15 van de 18
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
   
Wat hebben jullie zoal al veranderd aan jullie berlingo?
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 03 februari 2011 02:12 AM
  [ # 211 ]

kan inderdaad eens bellen, maar zal pas komende week zijn, ik heb graag voldoende slaap en werk deze week van middag tot goed middernacht.

hebben die een winkel ook?

Profiel  
 
Dyno
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 09-08-2009

- Berlingo Multispace.
Gepost: 03 februari 2011 09:41 AM
  [ # 212 ]

Toen ze nog in de Limburg zaten, kon je het niet echt een winkel noemen.
Meer een groot magazijn vol met stukken en onderdelen.
Maar hoe het er nu uitziet in Turnhout, dat weet ik niet.

-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-

Profiel  
 
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 12 februari 2011 03:26 PM
  [ # 213 ]

dyno,

(je hebt wel laten plaatsen, maar de kans is groot dat de montage bij jou het zelfde is en dat je het kan bezien)

bij mijn sidebars moet er aan de achterste bevestiging een originele bout gebruikt worden, afgaand op foto’s op internet en de handleiding voor montage de bout waar brandstoftank mee vastzit.

*kan je zien of dit bij jou ook het gevel is, en zo ja, is de beugel er gewoon bij op gezet, of steekt deze ertussen (originele moer lossen, beugel bij plaatsen en nieuwe moer plaatsen (dus: vloer, tank, (originele moer), beugel, moer)?
*vind jij (indien je de moeite doet om te controleren natuurlijk) aan de passagierskant dezelfde bout uitsteken? (volgens handleinding zou deze aan beide kanten zitten, vind echter enkel aan bestuurderskant en daar wordt de brandstoftank dus mee vastgehouden.

natuurlijk geen probleem als je er ni onder wilt kruipen Smile
vind alleen ambetant te moeten wachten op reactie van fabrikant sidebars, net nu ik eindelijk tijd heb voor alles te plaatsen

Profiel  
 
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 12 februari 2011 05:53 PM
  [ # 214 ]

daarstraks vergeten te laten horen…

die zaak (dacht geen reclame te mogen maken Smile )die tegenwoordig in turnhout heeft effectief een showroom en is open werkdagen

Profiel  
 
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 19 februari 2011 05:19 AM
  [ # 215 ]
BEkevin schreef:

vind alleen ambetant te moeten wachten op reactie van fabrikant sidebars, net nu ik eindelijk tijd heb voor alles te plaatsen


heb vandaag (gisteren gezien het abnormale uur dat ik weer online kom Laughing ) mail gehad van de leverancier met de vraag waarmee ze kunnen helpen.

desondanks dat ik een hele uitleg had gestuurd, met duidelijk de vragen hierna gesteld in algemeen Nederlands (en ze nu moeten vragen waar ze me kunnen mee helpen: antwoorden geven op mijn vragen natuurlijk Idea )ben ik blij dat men toch al heeft gereageerd. hopelijk komt dit nu snel in orde zodat ik kan foto’s maken met de eerste grote stap gemaakt.

denk ook mooie velgen gevonden te hebben 17” 7j, nu nog zien of ik ze via een winkel in mijn buurt kan krijgen en wat het eventueel kost om het center te laten lakken.

daarna kunnen we werken aan ramen en verlichting en misschien nog een extraatje Confused: (wat natuurlijk vooral zal afhangen van het budget)

Profiel  
 
Dyno
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 09-08-2009

- Berlingo Multispace.
Gepost: 27 februari 2011 11:52 AM
  [ # 216 ]
BEkevin schreef:

dyno,

(je hebt wel laten plaatsen, maar de kans is groot dat de montage bij jou het zelfde is en dat je het kan bezien)

bij mijn sidebars moet er aan de achterste bevestiging een originele bout gebruikt worden, afgaand op foto’s op internet en de handleiding voor montage de bout waar brandstoftank mee vastzit.

*kan je zien of dit bij jou ook het gevel is, en zo ja, is de beugel er gewoon bij op gezet, of steekt deze ertussen (originele moer lossen, beugel bij plaatsen en nieuwe moer plaatsen (dus: vloer, tank, (originele moer), beugel, moer)?
*vind jij (indien je de moeite doet om te controleren natuurlijk) aan de passagierskant dezelfde bout uitsteken? (volgens handleinding zou deze aan beide kanten zitten, vind echter enkel aan bestuurderskant en daar wordt de brandstoftank dus mee vastgehouden.

natuurlijk geen probleem als je er ni onder wilt kruipen Smile
vind alleen ambetant te moeten wachten op reactie van fabrikant sidebars, net nu ik eindelijk tijd heb voor alles te plaatsen

Ik vrees niet dat ik de eerste volgende maanden onder de wagen zal moeten kruipen, laat staan er mee rijden.
Ben net terug uit het ziekenhuis, waar ik 3 weken gelegen heb om een volledige knieprothese te laten steken.
Dus sorry he…:)

-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-

Profiel  
 
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 27 februari 2011 02:14 PM
  [ # 217 ]

oei, das minder Dyno.

snel herstel van mij (en ongetwijfeld ook de andere gebruikers van dit forum) gewenst.

zou zeggen :” ik kom wel eens zien”, maar ben zelf van leuven (dus toch direct 2u in te calculeren om heen en terug en even onder wagen zien)
Laughing

gezien ik een van deze dagen langs een (of bij pech meerdere) dealer ga paseren om te vragen of zij en “Bollini” velgen hebben steken (DS3 17”) en deze even willen bezien onder mijn berlingo (of dit qua ET past en of deze combi mij evenveel zegt als beiden (mijn berlingo enerzijds, deze velgen anderzijds) apart Idea

ik was deze velgen tegengekomen na verschillende sites en bandencentrales te paseren en steeds te moeten merken dat ons model beter een wielbout meer had (heel veel naar mijn goesting, maar steeds een steek met 5 bouten)
en dan nog in’t oog gekregen 2 straten van mij thuis (was dit een teken? huh

Profiel  
 
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 22 maart 2011 08:54 PM
  [ # 218 ]

na mijn problemen met mijn sidebars weer een teleurstelling bij

had willen zien om de Bollini-velgen van de DS3 (17”) te plaatsen onder mijne berlingo 3 maar (hebben ze voor contact moeten opnemen met Citroën zelf (PSA) ET-waarde van DS3 en van Berlingo zijn niet hetzelfde Berlingo 18, DS3 zou 27 zijn (en is bedoeld voor dagelijks gebruik, moet dus technisch ok zijn voor controle.) en velgen van C4 zijn niet mijn ding…

Profiel  
 
Marcel01
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 306
Geregistreerd: 27-04-2008

Gepost: 24 maart 2011 09:25 PM
  [ # 219 ]

Sterkte Dyno !

Profiel  
 
Dyno
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 09-08-2009

- Berlingo Multispace.
Gepost: 01 april 2011 10:25 PM
  [ # 220 ]

Thx dude’s… Smile

-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-

Profiel  
 
Lex-1
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 30-03-2011

Gepost: 03 april 2011 12:18 PM
  [ # 221 ]

Ik lees hier dat er een paar Berlingo’s zijn die een chipbox hebben laten plaatsen voor wat meer koppel te hebben. Zelf heb ik daar ook interesse in, waar heb je het laten doen en graag een prijsindicatie als het kan.Ook wil ik mijn laadbak wat isoleren/bekleden graag wat info. Tks

Profiel  
 
Sylvester
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 12-05-2009

Gepost: 04 april 2011 04:32 PM
  [ # 222 ]

Ik ga de mijne ook wat meer trekkracht bezorgen maar niet via een box ik kies
voor een obd tuning hierbij herschrijven ze de software van de wagen.
2 kennissen hebben dit reeds laten doen bij atm en zijn zeer tevreden. Voor ne berlingo 3
Kost dit 300euro. Ga je met 2 dan krijg je 50euro korting.

Citroën Berlingo XTR                       Citroën C3 Exclusive
-wit                                       -bordeaux
-modulariteitspack                         -panoramisch schuifdak
-zichtbaarheidspack                       -parkeersensoren
-detectiepack
-afneembare trekhaak

Profiel  
 
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 18 april 2011 01:40 PM
  [ # 223 ]
Sylvester schreef:

Ik ga de mijne ook wat meer trekkracht bezorgen maar niet via een box ik kies
voor een obd tuning hierbij herschrijven ze de software van de wagen.
2 kennissen hebben dit reeds laten doen bij atm en zijn zeer tevreden. Voor ne berlingo 3
Kost dit 300euro. Ga je met 2 dan krijg je 50euro korting.

hoe zit dit met garantie en duurtijd van de werken? huh

ik zie dit ook wel zitten, al denk ik om eerst wat andere zaken te veranderen (qua techniek overweeg ik bv. een dubbele uitlaat) al moet ik bekennen dat technisch ni direct verbeteringen nodig zijn, ben best tevreden (zijn maar 90 paarden, maar zijn best sportieve boerenpaarden Laughing )


en zal eigenlijk content zijn als de stappen die in werking zijn (eindelijk) allemaal gedaan zijn.

-pushbar geplaatst
-sidebars zullen waarschijnlijk binnen de 2 weken (eindelijk) geplaatst zijn.
-winddeflectors (weet niet wat de naam is in nederlands) geplaatst
-velgjes besteld (16” gezien de mooie Bollini’s van de DS3 niet zouden passen volgen Citroën)
-dashbordhouder voor gsm, en gps geplaatst
-stickers (vermoedelijk op spiegels gezien ze een beetje groot uitvallen voor op de zijruit (in de hoek)kleven (gisteren gekocht)
-2 spiegelplaten aan de voorruit plaatsen (1 mijn naam en 1 tribal met citroen-logo, zou nog nog een 3de moeten voor passagier (maar die plaats is zelden bezet (het eenzame leven van een hopeloze single cheese )

reeds bezig met opzoekwerk voor een rij verstralers, getinte ruiten en extra lawaai in de vorm van claxon (118db iemand?)

...en nog zo veel meer te doen

Profiel  
 
Marcel01
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 306
Geregistreerd: 27-04-2008

Gepost: 19 april 2011 10:59 PM
  [ # 224 ]
Lex-1 schreef:

Ik lees hier dat er een paar Berlingo’s zijn die een chipbox hebben laten plaatsen voor wat meer koppel te hebben. Zelf heb ik daar ook interesse in, waar heb je het laten doen en graag een prijsindicatie als het kan.Ook wil ik mijn laadbak wat isoleren/bekleden graag wat info. Tks

Hoi Lex,
Wat voor type heb je? Meestal wel gemakkelijker om dan te reageren Wink
Als je een type 2 HDi hebt; kijk mijn posts na; steinbauwer chipbox & m’n gehele laadbak is afgewerkt.
S6

@Kevin; fotooooo’s !!!

Profiel  
 
BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 29-01-2011

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 20 april 2011 01:43 AM
  [ # 225 ]
Marcel01 schreef:

@Kevin; fotooooo’s !!!

gezien ik geen resultaat krijg als ik bij in fora zoeken: “plaatsen van foto’s” invoer, de volgende vraag…

Hoe moet je foto’s plaatsen? ik ben zeker dat dit toch ergens op het forum moet staan maar ik vind het niet direct en blijkbaar vind de zoekfunctie ook niks (?)

zal proberen om deze week iets meer foto’s te maken dan ik reeds heb (wordt steeds uitgesteld door omstandigheden (heb net enkele dagen met congé en ben nog zelden thuis Laughing

Profiel  
 
 
15 van de 18
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook