Remco H. schreef:alhoewel een BX een gave wagen is, een Xantia een degelijkere, is de het comfort en de lijn van de CX toch een stuk fraaier. Zelfs mijn Pa voormalig BX-er, GSA-er, GS-er, 2cv-er, nu Xantia-er was zeer te spreken over mij CX en haar weggedrag.
![]()
Sorry hoor BX-ers. En de XM is trouwens niet lomp.![]()
Okay ook nog off-topic ik zal er niets meer aantoevoegen.
Ieder zijn ding natuurlijk…
[Tenentrap mode]En voor wat betreft de XM, in verhouding tot een AX/BX is het een plompe olifant[/tenetrap mode]
Wat verder niet wegneemt dat het opzichzelfstaand een fantastische reislimo is…
BTW, Caroline, al eens XM gereden?
En om on-topic te gaan: je moest eens weten hoeveel zin ik vandaag had in een broodje frikandel
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik moet trouwens toegeven dat mijn meeste foto’s een BX lieten zien.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Simpele Ziel schreef:Jij wil blijkbaar geen gooi en smijt auto, anders had je het wel uit je hoofd gelaten om een XM te kopen…(had je beter die Niva kunnen houden
)

Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
zou dat misschien het verschil zijn tussen staal en kunststof
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
Simpele Ziel schreef:[
BTW, Caroline, al eens XM gereden?![]()
Nope, er is nog zoveel te ontdekken voor me
De hele C serie heb ik ook nog niet gehad. Zelfs de C15 niet
Die broodjes gingen constant aan mijn neus voorbij trouwens. Uiteindelijk nog wel een broodje kaas van de balie weten te pikken.
Caroline81 schreef:Uiteindelijk nog wel een broodje kaas van de balie weten te pikken.
Die waren €1,50
René van Maren schreef:Caroline81 schreef:Uiteindelijk nog wel een broodje kaas van de balie weten te pikken.
Die waren €1,50
![]()
ik keek haar recht in de ogen aan en vroeg of ik er eentje mocht pikken dus dat zal wel meevallen

Totaal aantal Berichten: 6332
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Caroline81 schreef:Simpele Ziel schreef:[
De hele C serie heb ik ook nog niet gehad. Zelfs de C15 niet
Je mag volgende keer wel in mijn XM sturen, maar dan wil ik ook een rondje in de Visa.
Groet,
L
Lucas Unger schreef:Caroline81 schreef:Simpele Ziel schreef:[
De hele C serie heb ik ook nog niet gehad. Zelfs de C15 nietJe mag volgende keer wel in mijn XM sturen, maar dan wil ik ook een rondje in de Visa.
Groet,
L
Deal! Alleen is het wel zo dat zolang het in een beetje bij gouda in de buurt is visje mee mag, anders kom ik weer met de BX
Caroline81 schreef:Lucas Unger schreef:Caroline81 schreef:Simpele Ziel schreef:[
De hele C serie heb ik ook nog niet gehad. Zelfs de C15 nietJe mag volgende keer wel in mijn XM sturen, maar dan wil ik ook een rondje in de Visa.
Groet,
L
Deal! Alleen is het wel zo dat zolang het in een beetje bij gouda in de buurt is visje mee mag, anders kom ik weer met de BX
ik zou vragen of je een rondje met de CX gti turbo mag
BTW, wie was diegene met een luchthoorn die la cocaracha speelde?
Heb zo’n hoorn ook voor mijn neus op de bank liggen maar ik kan hem haast niet kwijt in de 16klapper…
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Simpele Ziel schreef:kan ook wel zijn ja, is alweer een tijd geleden dat ik me daarop gestort heb…
ops:
Ik meen dat de sable phenicien xantia van de meeting(zie je wel, on-topic) ook een bosch+garret combi heeft.
Za’k een keer onder de kap duiken en foto’s maken??
patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hoeft niet, weet voor 100% dat het een Garret is.
Maar under the hood foto’s van de xant mogen altijd..
Het is bij die auto altijd maar hopen dat er geen schroef of gereedschap valt want die ben je dan echt kwijt
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:ik zou vragen of je een rondje met de CX gti turbo mag
![]()
Haha, ja dan is het als ik heel snel naar buiten kijk in de spiegel precies als of ik in mijn visa zit. (zelfde kleur lak, zelfde spiegel)

Totaal aantal Berichten: 27954
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bram schreef:marx-7 schreef:.... Aangezien ik navigatie had mochten we voorop rijden. Die muts (in de navigatie) stuurde ons wel een hele rare kant op en was voor mijn broer aanleiding om eens met het apparaat in discussie te gaan
JA….Eva (van Tomtom-5) liet mij aan de overkant van de Hoofdvaart stoppen en wilde dat ik een boerenpad inreed.
(terwijl ik toch echt het goede huisnummer had ingevoerd)Maar ik had aan de overkant al de Citroen’s gezien, dus even die smalle brug over en klaar.
dan ligt het dus niet aan mij
ik had gelukkig het bruggetjes ook snel gevonden

Totaal aantal Berichten: 6332
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Caroline81 schreef:Simpele Ziel schreef:ik zou vragen of je een rondje met de CX gti turbo mag
![]()
Haha, ja dan is het als ik heel snel naar buiten kijk in de spiegel precies als of ik in mijn visa zit. (zelfde kleur lak, zelfde spiegel)
Alleen kun je in deze beter niet direct het gaspedaal op de bodem stampen
Groet,
L