18 van de 23
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »
   
Zijn er ook motorrijders hier?
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 23 januari 2007 12:51 AM
  [ # 256 ]
DriverD schreef:

Als je op een motorfiets met roze velgen rijdt, kan je dit soort uitpraken beter niet doen! Razz

  Laughing  Laughing  Laughing
toen ik m’n eerste brommer kocht had hij een roze motor, dacht toen dat er maar eentje zo gek kon zijn om dit te doen
mijn huidige moto heb ik gekocht met….... u raad het al : een roze motorblok Rolling Eyes  Confused  Shocked

voor je allerlei gedachten krijgt, beide heb ik gekocht wegens spotgoedkoop Laughing

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 23 januari 2007 01:10 AM
  [ # 257 ]

Ik vind die BMW racer ( van die foto van een paar berichten terug ) er gewoon niet uit zien. rare vormgeving, lijkt uit het fatsoen getrokken. Vind het echt een lelijk ding, maargoed smaken verschillen.

En wat is er mis met roze?  Cool Ik hou van roze. ik ben een gezonde jonge meid, en roze is gewoon een kleur wat bij mij past Wink

edit: ik heb trouwens wel een foto van hoe roze ze nou eigelijk zijn!  Cool zie hier: (let nie op de roest dat moet ik nog weg halen)
 

Je kunt de link het beste niet s’avonds bekijken, duurt nogal lang, want dan zitten al die amerikanen op die site waar de foto op staat.

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 23 januari 2007 01:17 AM
  [ # 258 ]

snel zijn de Beemers wel http://www.youtube.com/watch?v=87zq34-HIfY

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 23 januari 2007 01:20 AM
  [ # 259 ]
paso schreef:

snel zijn de Beemers wel http://www.youtube.com/watch?v=87zq34-HIfY

Ow dat zal best Laughing
Ik vind de motoren over het algemeen allemaal wel snel, maar dat intreseert me eigelijk niks welke nou de snelste is Twisted Evil
Mannen hebben daar andere meninen over Wink Laughing

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 januari 2007 01:22 AM
  [ # 260 ]
EvelienBX schreef:

Ik vind die BMW racer ( van die foto van een paar berichten terug ) er gewoon niet uit zien. rare vormgeving, lijkt uit het fatsoen getrokken. Vind het echt een lelijk ding, maargoed smaken verschillen.

En wat is er mis met roze?  Cool Ik hou van roze. ik ben een gezonde jonge meid, en roze is gewoon een kleur wat bij mij past Wink

Over smaak valt niet te twisten en dat je jonger bent dan ik kan ik wel aan je schrijfvaardigheden (een kleur wat) zien. Laughing
Kan je ook niets aan doen, je hebt vast les gehad van zo’n PABO-figuur die zelf al niet kon spellen… Rolling Eyes

Citroen!

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 23 januari 2007 01:22 AM
  [ # 261 ]
EvelienBX schreef:
paso schreef:

snel zijn de Beemers wel http://www.youtube.com/watch?v=87zq34-HIfY

Ow dat zal best Laughing
Ik vind de motoren over het algemeen allemaal wel snel, maar dat intreseert me eigelijk niks welke nou de snelste is Twisted Evil
Mannen hebben daar andere meninen over Wink Laughing

nee ik deed de Duc weg wegens te snel, wil m’n rijbewijs nog even behouden

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 23 januari 2007 01:25 AM
  [ # 262 ]
paso schreef:
EvelienBX schreef:
paso schreef:

snel zijn de Beemers wel http://www.youtube.com/watch?v=87zq34-HIfY

Ow dat zal best Laughing
Ik vind de motoren over het algemeen allemaal wel snel, maar dat intreseert me eigelijk niks welke nou de snelste is Twisted Evil
Mannen hebben daar andere meninen over Wink Laughing

nee ik deed de Duc weg wegens te snel, wil m’n rijbewijs nog even behouden

Mja, maar das een kwestie van dicipline…
natuurlijk daagt zo’n ding dat uit, maar je weet dat je bepaalde snelheden niet mag, dan is het dus ook aan de bestuurder de keuze of je harder gaat of niet. De motor doet dat niet vanzelf Wink

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 23 januari 2007 02:39 AM
  [ # 263 ]

Hmm…..ik hoop maar niet dat Renz z’n eerste rit zo gaat maken : Mr. Green

http://www.youtube.com/watch?v=VJMst9yxnrk&mode=related&search;=

En deze is ook wel heftig :

http://www.youtube.com/watch?v=yJT_1kg7LFw&mode=related&search;=

Profiel  
 
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 23 januari 2007 02:17 PM
  [ # 264 ]
Bram schreef:

Hmm…..ik hoop maar niet dat Renz z’n eerste rit zo gaat maken : Mr. Green

http://www.youtube.com/watch?v=VJMst9yxnrk&mode=related&search;=

En deze is ook wel heftig :

http://www.youtube.com/watch?v=yJT_1kg7LFw&mode=related&search;=

Ja, wat moet ik daar opzeggen, je mag inderdaad hopen dat Renz niet zo gaat rijden, want dan zou ik zeggen: lever rijbewijs maar weer in.
Ik vind dat acosiaal, en dan maar te bedenken de automobilist die je over het hoofd ziet met zo’n rijstijl en je doodrijd. niet leuk voor die automobilist…

Profiel  
 
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 24 januari 2007 05:52 PM
  [ # 265 ]
renz schreef:

Nou wees maar niet bang! Ik denk dat Renz echt niet zo hard gaat rijden na 4 maanden geitenland Smile Hier kan ik niet harder dan 15 km per uur vanwege het ontbreken van de weg Shocked  Dus 120 is dan wel eventjes hard zat Wink

Maargoed om even op de R6 terug te komen, uiteraard ken ik dit type motor, ik weet wat zo’n din kan, en niet kan uiteraard.
Hopelijk wordt het deze, want dit is een juweeltje!

Nog 6 weken en dan is het alweer voorbij hier !! Wat gaat de tijd weer snel.

Groetjes uit Afghanistan

Hey!

Een r6 is zeker een hele gave motor! Heb er ook naar gekeken, maar voor mij als student is die nog een beetje te duur haha. Vandaar dat ik maar een wat goedkopere heb gekozen om mee te beginnen. DE honda cbr 600f

Succes in afghanistan

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 24 januari 2007 06:42 PM
  [ # 266 ]

Ze heeft net een roze meidenfiets Wink
Kleurtje: auw, mn ogen Laughing

Xsara_Coupe

Profiel  
 
Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-01-2006

- 2CV Auto
Gepost: 25 januari 2007 08:34 PM
  [ # 267 ]
renz schreef:

HOERA!!!

Ik heb een motor! Smile

Pa bedankt! en zaterdag staat hij in de tuin als het goed is Smile

Zo, nu naar bed, de wekker gaat weer om 04:45 ( het is hier 3,5 uur later dan in NL Wink  )

Gefeliciteerd dat je er veel plezier van mag hebben als je terug bent.

enne mijn wekker gaat een kwartiertje later Wink

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 26 januari 2007 03:09 AM
  [ # 268 ]

Jawel…...Renz is nu de eigenaar van een zeer fraaie (rood-witte) Yamaha R6…wat was er beter dan Renz z’n beste vriend mee te nemen die al 1.5 jaar eenzelfde R6 heeft maar dan in blauw. Wink
Die heeft er een flink stuk mee gereden, al de 6 versnellingen uitgeprobeert…..wegligging bekeken…enz..enz.

Voor het eerst in mijn leven kon ik zelf aan de kant blijven staan tijdens een proefrit (en dat voelt aardig machteloos Razz ) omdat ik wel BCDE heb, maar geen A. Surprisedops:

Helaas kon hij nog niet mee genomen worden, de vriend van Renz reed achter mij aan, we zaten net weer op de snelweg vanuit Made richting Utrecht toen hij mij seinde te stoppen…en hij zei dat het glad aanvoelde (was ook rond het 0 punt) en hij af en toe de motor voelde glibberen….dus terug gebracht naar de inmiddels vorige eigenaar, waar hij nu weer in de schuur staat, maar waar ik hem zondag a.s. met een motortrailer (aanhanger) met de BX ga ophalen. Cool

Gaf hem groot gelijk dat hij het niet aandurfde…je zit tenslotte wel op een (dure) motor van een ander…en zijn eigen veiligheid is uiteraard ook belangrijk.
Je hebt dat zittende in een warme BX diesel niet zo in de gaten…toen hij naast me kwam staan en riep dat ik wat langzamer moest rijden…begreep ik al dat er iets niet lekker zat, verstandige knaap dus,  maar dat wist ik al want Renz en hij kennen elkaar al vanaf hun 5’e jaar geloof ik. Wink

Het enige wat ik hier nu heb liggen zijn de originele uitlaat, sleutels en het kenteken….nu de rest nog. Smile

Profiel  
 
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 26 januari 2007 12:29 PM
  [ # 269 ]
renz schreef:

HOERA!!!

Ik heb een motor! Smile

Pa bedankt! en zaterdag staat hij in de tuin als het goed is Smile

Zo, nu naar bed, de wekker gaat weer om 04:45 ( het is hier 3,5 uur later dan in NL Wink  )

Gaaf! Als je weer thuis bent, moet je er maar een foto van maken en op het forum zetten!
Ben benieuwd.

Xsara_Coupe schreef:

Ze heeft net een roze meidenfiets Wink
Kleurtje: auw, mn ogen Laughing

Xsara_Coupe

Ja inderdaad. Hij is nogal fluorizerend roze.. hihi, maar dan val ik tenminste wel op. En dat is wel beter op een motor…  Wink

Profiel  
 
EvelienBX
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 23-11-2005

Gepost: 26 januari 2007 12:32 PM
  [ # 270 ]
Bram schreef:

Helaas kon hij nog niet mee genomen worden, de vriend van Renz reed achter mij aan, we zaten net weer op de snelweg vanuit Made richting Utrecht toen hij mij seinde te stoppen…en hij zei dat het glad aanvoelde (was ook rond het 0 punt) en hij af en toe de motor voelde glibberen….dus terug gebracht naar de inmiddels vorige eigenaar, waar hij nu weer in de schuur staat.

Het is verstandig dat je bent gestopt. Dat vind ik goed van die kameraad! HEt is op het moment inderdaad niet het weer om motor te rijden.

Profiel  
 
 
18 van de 23
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook