1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Ervaringen met Citroenz.nl?
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5933
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 04 oktober 2005 10:43 PM

Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met Citroenz.nl? Ik heb daar bijna twee weken geleden per fax twee modellen besteld en direct via internet betaald. Na een week nog geen enkele reactie ontvangen (geen bevestiging of melding hoelang de levering gaat duren), dus heb ik ze een mailtje gestuurd, maar daar wordt ook maar niet op gereageerd.

Moet ik me ongerust gaan maken of gewoon nog even geduld hebben?

Jaco

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 04 oktober 2005 11:52 PM
  [ # 1 ]

Hans Tacq is in mijn ogen zeer betrouwbaar. Wellicht kan je hem even mailen op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken), dit adres is tevens zijn eendmailadres.

Wees er maar gerust op dat het goed gaat komen.

Profiel  
 
FLYING DUCKMAN
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005

- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Gepost: 05 oktober 2005 12:11 AM
  [ # 2 ]

Hans Tacq ken ik zeer goed en is echt betrouwbaar. Dus maak je geen zorgen, dat komt allemaal goed, gewoon even contact met hem op proberen te nemen is het beste. Soms reageert hij wat slecht op zijn mail, dan is het gewoon heel erg druk.

Groeten Flying Duckman

Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)

(en nog een Saab 900i)

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 05 oktober 2005 12:25 AM
  [ # 3 ]

Ik heb ooit een SM van Minichamp daar gekocht. Ook direct betaald. Maar de levering duurde erg lang. Heb toen diverse keren contact gezocht. En pas na een maand een reactie gekregen. Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Toch koop ik daar niet meer. Ik hou van snel communiceren, zeker bij aankopen via internet. Ik heb me destijds behoorlijk opgewonden toen het bedrag allang was afgeschreven en er steeds niet gereageerd werd op uitleg etc.
Verder een prima product, goed verpakt en ook tegen een redelijke prijs. Op dat gebied niets mis mee!!!!

Jeroen

Profiel  
 
FLYING DUCKMAN
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005

- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Gepost: 05 oktober 2005 12:55 AM
  [ # 4 ]

En ook zeker niet duur.
als je ook een zwak voor eenden hebt kijk dan via yahoogroups eens op eendmeel, daar zul je hem ook tegenkomen. Hij staat ook heel veel op beurzen e.d. oa citromobiel.

Hij woont trouwens in het westen ergens en je kunt het ook altijd ophalen bij hem, dat heb ik ook vaak gedaan.

Groeten Flying Duckman

Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)

(en nog een Saab 900i)

Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 05 oktober 2005 01:59 AM
  [ # 5 ]
FLYING DUCKMAN schreef:

Hij woont trouwens in het westen ergens…............

In Boskoop, dacht ik…....

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5933
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 oktober 2005 04:56 AM
  [ # 6 ]

Het is al geregeld, ik kreeg vanavond een mailtje dat ze op de post zijn.
Gelukkig maar.

Ik kan er inderdaad ook slecht tegen als er niet gecommuniceerd wordt. Ik had graag wat sneller een bevestiging van mijn bestelling gehad of een antwoord op mijn mailtje.

Maar eind goed, al goed.

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 05 oktober 2005 10:54 AM
  [ # 7 ]

Heb er een keer een vraagbaak besteld via fax, creditcard betaling. Nooit reactie gehad en ook nooit geleverd. Diverse keren contact proberen op te nemen. Geld is ook niet afgeschreven. Ik bestel er niet meer.

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 05 oktober 2005 01:00 PM
  [ # 8 ]

Hoewel internet een openbaar medium is en Hans zelf misschien ook regelmatig hier rond aan het neuzen is, is het misschien een idee om hem de mogelijkheid te geven om zijn manier van werken toe te lichten.

Een eenzijdig verhaal is immers nooit compleet en er is niets menselijkers dan fouten maken.
Daarbij komt dat zijn prijzen natuurlijk erg aantrekkelijk zijn, wellicht is dit mogelijk omdat hij het er in zijn vrije uurtjes naast doet. Dit heeft als nadeel dat, als er even wat minder vrije uurtjes zijn, de bestelling of je respons even op zich kan laten wachten.

Hoe staat we daar tegenover?

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 05 oktober 2005 01:26 PM
  [ # 9 ]

Ik ben voor, ze hebben leuk spul maar vind ze te onbetrouwbaar om er te bestellen. als ik maanden moet wachten en geen reacties krijg op mail en er geen telefoonnummer te vinden is haak ik snel af om er te bestellen.

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 05 oktober 2005 02:41 PM
  [ # 10 ]

Ok, dan stuur ik hem vanavond eens even een mailtje. Ik heb zelf nooit iets bij hem besteld, wel heb ik regelmatig informatie aangevraagt over de beschikbaarheid van diverse GS-onderdelen. Ik kreeg altijd snel en vakkundig antwoord.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5933
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 05 oktober 2005 09:59 PM
  [ # 11 ]

Haha, ik heb blijkbaar wat losgemaakt met mijn vraag.

Als Hans Tacq zijn handel er een beetje bij doet, kan ik best begrijpen dat je soms wat langer moet wachten op een reactie. Dat hoeft op zich helemaal geen probleem te zijn, al houd ik er zelf van snel en direct te communiceren.

Ik ben deze topic gestart omdat ik ineens een beetje onzeker werd over mijn bestelling. Het was de eerste keer dat ik wat bij Hans bestelde en omdat het (voor mij) zo lang stil bleef en ik niet gelijk weer een mailtje wilde sturen of wilde bellen, dacht ik: laat ik eens polsen wat de ervaringen van anderen zijn.

Zoals hierboven al te lezen is zijn er genoeg mensen die hele goede ervaringen met Hans Tacq hebben en inmiddels heb ik zelf ook al bericht van Hans. Dus er is niets aan de hand.

Desalniettemin best leuk om eens te lezen hoe anderen tegen dit soort zaken aankijken.

Jaco

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7280
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 17 maart 2006 08:41 PM
  [ # 12 ]

Ik heb onlangs de SM en de DS van norev 1:18 besteld en dat was op 2 februari vervolgens hoor ik niks meer van die gast. na een x aantal mailtjes krijg ik eindelijk bericht dat die er niet meer zijn. Hij melde mij dat hij inmiddels nieuwe heeft besteld en dan met mij contact opneemt.
daar ik daar niet zo van onder de indruk ben getuigd wel uit het feit dat norev ze misschien niet meer maakt. heb inmiddels wel €73,50 op die rekening gestort. op 2 maart heb ik laten weten dat ik die €73,50 terug wil omdat ik niet zoveel vetrouwen heb in die evt. nalevering. Doch na weer een 5 tal mailtjes nog steeds geen respons.

Wellicht kan Patje74 even contact leggen daar het mij naar niet wil lukken.
kort samengevat ik ben nu €73,50 armer en heb er nog steeds niks voor terug….......
mocht ik het geld (of de modellen)alsnog terug krijgen (en dat gaat zeker lukken Twisted Evil ) dan wordt dit zeker een adressje om HEEL GAUW te vergeten.

bovendien heeft die gast niet eens een telefoon nummer op z’n site
idioter kan het bijna niet Mad

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 17 maart 2006 10:24 PM
  [ # 13 ]

ik wil je niet ontmoedigen maar naar alle waarschijnelijkheid is de sm niet meer te bestellen die is al een paar weken totaal uitverkocht Sad

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 maart 2006 10:58 PM
  [ # 14 ]
citroen23 schreef:

Wellicht kan Patje74 even contact leggen daar het mij naar niet wil lukken.

Ik zal vanavond even proberen contact met hem te krijgen. Wellicht is hij bereid om zich even te melden hier, voor we verkeerde conclusies gaan trekken.

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7280
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 17 maart 2006 11:16 PM
  [ # 15 ]
citroenc2 schreef:

ik wil je niet ontmoedigen maar naar alle waarschijnelijkheid is de sm niet meer te bestellen die is al een paar weken totaal uitverkocht Sad

staat nog wel op z’n site…..vreemd Confused
Vandaar ook dat ik m’n geld terug wil Mad
Hij had er ook fff bij kunnen zetten dat deze niet meer leverbaar zijn.

patje74 schreef:

Ik zal vanavond even proberen contact met hem te krijgen. Wellicht is hij bereid om zich even te melden hier, voor we verkeerde conclusies gaan trekken.

thanks…......Ik wacht met spanning

Toch blijft het vreemd:  had daar ongeveer een jaar eerder 123-ignition gekocht pour la Ds en deze kreeg ik ongeveer een week na betaling geleverd. Vandaar wellicht het eerder (verkeerd Confused: ) verkregen vetrouwen…............
ook de mail werd toen vlot beantwoord

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook