1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Foto’s sleutelmeeting Franse Auto’s 22-10-2005
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 23 oktober 2005 01:36 AM

Hallo medeforummers,

Ik ben ook weer terug van de forum-sleutelmeeting bij autobedrijf Franse Auto’s in Groningen, zie ook dit topic .

Ik kwam rond 11.30 aanrijden, na een ritje van 250 km.  Rolling Eyes
Volgende keer zal ik nóg vroeger opstaan.  Laughing

Al met al was het een gezellige meeting bij een zeer leuk autobedrijf. Ze hebben daar echt hele leuke dingen, vooral in het enorme magazijn, wat vol ligt met gangbare tot zeldzame onderdelen van Citroëns, Peugeots en Renaults. Erg leuk ook dat we een rondleiding door het bedrijf kregen! Nogmaals dank daarvoor.  Wink

Hier komen de foto’s:

Patricks GS en mijn BX:
 

Erik Hannewijks BX 19 RD Break type 1, retezeldzaam Shocked
 

Mooie Xantia V6. Van wie was deze auto ook alweer? Surprisedops:
 

Dan duiken we even de werkplaats binnen en dan zien we daar de mooie groene GS C-matic van Patrick:
 

 

 

 

Even de onderkant bekijken van de BX 19 RD Break type 1 van Erik Hannewijk:
 

 

De alom bekende Xantia van Sohail…
 

... die druk bezig is met zijn achterremmen:
 

Overzichtsplaatje van de werkplaats:
 

EW’s mooie BX 19 GTI, die net een verse APK had gekregen, maar de leidingen zijn binnenkort toch wel aan de beurt…  Rolling Eyes
 

 

Ook mijn BX ging nog even op de brug. Het ziet er allemaal best netjes uit daaronder.  Wink
 

Close-upje van het rouestvrijstalen Devil-hoefijzer met Sebring-einddemper (ach ja, het oor wil ook wat Laughing )
 

De LHM-leidingen zien er allemaal nog best netjes uit:
 

Rondom de achterste hoogteregelaar ziet het er iets minder goed uit, maar ik heb het wel slechter gezien:
 

Dan is het tijd voor een rondleiding door het magazijn van Franse Auto’s. Bij elk schap kregen we uitleg wat er zoal lag, nieuw en gebruikt:
 

 

 

 

Voor een kennis vond ik nog een rode BX Break type 1 achterbumper, die heb ik maar meteen voor ‘m meegenomen.  Cool
Zo’n bumper vind je namelijk niet overal!

Ook lag er een heuse Visa type 1 voorbumper; hoe vaak loop je daar nog tegenaan?  Shocked
 

Buiten op het terrein stonden een aantal Citroëns (de meeste in erbarmelijke toestand Confused ), maar deze rode BX 19 GTI 16Valve ziet er erg goed uit:
 

Kortom, het was een leuke dag, maar volgende keer mag het wel weer wat dichter bij huis zijn.  Laughing
Maar het is goed dat er in alle hoeken van het land aan de forumleden wordt gedacht!  Wink

Trouwens, op weg naar de sleutelmeeting, zag ik op de A7 tussen Drachten en Groningen een ongeluk aan de andere kant van de snelweg, dus in de richting van Drachten, waarbij een witte XM betrokken was. De voorkant zat goed in elkaar…  Crying or Very sad  Crying or Very sad

Edit Tom, foto;s in links veranderd—> ImageShack laadt langzaam

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 23 oktober 2005 01:41 AM
  [ # 1 ]

was gezellig zo te zien hoop dat ik de volgende keer ook kan komen Very Happy

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 23 oktober 2005 03:38 AM
  [ # 2 ]

Hier ook mijn bak foto’s :

http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/17

Mijn complimente aan Franse Auto’s ! Aardige lui, veel onderdelen op voorraad en kundig !

Overigens, ik heb alle kentekens gewoon gepost, als je die niet op het web wilt sien, mail mij dan op lelijke-eend (@penstaartje) home (puntje) nl of stuur mij een PB !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 oktober 2005 04:06 AM
  [ # 3 ]

Het was een zeer leuke dag en Franse Auto’s is zeker een bedrijf om te onthouden. Ze hebben er een goed gevuld magazijn met nieuw en gebruikt materiaal voor zowel jonge als oude auto’s. Top!

Naast alle gezelligheid was het zeker ook nuttig. Mijn dame had een aantal felsnaden waar de tectyl vanaf bladerde. Maar daaronder was gelukkig alleen maar sprake van oppervlakte-roest. Dit heb ik goed kunnen behandelen. Laat de winter maar komen!













Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 23 oktober 2005 01:04 PM
  [ # 4 ]

Re: Foto’s sleutelmeeting Franse Auto’s 22-10-2005

XBXG schreef:

EW’s mooie BX 19 GTI, die net een verse APK had gekregen, maar de leidingen zijn binnenkort toch wel aan de beurt…  Rolling Eyes

EW heeft geen biks, maar de Xantia 1.9D die als één van de eersten op de brug stond Wink

En daarnaast een 205, maar dan weet je de naam EW denk ik wel weer bij de juiste persoon te plaatsen.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 23 oktober 2005 01:31 PM
  [ # 5 ]

Re: Foto’s sleutelmeeting Franse Auto’s 22-10-2005

XBXG schreef:

Buiten op het terrein stonden een aantal Citroëns (de meeste in erbarmelijke toestand Confused ), maar deze rode BX 19 GTI 16Valve ziet er erg goed uit:
 

ziet er zeker gaaf uit Cool
das toch geen sloper toch?

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 23 oktober 2005 08:36 PM
  [ # 6 ]

Mijn pics:


Animal triste post coitum

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 23 oktober 2005 08:57 PM
  [ # 7 ]

Me patrol-head!!!!

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 23 oktober 2005 10:31 PM
  [ # 8 ]

Mooie pics, geeft een goed gevoel om er naar te kijken.

@XBXG, je foto’s/Links doen het niet Confused:

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 26 oktober 2005 12:46 PM
  [ # 9 ]

Re: Foto’s sleutelmeeting Franse Auto’s 22-10-2005

arjan_verkade schreef:
XBXG schreef:

Buiten op het terrein stonden een aantal Citroëns (de meeste in erbarmelijke toestand Confused ), maar deze rode BX 19 GTI 16Valve ziet er erg goed uit:
 

ziet er zeker gaaf uit Cool
das toch geen sloper toch?

Het lijkt me dat de auto’s die vooraan stonden gewoon voor de verkoop zijn. Maar of deze BX 16V ooit nog verkocht zal worden is mij een vraag, gezien de km-stand van 298.498, wat toch vele potentiële kopers afschrikt…  Rolling Eyes

EW schreef:

EW heeft geen biks, maar de Xantia 1.9D die als één van de eersten op de brug stond

En daarnaast een 205, maar dan weet je de naam EW denk ik wel weer bij de juiste persoon te plaatsen.

Oeps, haal ik weer nicknames van forumleden door elkaar.  Surprisedops:
Van wie is die witte BX 19 GTI dan?

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 26 oktober 2005 04:00 PM
  [ # 10 ]

erwt Smile

leek erop

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 26 oktober 2005 04:05 PM
  [ # 11 ]

van mij!

<- zie mn avatar

Profiel  
 
maartenmuller
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 79
Geregistreerd: 14-03-2005

Gepost: 26 oktober 2005 04:11 PM
  [ # 12 ]
erwt schreef:

van mij!

<- zie mn avatar

Ook zonder middendemper? hoe klinkt dat???

Ik zie nu dat die van xbxg is, tenminste de middendemperloze bx…

‘k heb nu een scenic en daarvoor een peugeot 405, maar ik mis m’n BX nog steeds… Sad

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 26 oktober 2005 04:22 PM
  [ # 13 ]

BRUUT Cool

Scheeld zonder kat nog erg dan in geluid?

heb nog een katloos pijpje liggen kwam ik achter Rolling Eyes 

anders binnen kort maar ff uitlaatje maken en onder me nieuwe Bx zetten om te kijken Laughing  Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 27 oktober 2005 11:57 PM
  [ # 14 ]
McDean schreef:

BRUUT Cool

Scheeld zonder kat nog erg dan in geluid?

heb nog een katloos pijpje liggen kwam ik achter Rolling Eyes 

anders binnen kort maar ff uitlaatje maken en onder me nieuwe Bx zetten om te kijken Laughing  Cool

Het maakt inderdaad een mooi donker bromgeluid.  Cool
Het hoefijzer is trouwens een roestvrijstalen Devil-product. De einddemper is van Sebring. Door het hoefijzer komt het geluid van de Sebring pas echt tot zijn recht.  Very Happy

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 28 oktober 2005 12:06 AM
  [ # 15 ]
erwt schreef:

van mij!

<- zie mn avatar

Ah ok.  Surprisedops:
Ik wist dat er een E en een W in je nickname zaten.  Very Happy

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook