Ah, eindelijk een topic waar we ongestoord kunnen ouwehoeren over onze gele Xsara’s zonder meteen van fftopic gedrag te worden beschuldigd
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Je bedoelt over hoe geweldig die kleur eigenlijk wel niet is Vind het met de dag mooier worden, heb me zondag helemaal het apelazerus gepoetst, maar het resultaat is er dan ook naar. Werkt altijd heerlijk therapeutisch… Alle lijsten weer mooi zwart gemaakt (cockpitspray werkt altijd prima), ruiten behandeld met Rain X (wat een uitvinding is dat…), JBL speakers achterin de hoedenplank gemonteerd:
Heerlijk!!
1998 Xsara Coupé 1.9 TD Jaune Naissant - SOLD -
vanaf 6-1-2007: Volvo V50 2.0 D Edition-1… 104.000 km’s and counting…
En voor erbij: ‘93 Toyota Corolla 1.3 XLi Stationwagon, 155.000 km’s.
Koots schreef:Je bedoelt over hoe geweldig die kleur eigenlijk wel niet is
Vind het met de dag mooier worden, heb me zondag helemaal het apelazerus gepoetst, maar het resultaat is er dan ook naar. Werkt altijd heerlijk therapeutisch… Alle lijsten weer mooi zwart gemaakt (cockpitspray werkt altijd prima), ruiten behandeld met Rain X (wat een uitvinding is dat…), JBL speakers achterin de hoedenplank gemonteerd:
Heerlijk!!
Ah, JBL GT’tjes… ik wil eigenlijk van de hoedenplankspeakers af (nu sony 6*9”) en een mooie 13 cm set in de achterpanelen. Nu vooran heb ik JBL GTO-6506CE (90 watt RMS) compo speakers dus de set zal wel met JBL afgemaakt worden.
Hoe dan ook eerst maar weer eens de speakerdraden nalopen want er zit weer flink storing in, zodat elke keer mijn radio het mainchannel afsluit
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Ah, eindelijk een topic waar we ongestoord kunnen ouwehoeren over onze gele Xsara’s zonder meteen van
fftopic gedrag te worden beschuldigd
Sjezus, wat glimt die wagen zeg! Hoe krijg je dat voor elkaar?
Die van mij is zilver van kleur ..... is dat dan off-topic?
C1 Ambiance 2006
DigiDaan schreef:Koots schreef:Je bedoelt over hoe geweldig die kleur eigenlijk wel niet is
Vind het met de dag mooier worden, heb me zondag helemaal het apelazerus gepoetst, maar het resultaat is er dan ook naar. Werkt altijd heerlijk therapeutisch… Alle lijsten weer mooi zwart gemaakt (cockpitspray werkt altijd prima), ruiten behandeld met Rain X (wat een uitvinding is dat…), JBL speakers achterin de hoedenplank gemonteerd:
Heerlijk!!Ah, JBL GT’tjes… ik wil eigenlijk van de hoedenplankspeakers af (nu sony 6*9”) en een mooie 13 cm set in de achterpanelen. Nu vooran heb ik JBL GTO-6506CE (90 watt RMS) compo speakers dus de set zal wel met JBL afgemaakt worden.
Hoe dan ook eerst maar weer eens de speakerdraden nalopen want er zit weer flink storing in, zodat elke keer mijn radio het mainchannel afsluit
Ai, da’s balen… Tja, bij mij waren hoedenplank-speakers eigenlijk de enige optie: ik kan geen basbox in mijn kofferbak gebruiken en de 13cm speakers in de achterpanelen vond ik te klein…
@ René: zilver is niet off-topic, anders had ik het topic wel “as je geen Jaune Naissant-kleurige Coupé hebt, kom je d’r niet in” genoemd .
Ik poets mijn auto’s sinds jaar en dag met….... Kruidvat-was! Jawel! Zit een heel klein beetje cleaner in, poetst makkelijk uit en geeft een mooie glans. Nadeeltje: het blijft niet zolang zitten als bijvoorbeeld Turtle Wax, maar ach, dan poetsen we hem wel een keertje meer. Als hij net in de was staat, blijf je hem aaien, zo zacht als dat hij dan aanvoelt

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
die staat wel veilig voor de vogelpoep daar in die bunker!
Compliment! Mooie wagen en mooie velgen
Ernst
BX 16 TRI - Rouge Florentin - ORGA 3903
@ ieksEmmu: yep, heerlijk zo’n eigen parkeerplaats onder je appartement. Geen hitte, geen gekrab in de winter en geen nare plekken in je lak door die klote-vogels..
@ Nesto: Thanks, ben d’r ook zeer gelukkig mee. Velgen vind ik ook super, wel mooi dat de spaken een beetje naar buiten bollen…

Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Vind die bolling juist wel netjes….
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ziet er goed uit veel plezier ermee
overigens glimmen die gele buiten in de zon nog veel meer
de mijne iig wel
Ja voor de mooiste foto’s moet je ‘m eigenlijk in de avondzon zetten, een uurtje voordat de zon ondergaat. Dan krijg je het mooiste strijklicht.
Aldus de fotograaf in mij
fiorano schreef:Vind die bolling juist wel netjes….
Dat zeg ik
@DigiDaan: ik schaam me ook een beetje voor mijn foto’s hoor, zeker in vergelijking met die professionele platen van jou ) Maar ach, ik had nog helemaal geen foto’s van mijn eigen Xsara, dus toch maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt…
Vanavond nog even kijken naar het interieurfilter, heb ook nog een busje Wynn’s diesel-treatment gekocht. Niet dat-ie het nodig heeft, maar kan nooit kwaad imho. Dan even lekker schoonblazen
En schoongeblazen issie Wat een heerlijke reisauto zeg!! Geen centje pijn, heerlijk cruisen met 130-140 op de Franse Autoroute, met het aircootje aan. Genieten!!! Heb wat foto’s gemaakt van Xsara met skibox
, deze volgen snel…
Mijn Frankrijkfoto’s al gezien dan?
Inderdaad lekker reizen. Heb op de terugweg zomaar 13 uur aan een stuk achter het stuur gezeten (met drie tankpauzes waarvan één plus een kwartiertje lunch) en nauwelijks last van mijn rug of benen (ondanks mijn 1 meter 90).
Wat was je verbruik met airco, hamburgerdoos op dak en 130-140?