2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Nu breekt mijn klomp, betalen voor een proefrit
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juli 2006 06:19 PM
  [ # 16 ]

Ik denk dat dat betalen een soort filtersysteem is. Ik heb me op die manier wel eens ingeschreven voor een proefrit met de (toen nog) nieuwe C2 en ik kon merken dat de verkoper er niet erg happig op was om de wagen aan me mee te geven.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juli 2006 06:20 PM
  [ # 17 ]
Lelijke Eend schreef:

Ik denk dat dat betalen een soort filtersysteem is. Ik heb me op die manier wel eens ingeschreven voor een proefrit met de (toen nog) nieuwe C2 en ik kon merken dat de verkoper er niet erg happig op was om de wagen aan me mee te geven.

Bekende van je?

Ik heb me er sowieso bij neergelegd dat ik alleen nog maar proefritjes in 2e hands BXjes en AXjes mag maken… Sad

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 18 juli 2006 06:33 PM
  [ # 18 ]

ik heb wel eens een proefrit gemaakt in een Mercedes A klasse, geen enkel moeilijk gedoe. Ook niet met andere vergelijkbare auto’s als C3, C4, Renault Twingo, Peugeot 206, etc.. Met tweedehands auto’s gaat het meestal ook supermakkelijk.

Toch kan ik me wel voorstellen dat je een dure auto als de C6 liever niet aan iedereen meegeeft voor een proefrit. Toch zou ik persoonlijk andere selectiecriteria gebruiken.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juli 2006 06:34 PM
  [ # 19 ]

@SZ: nee, geen bekende, ik had me via internet aangemeld.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 18 juli 2006 06:34 PM
  [ # 20 ]
Bram schreef:
Handjes schreef:

Citroen is wel met een grootschalige campagne bezig om iedereen aan de C6-proefrit te krijgen.

Ah….ik denk dat ik dan met mijn oude BX ook maar eens langs ga bij Oldenhage. Twisted Evil

*Doe me die maar, Johan….die zwarte C6 HDI 2.7 HDIF V6 24V AUT6 EXCLUSIVE * Shocked 

Je ziet hem volgende week wel weer terug…..*wat zeg je ??*...hij kost wel 75 ‘‘ruggen’’ ?
Je krijgt toch mijn zeer unieke BX als onderpand ? :schater

Hee Bram, dat is onze C6 demo Cool, kun je meestal in rijden. Exclamation  Wink

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 18 juli 2006 06:52 PM
  [ # 21 ]
Lelijke Eend schreef:

@SZ: nee, geen bekende, ik had me via internet aangemeld.

Op internet staat “Lelijke eend” synoniem voor “schade”  Wink
Niet meer via internet aanmelden dus.  Very Happy

Edit; 2e hit   Wink

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juli 2006 07:08 PM
  [ # 22 ]

hmz

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 18 juli 2006 07:31 PM
  [ # 23 ]
Lelijke Eend schreef:

hmz

*Crashduck*.  :schater

patje74 schreef:

Op internet staat “Lelijke eend” synoniem voor “schade”  Wink
Niet meer via internet aanmelden dus.  Very Happy

Edit; 2e hit   Wink

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 18 juli 2006 08:14 PM
  [ # 24 ]

Ik kan me er best iets bij voorstellen, dat ze er een prijsje aanhangen, al was het alleen maar fictief om de ‘joyrijders’ of te schrikken. Ik heb van citroen nederland per brief een uitnodiging gehad omdat ik een XM rijder ben (ooit eens een handleiding nabesteld).... om eens een proefrit te komen maken in een C6 (in mijn ogen een beetje een mager selectiekriterium, aangezien halve volksstammen (incl. ik) een XM hebben gekocht voor een borrel en een sigaar en zich geen C6 zouden kunnen veroorloven, maargoed). Helaas kon ik echter op de betreffende dag dat ik uitgenodigd was niet. Het had me natuurlijk best leuk geleken om eens te kijken hoe ie rijdt. Maar alleen om die reden zou ik nu echt niet proberen alsnog een rit in die kar te krijgen bij een dealer. Dan heb ik toch een beetje het idee dat ik met de man’s voeten aan het spelen ben, want ik zal er echt geen kopen (ook niet als ik het geld wel had trouwens).

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 18 juli 2006 08:23 PM
  [ # 25 ]

Hoe het ook zij, schifting van joy-rijdende menschen of serieuze klanten, je schrikt er wel mensen mee af.
Een proefrit hoort gratis te zijn. Heb ook wel eens meegemaakt dat ik een auto meekreeg, en um de volgende dag pas in hoefde te leveren. (Was een ZX). En dat met enkel een kopietje van mijn rijbewijs. Hoefde zelfs niet eens de benzine te betalen, heb al met al toen toch een 150 km gereden.

Dat is natuurlijk wel een ander uiterste, maar er 79 ex. voor vragen vindt ik ook grof.

Ik snap zowiezo niet waarom de inschrijving via internet moet. Je gaat toch gewoon naar de dealer toe? En dan zien ze wel of je serieus bent of niet.
Het enigste waar inschrijven handig voor is, is om er zeker van te zijn dat die auto er dan ook is. Maar ja, zo’n inschrijving trekt dus joy-riders aan, en beweegt kennelijk deez dealer enige pecunia te rekenen voor de door hem geleverde proefoto….

Test

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 18 juli 2006 08:34 PM
  [ # 26 ]

Toen ik nog Toyota’s en Skoda’s verkocht hadden wij ook een soort contract. Dit was enkel en alleen voor de bekeuringen die er van kwamen. Bovendien is het ook voor de verzekering wel belangrijk.

Verder vind ik dat een dealer niet moeilijk moet doen over wel of niet kopen. Wij hadden een Superb of een Landcruiser staan voor de demo. Kon je een dag mee rijden als je wou. Er werd niet eerst een BKR toetsing gedaan of wat ook maar voordat je kon rijden. Als ik jou was zou ik dit eens bij de importeur voorleggen. Ik denk dat ze dan wel een leuke actie voor je kunnen ondernemen. Ik weet nog wel hoe de Skoda importeur je pushte om de Superb als demo in te laten zetten. Bij Toyota overigens ook. Importeurs denken alleen maar aan verkopen en willen dat iedereen proefrijd met auto’s.

Alleen als we een demo van de importeur haalden werd er eerst over de geloofwaardigheid gesproken. Het kost namelijk best veel geld om de auto van de importeur weg te halen, maar we berekenden het nooit door aan de klant.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 juli 2006 08:55 PM
  [ # 27 ]

waarom moeilijk doen er zijn zat 2e hand c6 en te koop maak daar gewoon een proefrit in Wink

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juli 2006 08:57 PM
  [ # 28 ]

Zat 2e hands C6 en ? Volgens mij rijden er maar 6 van rond in heel Nederland ofzo, dus waar vind je een 2e handse ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 juli 2006 08:59 PM
  [ # 29 ]
Lelijke Eend schreef:

Zat 2e hands C6 en ? Volgens mij rijden er maar 6 van rond in heel Nederland ofzo, dus waar vind je een 2e handse ?

kijk maar eens goed Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 18 juli 2006 09:00 PM
  [ # 30 ]

ik heb er al 11 op mijn scherm via autotrack Wink

Profiel  
 
 
2 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook