Ik heb in de boordcomputer een functie die mij een seintje moet geven als ik te hard ga.
Ik wil dat ding op 130 afstellen. maar moet ik dan eerst 130 gaan rijden?
Ik kom er niet uit, ook niet door het boekje!
“Maar meneer de agent, ik wilde alleen even de max. snelheid instellen”
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Lekker is dat, ik wou hem op 200 zetten
hihi
Ahaaaaaaaaaaa
Op de krik!
Dat zou ik nou typisch een functie vinden die ik niet zou willen gebruiken: Rijd je alweer te hard???
Puur uit zelfbescherming…
Ik kreeg een brief van het CJIB.
Automatisch betalen schijnt goedkoper te zijn!
**************** G E I N T J E ************************
Ik heb het wel eens gedaan voor mijn vrouw. Zelf naar Zwitserland gereden, de verklikker op 135 gezet en de week erna de auto aan mijn vrouw “uitgeleend” die er mee weg moest naar een afspraak in Nederland. En dan commentaar krijgen dat er een irritant piepje in de auto zit.
Nee, je hebt gewoon te hard gereden!!!!! Afijn, toch maar weer uitgezet voor de goede vrede.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Bas schreef:Ik heb het wel eens gedaan voor mijn vrouw. Zelf naar Zwitserland gereden, de verklikker op 135 gezet en de week erna de auto aan mijn vrouw “uitgeleend” die er mee weg moest naar een afspraak in Nederland. En dan commentaar krijgen dat er een irritant piepje in de auto zit.
Nee, je hebt gewoon te hard gereden!!!!! Afijn, toch maar weer uitgezet voor de goede vrede.
Een moordwijf toch
M&M schreef:Vreemd aangezien de instructie aangeeft dat het weer uitgezet is bij contact af ??
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar het blijft bij mijn auto dus geactiveerd. Ik gebruik het verder ook nooit.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Blijft bij mij ook aan staan!
op 15km/u
René van Maren schreef:Blijft bij mij ook aan staan!
op 15km/u
Maar dat is toch ook de maximum snelheid voor die invalidenwagentjes??
ghe ghe….
NEEEHEEEEEEE
Bij mijn Picasso gaat het signaal idd uit na afzetten van het contact, e, zo hoort het ook volgens het instructieboekje…
Bij de C5 weet ik niet of het zo hoort…
De mijne staat op 126 km/h…
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
M&M schreef:Vreemd aangezien de instructie aangeeft dat het weer uitgezet is bij contact af ??
bij de c3 bleef het ookingesteld staan

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ze hadden beter een functie kunnen inbouwen voor als je te langzaam rijdt :schater