2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Hoi, nieuw op de lijst
maartenbokslag
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004

- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Gepost: 19 november 2005 11:03 AM
  [ # 16 ]

Yep, helemaal goed zo’n TRE. Ik heb er ook een en die laat me nooit in de steek!
Groet,

Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 november 2005 02:39 PM
  [ # 17 ]

mooie auto Smile

leuk detail dat je de man op de eerste foto naar de CX ziet kijken Cool
(en terecht natuurlijk Razz )

Profiel  
 
CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 665
Geregistreerd: 10-06-2005

Gepost: 19 november 2005 08:57 PM
  [ # 18 ]

Allereerst van harte welkom.

Zoals ik kan zien, ziet die CX er eigenlijk nog wel mooi uit.
Die kleur ook.

Oo en Friesland is niet zo’n raar land, hoor.

There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 19 november 2005 09:50 PM
  [ # 19 ]

een tre is in nederland een pallas maar ze verschillen nog wel eens kwa uitrusting

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 19 november 2005 11:01 PM
  [ # 20 ]

Tis een mooie! De eerste in bleu nuit, net als de mijne Laughing : ook uit 1982.
Ik zou eens goed kijken naar de radiateur. Als het de nog de orginele is, zeker gewoon preventief vervangen voor de betrouwbaarheid. Ik heb een adresje in Den Bosch waar hij 132 euro incl. kost (www.bogamat.nl) en dat is echt goedkoop.

cxall schreef:

Ik heb de CX via marktplaats gekocht van een particulier die de CX uit Frankrijk(Paris) heeft laten komen in 2001 (voor zijn vrouw?) aan de pedalen en de bekleding is af te lezen dat er niet erg veel mee gereden is 77k of 177k moet het ongeveer wel zijn. Er is wel slordig mee gereden gezien de parkeer schades, helaas. Ik rij eigenlijk al m’n hele leven in bestelauto’s r4f6 en later c15D en nu c15E 1.4 injec. prima niks mis mee maar het zijn echte werkwagens. Daar we tot voor kort nog met z’n tweenen waren was er geen probleem om met de bedrijfswagen rond te rijden echter met een kind erbij wordt dat een heel ander verhaal! Zo heb ik van de nood een deugt gemaakt en een auto gekocht waar ik altijd al in wilde rijden. La CX
De CX is uit 1982 de kleur is prachtig, een soort donker grijs blauw “Bleu Nuit” heel sjeik met veel glimmers (TRE=Pallas toch?)
Vanavond maak ik me zorgen het vries dat het kraakt in vriesland dom dom dom had ik kunnen weten nu staat ze daar in de kou met roestwater in de koelleidingen!! ik hoop maar dat het goed gaat en dat ze binnen mag staan.
hier zijn nog wat foto’s voor de hongerige

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
cxall
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 09-11-2005

Gepost: 20 november 2005 01:38 PM
  [ # 21 ]

Ooo wat is er dan met die radiateur?
Hoe zie je dat hij origineel of niet origineel is?

CX 20 TRE Bleu Nuit 1982

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 20 november 2005 02:24 PM
  [ # 22 ]
ernst23 schreef:

Tis een mooie! De eerste in bleu nuit, net als de mijne Laughing : ook uit 1982.
Ik zou eens goed kijken naar de radiateur. Als het de nog de orginele is, zeker gewoon preventief vervangen voor de betrouwbaarheid. Ik heb een adresje in Den Bosch waar hij 132 euro incl. kost (www.bogamat.nl) en dat is echt goedkoop.

waarom zou je iets vervangen wat nog goed werkt ik heb een tre uit 83 en bij mijn zit nog de orginele erin maar heb totaal geen problemen er mee

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 20 november 2005 10:25 PM
  [ # 23 ]

De oude kan verstopt raken door de jaren heen en elke radiateur gaat een keer lekken. Dus ten 1e betere koeling en ten 2e betrouwbaarder aangezien het een nieuwe is. Ik wil volgend jaar in Kroatië niet met een lekke radiateur staan; je ziet wel hoe hij eraan toe is als je hem eruit hebt en van onderen bekijkt. En als je toch gaat verversen…

Ik kon trouwens zien dat het een orginele is aan het merk en type in het plastic.

citroenc2 schreef:

waarom zou je iets vervangen wat nog goed werkt ik heb een tre uit 83 en bij mijn zit nog de orginele erin maar heb totaal geen problemen er mee

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 20 november 2005 10:45 PM
  [ # 24 ]
ernst23 schreef:

De oude kan verstopt raken door de jaren heen en elke radiateur gaat een keer lekken. Dus ten 1e betere koeling en ten 2e betrouwbaarder aangezien het een nieuwe is. Ik wil volgend jaar in Kroatië niet met een lekke radiateur staan; je ziet wel hoe hij eraan toe is als je hem eruit hebt en van onderen bekijkt. En als je toch gaat verversen…

Ik kon trouwens zien dat het een orginele is aan het merk en type in het plastic.

citroenc2 schreef:

waarom zou je iets vervangen wat nog goed werkt ik heb een tre uit 83 en bij mijn zit nog de orginele erin maar heb totaal geen problemen er mee

ok zo kan je het ook zien maar jij rijdt volges mij dagelijks met de cx ik gebruik hem echt voor de mooie dagen Very Happy

Profiel  
 
Dion
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 20-09-2005

Gepost: 21 november 2005 04:30 PM
  [ # 25 ]
ernst23 schreef:

De oude kan verstopt raken door de jaren heen en elke radiateur gaat een keer lekken. Dus ten 1e betere koeling en ten 2e betrouwbaarder aangezien het een nieuwe is. Ik wil volgend jaar in Kroatië niet met een lekke radiateur staan; je ziet wel hoe hij eraan toe is als je hem eruit hebt en van onderen bekijkt.

citroenc2 schreef:

waarom zou je iets vervangen wat nog goed werkt ik heb een tre uit 83 en bij mijn zit nog de orginele erin maar heb totaal geen problemen er mee

Als de temp meter niet te heet aangeeft en er geen lekkage is zou ik hem ook niet vervangen. Dat kan altijd nog wel.
Nieuw is niet altijd beter. Ooit heb ik in mijn Triumph “voor de zekerheid” een nieuwe radiator gekocht, die ging lekken na een half jaar. Nou, de ouwe (originele) uit 1966 zit er gewoon weer in. Wel eerst doorgespeold natuurlijk.
In mijn 82er IE Pallas zit volgens mij ook nog steeds de originele.

En het lijkt me ook niet goed te verdedigen. Dan kan je bijkans de hele auto voor de zekerheid wel vervangen, ofwel vernieuwen. Hee, dan hoor je bij de grote menigte die dat inderdaad elke 2-3-4 jaar doet!  Very Happy

ex Citroën bezitter, ooit 2CV4, Xantia break, wat CXen en een BX GTi.
Tegenwoordig weer alleen maar wat Engelse classics

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 22 november 2005 08:18 PM
  [ # 26 ]

Mooie cx heb je daar en welkom ! Wink

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 17-08-2005

Gepost: 22 november 2005 08:49 PM
  [ # 27 ]

Mooie wagen, gefeliciteerd.

Zoals je reeds weet heeft mijn cx als kenteken 62-GP-RS. Ik denk dat ze wel tegelijkertijd geimporteerd moeten zijn. Weet je misschien wie de jouwe heeft geimporteerd?

grt remco

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  
 
cxall
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 09-11-2005

Gepost: 22 november 2005 09:21 PM
  [ # 28 ]

Iemand uit Hoogeveen geloof ik ben z’n naam vergeten, het was een vriend voor de vorige eigenaar. Een drentse cx of is het overijsel nou ja wat maakt het uit. Import vond plaats in 2001 op 17 februari om precies te zijn.

CX 20 TRE Bleu Nuit 1982

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 22 november 2005 09:58 PM
  [ # 29 ]

hoogeveen?? misschien ken ik hem wel, ik was het niet in ieder geval, bert pastoor misschien? die doet in franse klassiekers

kenteken is gewoon toeval, ze zijn kort na elkaar op kenteken gezet bij de rdw

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
cxall
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 09-11-2005

Gepost: 22 november 2005 10:58 PM
  [ # 30 ]

Ja, dat is hem Bert Pastoor die heeft de CX naar Nederland gehaald!

CX 20 TRE Bleu Nuit 1982

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook