Als vanouds weer schitterende foto’s, vooral van het viaduct! Hierbij wat foto’s van onze vakantie…
Verbruik schommelde rond de 1 op 13,5, viel me alleszins mee…. Heb gisteren ook nog een nieuwe radio gekocht:
Vanochtend ingebouwd, de oude JVC vond ik toch een beetje “op het randje” presteren… Vooral bij muziek met een beetje bas of lage gitaren merkte ik wat resonanties. Wat ik tot nu toe heb geluisterd was dat compleet verdwenen. Ik verdacht eerst de speakers, maar met de Sony die er eerst inzat had ik nergens last van. Bovendien zijn de speakers ook van bovengemiddelde kwaliteit (Kenwood voor en JBL achter, beide rond de 75 watt RMS). En het ziet er gelikt uit Ook geinig is de afstandsbediening… Heb trouwens nog nooit zo makkelijk een radio geinstalleerd: DIN stekkers insteken, stekker van de oude CD-wisselaar (die doet het ook perfect, heb nu 13 CD-spelers
) en klaar!
1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -
vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.

Totaal aantal Berichten: 7856
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Die van jou hing anders ook flink naar beneden aan de achterkant… had ik ondanks de hulpveren ook, wil niet weten hoe slecht het zonder zou zijn geweest.
Mooie nieuwe radio ook. Ik heb vanmiddag eindelijk weer mijn subje achterin gelegd, mocht namelijk niet mee op vakantie
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Yep, hing flink, maar niet 1 keer op de stops gekomen.. Verder niet gek met een zware tent (36 kg) en 2 fietsen achterin de kofferbak Zat trouwens met mijn 2 meter ook als gegoten. Normaliter rijdt mijn vriendin ook, maar die vond het wel prima zo. Heb dus ook de hele afstand zelf gereden, en ben de stoelen echt nog meer gaan waarderen.
Verder ontzettend blij met de dakdragers, zitten perfect en super makkelijk te monteren. Vond het eigenlijk wel cool staan, zo met de skibak erop…

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Yep, originele dakdragers, alleen voor de Xsara Coupe. Ideaal!
Radio is trouwens een enorme verbetering t.o.v. de oude JVC die ik er eerst in had zitten. Super geluid! De speakers komen nu ook een beetje tot hun recht
Tja, en dan is het zover: de Xsara is verkocht. Donderdag verhuist hij naar Rotterdam. Hoop dat de nieuwe eigenaar zich ook aanmeldt op het forum, je kunt hier ontzettend veel leren over je auto
Ik blijf hier zeker actief, vind het super om te lezen hoe mensen bijvoorbeeld hun BX pimpen of hun CX vertroetelen…