegd
Ex BX 16v, Ex AX GTI

- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
zet er maar bij….mits de weergoden en de zoutstrooiers het toe laten haha….

Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Ik wilde mischien ‘s middags komen, maar die mischien kan geschrapt worden. Heb een andere verpplichting dus kom helemaal niet.
Volgende keer beter
visapowerrr schreef:Ik wilde mischien ‘s middags komen, maar die mischien kan geschrapt worden. Heb een andere verpplichting dus kom helemaal niet.
Volgende keer beter
He jammer joh!! (meja, misschien heb je wel een leuk altenatief?)
Ik heb de papieren om 8 april vrij te krijgen ingevuld (eindelijk). Tevens heb ik spontaan van zx19d een aanbiedeinggekregen om mee te mogen rijden !
Schijt aan originaliteit.

Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
mpostma schreef:visapowerrr schreef:Ik wilde mischien ‘s middags komen, maar die mischien kan geschrapt worden. Heb een andere verpplichting dus kom helemaal niet.
Volgende keer beterHe jammer joh!! (meja, misschien heb je wel een leuk altenatief?)
tja, die dag is een verplichting voor twee waarschijnlijk erg leuke weken die gaan volgen.
Het is een pokke-end hier vandaan maar waarschijnlijk komen we met 2 personen en 1 bx vanuit het zuiden…..
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:Het is een pokke-end hier vandaan maar waarschijnlijk komen we met 2 personen en 1 bx vanuit het zuiden…..
waar vanuit het zuiden? als het het zuidwesten is kun je misschien meerijden in de colonne
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:marx-7 schreef:Het is een pokke-end hier vandaan maar waarschijnlijk komen we met 2 personen en 1 bx vanuit het zuiden…..
waar vanuit het zuiden? als het het zuidwesten is kun je misschien meerijden in de colonne
Wij rijden vanuit Sittard zeg maar…
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ik schreef zuidwesten, maar ik bedoelde natuurlijk zuid oosten.. ops:
Zou je het dan leuk vinden om mee te cruisen in de stoet naar de meeting toe? verzamelen om 9 uur op de parkeerplaats van rest. ‘de lucht’net boven Den Bosch (a2)...
Ex BX 16v, Ex AX GTI